Drazick פורסם 2009 באוגוסט 18 Share פורסם 2009 באוגוסט 18 http://globes.co.il/news/article.aspx?did=1000491175&fid=594נראה לי שראוי שצרכנים פוטנציאלים ידעו על כך.עדכון - Dell פרסמה הודעת התנצלות בעיתון:http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=474205.0 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Judas Iscariot פורסם 2009 באוגוסט 18 Share פורסם 2009 באוגוסט 18 juicy. זה מעין אישוש ממקור יחסית רשמי שאייבורי מוכרת מוצרים מחודשים כחדשים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
assafy1000 פורסם 2009 באוגוסט 18 Share פורסם 2009 באוגוסט 18 אייבורי עשו קטע מסריח מאוד לחבר שלי פעם, ומאז אני יודע לא להתקרב אליהםבאשר ל-KSP-השירות שקיבלתי לא היה מקצועי וידידותי בלשון המעטה, אבל ה-3 מוצרים שקניתי שם בעבר (עכבר, כרטיס מסך, וזכרון) טובים ועובדים, ועל זה אין לי תלונות, מה גם שזה היה המחיר הכי זול שמצאתי לפריטים האלו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
דנדן פורסם 2009 באוגוסט 18 Share פורסם 2009 באוגוסט 18 ^^^כנראה שהייתה סיבה למחיר הזול הזה.וכצפוי, שחברות האלו עושות משהו על מנת להוריד את המחיר מתחת למחירי המתחרים שעובדים מול יבואנים רישמיים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LazyBoy פורסם 2009 באוגוסט 18 Share פורסם 2009 באוגוסט 18 juicy. זה מעין אישוש ממקור יחסית רשמי שאייבורי מוכרת מוצרים מחודשים כחדשים.יחסית רשמי? יותר רשמי מזה לא תקבל.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
assafy1000 פורסם 2009 באוגוסט 18 Share פורסם 2009 באוגוסט 18 ^^^כנראה שהייתה סיבה למחיר הזול הזה.לא צריך להגזיםעכבר של לוג'יטק, כרטיס מסך של ג'יגבייט, וזכרון של גייל, לא חברות קרטוניםזה לא שבחנות אחת המחיר היה 1000 ש"ח, וב-KSP היה 200 ש"ח קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
דנדן פורסם 2009 באוגוסט 18 Share פורסם 2009 באוגוסט 18 לא חסרים יבואנים מקבילים של LOGITECHואם קראת את הכתבה, לא בהכרח מדובר על יבוא מקבילי, אלא על מוצרים שנקנים בתור מוצרים מחודשים/משומשים, ונמכרים בתור חדשים במחיר מעט זול יותר מהמתחרים...זה סך הכל מוכיח את הדיונים שהיו בעבר כאן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
assafy1000 פורסם 2009 באוגוסט 18 Share פורסם 2009 באוגוסט 18 לא חסרים יבואנים מקבילים של LOGITECH ואם קראת את הכתבה, לא בהכרח מדובר על יבוא מקבילי, אלא על מוצרים שנקנים בתור מוצרים מחודשים/משומשים, ונמכרים בתור חדשים במחיר מעט זול יותר מהמתחרים... זה סך הכל מוכיח את הדיונים שהיו בעבר כאן. טוב, אתה צודק ואני טועה שמעת את מה שרצית? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2009 באוגוסט 18 Share פורסם 2009 באוגוסט 18 זה לא נושא לפורום ניידים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Judas Iscariot פורסם 2009 באוגוסט 18 Share פורסם 2009 באוגוסט 18 יחסית רשמי? יותר רשמי מזה לא תקבל..יותר רשמי(ובעצם "הכי רשמי") שתקבל זה "באייבורי מחשבים, אנו מוכרים מחשבים מחודשים בזיל הזול!". קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DuduLem פורסם 2009 באוגוסט 19 Share פורסם 2009 באוגוסט 19 ^^^כנראה שהייתה סיבה למחיר הזול הזה.תתפלא כמה החנויות שאתה כל כך "סומך" עליהם - גונבים ממך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
aviram20 פורסם 2009 באוגוסט 19 Share פורסם 2009 באוגוסט 19 רגעגם לי אז עשו את זה אני ישרוף להם את הסניףףקניתי מהם מחשב של דל (לדוד שלי )הכל טוב הוא טוב(כמובן שלא יצאתי מהחנות בלי שהוא עבר בדיקות)שהיתקשרתי לדל לברראמרו שרק החליפו לו את הפאד והמחשב מעולה וחדשויש לו אחריות 3 שנים פחות חודש........דיברתי עם דל באתונה.האם יכול להיות שלמרות זה עבדו עליי ?(הייה מקובל עליי שרק הפד הוחלף)אבל אין מצב שדל שיקרו או משהו נכון ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ronle פורסם 2009 באוגוסט 19 Share פורסם 2009 באוגוסט 19 זה ממש אבל ממש לא מפתיע שאייבורי מוכרים מוצרים משומשים כחדשים.הם כנראה עושים את זה לא רק בניידים של דל. אני מכיר יותר מדיי אנשים שקנו H.D מאייבורי והוא נדפק להם בשנה הראשונה אז נכון יש אחריות אבל מה עם כל המידע שהולך לאיבוד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Old Cat פורסם 2009 באוגוסט 19 Share פורסם 2009 באוגוסט 19 בניידים של Dell אין בעיה לבדוק. לכל מכשיר יש תווית שירות SERVICE TAG עם קוד המזהה את המכשיר ואת החומרה שבו, עד לרמה של הגדרת תוכנות שהותקנו בו מראש ולאן בדיוק שלחו אותו. אפשר לראות כמה זמן באמת יש אחריות לחומרה מטעם Dell. כפי שהוסבר על ידי הנציגה האיזורית ביוון האחריות אצלהם מתחילה שבועיים מהיום שהמכשיר נשלח מהמפעל. אם נשארו 7 חודשים אחריות מוגבלת בסיסית (שנה לחומרה בלבד) זה אומר שהמכשיר הסתובב 4 חודשים אצל לקוח והוחזר בגלל תקלה או אכזבה או אצל סוכן/חנות ולא נמכר מסיבה לא ברורה (פחות סביר). מבחינת Dell אין סיפורים ומעשיות - מה שקובע לאחריות מבחינתם זה הזמן המופיע במחשב שלהם.רק לאחרונה הפסיקו לנהוג בניגוד לחוק והתחילו לתת תעודות אחריות בהן נרשם כי האחריות במעבדת החברה בישראל בלבד. זה מאפשר לתת אחריות לשנה מיום המכירה, במעבדה שלהם בלבד, למרות שהאחריות של Dell כבר עברה כמה חודשים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2009 באוגוסט 19 Share פורסם 2009 באוגוסט 19 אם נשארו 7 חודשים אחריות מוגבלת בסיסית (שנה לחומרה בלבד) זה אומר שהמכשיר הסתובב 4 חודשים אצל לקוח והוחזר בגלל תקלה או אכזבה או אצל סוכן/חנות ולא נמכר מסיבה לא ברורה (פחות סביר). דווקא מאוד סביר. אתה חושב שהיבואנים מזמינים מחשבים בודדים פר הזמנה ישירות מ-DELL? מה פתאום. מזמינים נגלה של כמה עשרות/מאות, שמגיעים למחסני היבואן ומשם מופצים לחנויות, לרוב כשיש הזמנה ספציפית. אז יחידות מסוימות יכולות להימכר תוך יומיים, ויחידות אחרות יכולות בקלות להיתקע אצל היבואן לכמה חודשים טובים.יצא לי לקנות שני מחשבים של לנובו, כאשר באחד היה הבדל של 3 חודשים בין תאריך תחילת האחריות לבין התאריך שבו קניתי אותו, ובאחר ארבעה חודשים. וכן, המחשבים היו חדשים באריזה.מבחינת Dell אין סיפורים ומעשיות - מה שקובע לאחריות מבחינתם זה הזמן המופיע במחשב שלהם.רק לאחרונה הפסיקו לנהוג בניגוד לחוק והתחילו לתת תעודות אחריות בהן נרשם כי האחריות במעבדת החברה בישראל בלבד. זה מאפשר לתת אחריות לשנה מיום המכירה, במעבדה שלהם בלבד, למרות שהאחריות של Dell כבר עברה כמה חודשים. מה שקורה בלנובו זה שאתה שולח אליהם (יותר נכון ל-IBM ישראל) בפקס עותק של חשבונית הקנייה שלך (שחייבת להיות מסוכן מורשה, כמובן), והם מעדכנים לך את האחריות ל-X שנים מיום הקנייה. העדכון מתבצע במערכת המרכזית של לנובו, ותקף בכל העולם, בלי צורך לשמור את החשבונית או כל תעודת אחריות מקורית או קקיונית. אם Dell נוהגת אחרת בקטע זה, זה מצער. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.