אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום, לאחרונה קראתי קצת על קירור מים ובערך הבנתי מזה ועד כמה זה אפקטיבי! רק יש לי מספר שאלות: 1. איפה ניתן להשיג קירור מים איכותי ולא יקר יותר מדי? 2. האם זה בטיחותי וכיצד זה עובד? 3. זה מקרר רק מעבדים או כל דבר אחר גם? תודה רבה!
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
,אני וחברי זוג סטלנים משועממים, עם ג'יקסו, מחשב ישן ומגירה החלטנו לעקוב אחרי ליבנו וכך מצא הגי'קסו את המגירה. 3 ימים עבדנו ולהלן התוצאות: או: http://planet.nana.co.il/megirapr או: http://www.geocities.com/mookwl2000/index.html
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
אני מודע לזה שצריך OC בנוסף לפתיחת הצינורות ולזה שזה לא בטוח מצליח והכל.. לפי מה שהבנתי בלידטק זה מצליח הכי הרבה לא? זה עובד גם בAGP? אם כן אני אשמח לקבל לינק ישיר אליו באחת מהחנויות שמוכרות אותו. תודה מראש
-
- 29 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחר הרבה ניסיונות חיפוש לא מצאתי אף לא השוואה אחת בין המערכות השונות. אמנם זה פחות קשור ל-overclocking ולרוב משתמשים בגופי קירור מתקדמים בכדי להגיע ל-overclock, אך אני מוצא את עצמי, בתור לקוח Media Center, דיי באמצע. הדרישה שלי היא גוף קירור פסיבי כך שהמעבד לא יתחמם אך יחד עם זאת ללא מאוורר בכדי להגיע לשקט מוחלט. האם מישהו מכיר / שמע / יודע היכן למצוא השוואה עדכנית בין גופי הקירור שמסוגלים להתמודד עם המעבדים הנוכחיים ללא שימוש במאוורר? המוצרים שמצאתי שאמורים לבצע את העבודה: 1. Thermalright IFX-14 (למרות שהחברה לא מצהירה עליו ככזה, נראה שהוא אמור לעשות עבודה טובה גם ללא מאוורר). 2. Thermalright hr-01 plus 3. Zerotherm BTF95 Fanless אשמח אם אתם מכירים נוספים שא…
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
המממממ ....... ככה : כל מי שחושב שיש לו את הביצים לטגן את המחשב שלו בלי רגשות חמלה , מי שלא פוחד להרוס , להלחים , ולעשות כל דבר , שיביא את המחשב שלו לדבר הבא : הFSB הכי גבוה , ולתדר מעבד מקסימלי הכי יציב , עם 2 כרטיסי PCI , כרטיס מסך לבחירתו , מערכת יציבה למשך 24 שעות של קריעת מעבד , מה עוד ? BYTER , תוסיף כרצונך סעיפים . זה צריך להיות מעניין . המנצח , נחשוב כבר על משהו הולם שהפסיכופט יקבל .
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
איזה מאוורר טוב יותר אני מתלבט קשות בין שניהם ARX 12v DC 0.32a 120x30mm 3-Wire Fan FD1212-S3133E-F2 או noctua nf p12 ה ARX הרבה יותר חזק על הנייר למרות שהמאוורר של noctua יקר יותר יש למאוררר של ARX זרימת אויר של 70-80 CFM המאורר של noctua הזרימת אויר חלשה יותר וגם הסיבוב 1300RPM צריך את עזרתכם תודה !
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
המדבקה על גב המעבד כפי שניתן לראות בתמונה השאלה היא האם זה יפריע לקירור טוב של המעבד? האם כדאי לנסות לקלף את המדבקה בזהירות? והאם אני אמור למרוח משחה טרמית גם על המדבקה? תודה.
-
- 27 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מתלבט בין שתי מערכות קירור נוזלי, אחת corsair hydro h40i והשניה antec khuler 620 התקציב שלי הוא עד 300 ש"ח, עם המערכות קירור הנ"ל צריך להחליף נוזל? עד עכשיו היה לי SCYTHE MUGEN 2 שמתחיל לקרטע והוא עושה הרבה רעש לאחרונה
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום , יש לי מעבד e2160 ושמעתי שהוא ממש טוב בoc [לדוגמה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=277047.0] הבעיה היא שאבא שלי די מפחד שאני אעשה oc ..מה באמת הסיכוי שיקרה משהו? עכשיו עוד שאלה...האם הקירור שמגיע עם המעבד מספיק לעשות oc או שעדיף לקנות קירור בנפרד? אם כן מה אתם חושבים על artict freezer 7 pro ? יש יותר טובים למחיר שלו [עד 100 שקל] והאם הוא שקט? עכשיו דבר אחרון... לא משנה איפה קראתי -hwzone,dtown,hometheater,gamer,ynet - עדיין לא הצלחתי להבין איך עושים oc . מישהו יכול הגיד פשוט שלב שלב איך עושים? [נכנסים לביוס...ו?] האם הביוס בכל המעבדים אותו דבר או שיש מדריך מסוים למעבדדי אינטל/e2160 ? עד כמה להגביר את הmhz ? תודה מראש
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני ממש מתלבט עם לקנות אותו,יש לי איזה בעיה עם הטמפרטורה,היא מגיעה ל60 במנוחה(פנטיום d) אני יודע שה d חם אבל זה מוגזם. אני רוצה לקנות את ה bt ל oc אבל אני פוחד שהלוח ישבר לי כי הוא נוראה כבד,מה אתם אומרים?
-
- 25 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי ביום שלישי שעבר ביקרתי בפנדה וגיליתי שחסרים להם מלא מוצרים, אבל ממש הרבה. בכל מיקרא חיפשתי מארז, אז קניתי את ה antec 1086 amg מאוד נחמד עוד שבועיים צפו למוד קטן. קניתי גם antec trilight ן coolmaster cooldrive 4 ו thermaltight sp94 שירות נחמד ביותר אבל חסרים לי עדיין מאווררים כי נגמר לי הכסף בדיוק. מיצטער שאני לא מעלה תמונות פשוט אחותי לקחה לי את המצלה הדיגיטלית לצבא אחרי המוד מבטיח לעלות תמונות. שאלה קטנה: אם אני הלך לpch ברמת-גן אתם חושבים שיש שם אולם תצוגה שם.. כי אני צריך שתי sf2 ואיזה מאוורר 120 mm , לא חשוב העיקר שיעבוד טוב. יש לי 400 ש"ח תעזרו לי בשאלה תודה מראש Istall
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
חברים אני מעוניין הלחליף את המאוררים במארז ,עכשיו יש לי 2 שהם SLIP STREAM 1200 והם לא שקטים לי ב 1200 RPM לכן יש שימוש ב שולט , עכשיו אני שקול להחליף למאוררים של NEXUS הנה הדגם : http://www.nexustek.nl/NXS-nexus120mmrealsilentcasefan.htm הייתי רוצה לדעת היכן יש אותו בארץ במחיר שפוי ? ואם יש משהו יותר מוממץ ישמח דרך אגב גם הסדרה השניה של SCYTHE ה SFLEX ה 1200 RPM יש לי כזה ו הוא לא שקט לי במקסימום . מחפש שקט מירבי ! תודה
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אז זהו, זה המוד, כונן סידירום 54x שקניתי בצרפת לפני 8 חודשים בערך.... חיתוך - חצי דרמל, חצי ג'יגסו. קישור להורדת הסרט - 500 קילו בייט - http://avner.richard.free.fr/cdmod/cdmod.wmv ותמונות: אשמח לתגובות !
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אז זהו, כמו שיידעתי אותכם קודם, קיבלתי את המערכת החדשה. AMD 3800+ X2 2GB 3200/400 samsung geforce 7800GT leadtek asus sli premiume אלו הדברים החשובים... אז זהו, לאחר שלעולם לא התנסתי באובר, שיחקתי קצת בביוס רק עם הFSB והגעתי ל מהירות יציבה של 2700 לליבה , בדקתי שזה יציב לפי זה שהרצתי פיי של 32 מגה והוא לא עלה מעל טמפ' של 55 מעלות למעבד. מעל זה הווינדוס עושה ריסטרטים לבד. האים יש לזה פתרון? לעלות מתח אולי לליבה? איך פותרים את זה כי מבחינת טמפ' הוא יכול לספוג הרבה יותר... עכשיוו את המכפלה אני לא יכול להעלות מעל 10, האים זה קשור לדבר הזה שנקרא HYPERTRANSPORT, קראתי איפהשהוא שאם מעלים את הכפולה שלו זה מאפשר להעלות מכפלה. מבחינת הכרטיס מסך פתחתי לו את הצינורות לGTX אבל אין הבד…
-
- 23 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום ברשותי קירור Thermalright Ultra-120 eXtreme , ואני מעוניין להוסיף מאוורר נוסף מהצד השני שלו, ואני לא מצליח למצוא קליפס ברזל שמוכרים בארץ בEBAY הכי זול שמצאתי כולל משלוח סביבות 50-60₪ האם יש מקום בארץ שניתן לרכוש במחיר נורמלי? (או בחו''ל, אבל יותר זול) תודה
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אתמול התקנתי בלוק קירור לכרטיס, ועשיתי כמות נכבדת של נסיונות OC... שהתחילו הארטיפקטים, התחלתי לרדת בהדרגה הבעיה שהם לא יורדים גם במהירויות המקוריות... האם הלך הכרטיס או שיש מה לעשות עוד?
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מפרט: Intel Celeron 3 800 לוח Asus 256 Ram כרטיס מסך Asus שהיו שתי מאווררים מנוחה - 40 - 43 המאמץ הכי גבוהה - 71 מעלות שיש 4 מאווררים מנוחה - 37 - 40 המאמץ הכי גבוהה - יכול להגיד ל 90 !!! אני מוריד עכשיו מקאזזה ! והמחשב הגיע ל - 69 אלה טמפ' יותר טובות ??? איך אני יוכל להוריד עוד את החום ?? (בלי להוציא עוד כסף !!!)
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הכרטיס הוא SPARKLE 260GTX 216 תקציב: 200 שקל. תודה
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
צריך עוד לשים את הכבלים המעוגלים וגם לשים Wire Sleeving. בינתיים שמתי רק את המאוורר + כבל IDE אחד... אני אעדכן בהמשך.. זה לא ממש מודינג, אבל תנו לי "לחוות את הרגע" ;D :lsvader:
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
שלום,אני מתכנן לקנות מערכת קירור מים שכוללת : משאבה : Swiftech MCP655 12 VDC Pump צינור : Tygon 3/8id 5/8od נוזל קירור (כנראה) : Fluid XP+ Extreme 32 oz או Fluid XP+ Ultra 32 oz בלוק ציפסט : Swiftech MCW30 Chipset Water-block בלוק כ מסך : Swiftech MCW60 Graphics Card Liquid Cooler - Retail מיכל מים : מיכל גדול ביותר שאני קונה בארץ ומשפץ...נראה לי שהוא מכיל יותר מליטר נוזל.. עכשיו השאלו שלי הם : האם יש לכם משהו לשפר במערכת ? מה יותר טוב מבין 2 הבלוקים שציינתי בכותרת? איזה נוזל יות טוב מבין השניים ? בתודה עידו
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אוקיי זה הסיפור קניתי מחשב לפני שנה מאייבורי והמחשב רועש מאז ומתמיד, ככה שאף פעם לא השארתי את המחשב דולק כל הלילה כי הוא נמצא במרחק של מטר מהמיטה שלי ואין מצב שאני יושן עם רעש כזה. בזמן האחרון קיבלתי החלטה שאני רוצה לעשות שהמחשב שלי יהיה שקט בשביל שאני יוכל להוריד דברים בלילה. תמיד חשבתי שהרעש בא מהמאורר של המעבד, המאורר שיש לי הוא המאורר המקורי שבא עם המעבד שלי Pentiom D 805 2.6 GHZ, אבל אתמול בלילה פתחתי את המארז ועצרתי את המאורר של המעבד עם היד ועדיין יש רעש חזק, ככה שאני די בטוח שהרעש בא מהמאורר של הספק כוח. הספק כוח שיש לי, אין עליו אפילו שם של חברה מה שכתוב עליו זה Switching Power Supply. חשבתי על ללכת לחנות מחשבים ולקנות מאורר שקט לספק כוח. יש כזה דבר בכלל? דרך אג…
-
- 25 תגובות
- 1.6k צפיות
-


