עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. אנשים... קודם כל אני שמח שאני הצלחתי להצחיק אותכם (אני אומר את זה כבר עכשיו) יש לי פנטיום 233 (יאללה תצחקו) ;D יש מצב שאני יכול לעשות לו אוברקלוק או משהו?! אני יעשה הכל בשביל שהוא יעבוד מהר יותר ממה שהוא עכשיו... מה לעשות אין לי כרגע תקציב לשפר אותו או לקנות חדש אז בנתיים צריך לעשות כל מה שאפשר... בחייאת תעזרו לי

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by dror_gh,

    שלום קראתי את הנעוץ והורדתי את התוכנות לבדיקות טמפרטורה משהו מוזר ב HWMONITOR הוא רושם לי בסביבות 80 מעלות של ה CPU למרות ששניה לפני ב BIOS הוא הראה לי 27 אותו דבר ב SPEED FAN ב REAL TEMP הוא היה הכי קרוב והראה לי28-30 אבל על כל CORE בנפרד (יש 4) איך אני רואה טמפרטורה (נכונה!) של ה CPU ולא כל CORE בנפרד? אין שום מצב (גם לפי ההתנהגות של המחשב ) שהטמפרטורה עולה מ27 מעלות בביוס ל90 בווינדוס ואחרי שניה יורדת חזרה ל27 בביוס שוב. תודה רבה על העזרה

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  3. Started by CRT,

    מחפש חיבור לקירור מים ביחידות. יש כמה סוגים אני צריך משהו כזה כמו בתמונה: http://www.watercooling.co.il/wp-content/uploads/2010/05/DD1.jpg את החיבורים שמתברגים לתוך גוף קירור. מי שיודע איפה אפשר לקנות בארץ. בחיפוש באינרנט מצאתי: http://www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=WC-031-OK בעקרון, זה מה שאני צריך. תודה לעוזרים מראש.

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by ofir8715,

    שלום. אני צריך עזרה בבחירת קירור למעבד מסוג: Intel Core i5 3570K. חשבתי לקנות מאייבורי אחד מאלה: Scythe Katana 4 ₪130 Scythe Mugen 3 ₪200 Scythe Ninja 3 RevB [₪195 Noctua NH-U12P SE2 ₪235 Noctua NH-D14 ₪320 אני מתכנן OC בסביבות ה- 4.5GHZ ואני רוצה שהקירור יהיה כמה שיותר שקט ויעיל. על איזה קירור הייתם ממליצים? והאם Intel Core i5 3570K BOX יכול לענות על הדרישה? תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. Started by עינב,

    הייהיי . אז בבקשה פרויקט שארך בערך 7 שעות . צביעת המארז שהיה לבן לגמרי .. ובנית fanbus ששולט על 5 מאווררים + הנורת נאון. חיתוך המארז +הוספת פרספק . הנה כמה תמונות בודדות השאר יהיה בגלריה בקרוב .

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by patrik,

    שלום... יש לי חבר... נראה לי שתדעו כבר מי זה שהוא בפורום הזה..(כבר לא זמנית) והמערכת שלו היא על 22 ו21..... עולה יורד עולה יורד.... זה לא כבר מסוכן מדי?

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. שלום, רכשתי לא מזמן לוח אם מסוג EP43-DS3L יחד עם מעבד E8400 + קירור XIR2300 של נקסוס והתחלתי היום לעשות אובר קלוק. לבדיקת טמ"פ בזמן מאמץ מלא הרצתי את CORE TEMP ואת SPEED FAN וכשהגעתי בסך הכל לתדר של קצת מעל ל-3.2GHZ בCORE TEMP אחת הליבות הגיעה כבר ל-73 ובספיד פן ל-72. דוקא לפי S&M שאיתה הרצתי את בדיקת המאמץ המעבד הגיע למקסימום 60 מעלות שזה סביר ביותר לאותו שלב באוברקלוק לפי דעתי אבל לא רציתי לסמוך על זה כי ההפרשים גדולים מדי. אני הבנתי שבCORE TEMP הטמ"פ הם לא בהכרח מה שרואים אלא זהו ערך שיש לחסר מהTJMAX שאצלי הוא 100 מעלות ומה שמקבלים זהו המרחק במעלות מהטמ"פ המסוכנת שבא המעבד מוריד הילוך, אבל בספיד פאן עדיין מופיע לי 72 מעלות אז אני חושב שהגעתי כבר לקצה היכולת. אני ש…

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. או שיש מעבדים בסוקטים שונים שעדיין אפשרי לעשות להם OC? לדוגמא ב 775... או ב1366... וב1155 זה רק עם K?? ומה לגבי הAMD?

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. אהלן בונה מחשב במארז nzxt s340 זקוק להמלצה לשני מאוורים בקוטר 140 מ"מ לקידמת המארז קריטריונים: יעילים- הרבה אוויר שקטים יחסית צבע לבן- או לגמרי או רק הלהבים בלי לדים או לדים לבנים עריכה: עדיפות להתנגדות גבוהה [static pressure] מכיוון שהמאווררים מאחרי כיסוי וגם פילטר נגד אבק תקציב: כמה שצריך עדיפות לעד 40-50₪ לכל אחד אבל אפשר גם יותר אם זה קריטי אפשר גם מחו"ל תודה!

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. שלום. אני מקבל עוד מעט 1000 שקל + - ואני רוצה לקנות קירור מים. האים המארכת של EMP טובה? וחשבתי לקנות מיכל לתושבת 5.25 ולא 3.5 מה נראה לכם בכלליות?

    • 23 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. הכרטיס מסך שלי (8800GT) ממש ממש מתחמם. אני יודע שהבעיה היא הגריז התרמי. אני צריך אותו די דחוף אז אני נאלץ לקנות אותו מ KSP. חשבתי על ה AC MX2. זה בדא או שיש משהו יותר טוב?

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. היי לכולם. אני מניח שהציר של המאוורר נמצא מתחת למדבקה הזוהרת שרשום עלייה אינטל? האם יש דרך נוספת לשמן את המאוורר בצורה יעילה בלי לפתוח את המדבקה?

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. שלום יש לי BFG 8800GTS OC2 320 MB ורציתי לעשות לו עוד אוברקלוק אז ככה: בליבה הגעתי עד ל-650Mhz בזכרונות הגעתי עד ל-1950Mhz ב-2000Mhz קרסו לי המחשקים ונוצרו עיוותים. עכשיו כמה שאלות האם אין צורך לשנות את המתח לכרטיס מסך, כרגע הוא נמצא על 3.24? איך עושים אוברקלוק ל-Shader מישהו יודע? דרך אגב האוברקלוק יציב במשחקים והמאורר של הכרטיס מסך פועל על 100%. ועכשיו הטמפרטורות במנוחה לאחר האוברקלוק בלי מזגן בחדר: GPU: 49 GPU DIODE: 58 GPU MEMOREY: 49 GPU AMBIENT: 46 ועכשיו טמפרטורות במאמץ לאחר אוברקלוק בלי מזגן בחדר: GPU: 57 GPU DIODE: 65 GPU MEMOREY: 57 GPU AMBIENT: 52 רק להזכיר לכם שהכרטיס מסך כבר ב-OC2 שנעשה על ידי המפעל. תגובות בבקשה.

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by ofird,

    משום מה, אחרי הOC הקל שעשיתי - אני חודב שהמאוורים של המארז לא עובדים כראוי. אני נוגע בדפנות המארז ומרגיש אותו חם מהרגיל, כאשר פתחתי להפתעתי הרבה ראיתי שכל הCASE FANS לא עובדים - יש לי מארז seilentinium של Arctic Cooling - יש לא 4 מאווררים, 2 על הספק ו2 ביציאה (ועוד אחד שהחלפתי לCPU) - מישהוא מכיר את התופעה? אופיר

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. 1. איך הבלוק הזה? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_934_937&products_id=4296 2. כמה בערך תעלה לי משאבה ומאיפה אני יכול להשיג? 3. מאיפה אני יכול להשיג רדיאטור?

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. טוב רציתי לשתף אותכם בדיכאון שלי - MSI G4TI4400 לא מוכן בשום פנים לעבוד מעבר ל 320\680 (ברירת מחדל -275\550 )ממש מדכא (טוב אשמת הלוח כי אין תוספת מתח ל AGP ) , מה שמביא אותי לקצת מתחת לקו ה 13000 נקודות ב 3DMARK :'(

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by davidz85,

    נשמע לי נחמד כל העניין הזה ואחרי בנושא אחר עשיתי OC למעבד עם הקירור V1 הזה ואחלה תוצאות, בא לי לעשות או יותר נכון לבדוק קודם כל אם אפשר לעשות OC לכרטיס מסך שלי. כמו שרשמתי בכותרת, הכרטיס הוא GF8800 GT של BFG, יש לו קירור די טוב, מגיע ל-4500 RPM ב-100 אחוז, מה אני אמור לדעת לפני שאני ממהיר את הכרטיס מסך, האם צריך להוסיף עוד קירור, והאם באמת זה מוסיף לביצועים במשחקים, אני משחק COD4, GRID, RAINBOW SIX LAS VEGAS, משחקים בסגנון הזה, ולא שהם לא רצים חלק, אבל אם אפשר אני רוצה לסחוט עוד ביצועים מהכרטיס. תודה =]

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. לפני קצת פחות משנה הרכבתי את המערכת הבאה: מעבד: Q6600 G0 לוח אם:ABIT IP35 PRO קירור למעבד: SUNBEAM TUNIQ TOWER 120MM זיכרון:2 * OCZ DDR2 PC2-6400 CL 3 FlexXLC Edition כרטיס מסך: X1950Pro bar;! מארז:Antec Performance One P180 ספק: Corsair hx520 הצלחתי להאיץ את המערכת עד 3.3 ועבדתי איתה תקופה דיי ארוכה. לפני חודש נשרף לי הכרטיס מסך (X1950Pro) ככה סתם, ואני מתכוון שפתאום התחיל לעלות ממנו עשן(!) בזמן גלישה באינטרנט... בכל אופן, מאז התחילו בעיות משונות עם המערכת ואשמח לעזרה. 1. לא ניתן להדליק את המחשב בצורה רגילה, אם אני מנסה להדליק אותו הוא נתקע בזמן זיהוי המעבד ומציג שקיימת רק ליבה אחת. יש לכבות את הספק למספר שניות, להדליק אותו ורק אז המחשב עולה. 2. לא ניתן לשמור ערכים בביוס…

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by huber,

    היכן ניתן לקנותו בארץ?

  20. Started by amstel,

    שלום, מישהו יכול להמליץ על משחה טרמית למחשב נייד?? מה ההבדלים בין המשחות? האם זה מספיק: http://www.ebay.com/itm/5-X-1G-Thermal-Grease-Heatsink-Compound-Paste-CPU-VGA-/160579445481?pt=US_Thermal_Compounds_Supplies&hash=item256347e2e9#ht_2447wt_1037 ?? מחשב asus g51vx-rx05 למעבד שצורך 45W

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by maxwell10,

    שלום, קראתי את המדריך לתוכנה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=352739.0, קודם זהו מדריך מושקע וטוב, יישר כוח! שאלות: 1.למה יש שלוש שורות של speed אם יש לי מעבד עם ליבה אחת ומאוורר אחד? 2.איך אני שולט על המאוורר שבתוך הספק כוח? (יש לי JSP-EZCOOL 500W - 12cm)

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  22. Started by Walter Samuel,

    שלום לכל הצדיקים, אני על סף התמוטטות עצבים. המחשב שלי מרעיש וגם לשים מוזיקה (פתרון לא פרקטי לעצמו) לא עוזר. אני מעוניין להשתיק אותו עד כמה שאפשר. כרגע המפרט הוא: Athlon64 3200+ עם TR XP120 + Vantc Thermoflow 120MM עליו. DFI nF4 Ultra-D עם מאוורר סטוק על הצ'יפסט G.Skill P4000 HZ 2GB עם סינקים שהגיעו מהמפעל eVGA GeForce 7800GT עם קירור סטוק Enermax EG425P 420W עם המאווררים המקוריים TT Soprano W/window עם 2 מאווררי Thunderblades 120MM וSilentCat 92MM בדלת. כרגע אין תקציב עבור העניין, כשאני אראה מה אפשר לעשות אני אתן תקציב בהתאם. חשבתי על החלפת כל הגופי קירור (של הכ.מסך, מעבד וצ'יפסט + החלפת מאווררים במארז למאווררי Arctic Cooling) והמאווררים וזה יצא בסביבות ה650 ש"ח. האם יש פ…

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by spider272,

    איזה קירור יהיה הכי טוב למעבבד E7500 למארז לא גדול בימיוחד ול אוברקלוק..מארז huntkey h001 ATX לוח 775

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. Started by CyNiRcs,

    זה האוברקלוק הראשון שלי. עשיתי oc בינתיים רק לליבה. השתמשתי בתוכנות ati tool, after burner, trixx הגעתי ל806 בליבה והזיכרון בסטוק כמו שאתה רואים בתמונה הgpu1 כמעט לא עובד max:50% והמהירות שלו 157 זה בסדר ככה?? בati tool התחיל להיות נקודות צהובות קופצות זה נחשב לארטיפקטים???

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by mrbig,

    חשבתי על סילנסר -אבל מצאתי רק לגירסת PCI-X מישהו יודע אם זה זהה ?? אולי זה כמו 6600 AGP ?? לא מצאתי -תודה על העזרה!!!

    • 30 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים