עבור לתוכן

מה עושים עם דיסק קשיח WD תקול, שהיבואן (לייף) פשט את הרגל?

Featured Replies

פורסם

מישהו קנה את הדיסק הזה ממני, חדש.

אני קניתי אותות מלייף.

כידוע הם פשטו את הרגל די מזמן.

איך אפשר להחליף אותו?

:kopfpatsch:

פורסם

שלום לך

היום מי שנותן את השירות והאחריות עבור דיסקים קשיחים שניקנו בלייף - הם techData הם יושבים בכפר סבא .

כמו כן את השירות והאחריות עבור כרטיסי מסך של leadtek שניקנו בלייף ניתן לקבל דרך ח.י מחשבים .

במידה ויש בעיה במימוש האחריות צור עימי קשר בפרטי.

מיכאל

פורסם

http://www.techdata.co.il/news/new.aspx?NewId=35

יש רק בעיה אחת:"- השירות אינו מסופק ללקוחות סופיים אלה למשווקים או רשתות בלבד."

אפשרות אחרת היא לשלוח את הכונן ישירות לWD ולקבל כונן חלופי(סביר להניח שמחודש):

http://websupport.wdc.com/warranty/rmainfo.asp?custtype=end〈=en

חשוב מאוד לשלוח את הכונן לפי ההוראות, אחרת האחריות עלולה לפוג.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים