nokobik פורסם 2005 באפריל 10 Share פורסם 2005 באפריל 10 לא משהו מיוחד, רק משהו אישי שלי שרציתי לחלוק איתכם בתור קהילה.אני מנוי לאינטרנט מהיר במשך כחצי שנה, ספקי התשתית שלי הם הכבלים, ספק האינטרנט היה אינטרנט זהב על 750kbpsנסיון לא היה לפני זה באינטרנט מהיר מהבית, רק בעבודה.בכל מקרה במשך תקופה די ארוכה אני ממש לא מרוצה מהגלישה, הגלישה איטית עד כאב, אני קיבלתי הרבה פעמים ERROR, הורדות מאתרים כמו DOWNLOAD.COM או Microsoft.COM איטיות מאוד.בשלב מסוים, עברתי להאשמה עצמית, אמרתי לעצמי, אולי מערכת ההפעלה לא בסדר, אולי האתרים שאתה גולש אליהם איטיים, אולי הקבצים אתה רוצה להוריד פשוט מגיעים גם כן משרתים איטיים.את המחשב התקנתי מחדש בלי שום קשר ועדיין לא חויתי שום שיפור במהירות הגלישה.וגם לא רציתי להתקשר לאינטרנט זהב.לא היה בא לי.לא היה בא לי על ההמתנה, כך שבכל שעה ביום כשאני מתקשר אני שומע את ההודעה "עקב עומס, זמני ההמתנה גבוהים מהרגיל"לא היה בא לי שאחרי זמני ההמתנה הארוכים יספרו לי סיפורים שונים ומשונים על המחשב שלי, אני טכנאי מחשבים.... אין לי SPYWARE, וירוסים ושאר ירקות וגם המחשב אחרי התקנה חדשה.ולא היה בא לי שיספרו לי סיפורים על זה שהכבלים לא בסדר, בדיקת מהירות מול הכבלים היתה מצויינת (ניתן לעשות בדיקת מהירות שכזאת גם ללא חיבור ל-ISP) אני גם רואה דרך מוניטור שהאינטרנט לא זז כל כשאני פונה מחדש לאתר, או לאתר חדש, בקיצור משהו שנראה כמו בעיה בשרת ה-DNS של אינטרנט זהב, אבל לא רוצה להתחייב.בכל מקרה החלטתי בתום תקופת ההתחייבות שלי כלפי אינטרנט זהב לנסות חברה אחרת. פניתי לברק.עכשיו האינטרנט רץ, אני מרגיש כאילו המחשב שלי חידש את נעוריו אחרי מס' חודשים של דכאון גיל המעבר.ההורדות מהאתרים הולכות סבבה, לא מקבל ERROR בגלישה לאתרים. אתרים עולים כמו שצריך.ויותר מזה, הפסקתי עם ההלקאה העצמית, זה לא אני, זה הם.בקיצור, יש לי לקח אחד שנכון לכל דבר בחיים, גם אם אתה חושב שמה שיש לך ביד זה הכי טוב שיש, תמיד תבדוק מסביב, כמעט תמיד תגלה שיש יותר טוב מזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LazyBoy פורסם 2005 באפריל 10 Share פורסם 2005 באפריל 10 SAME HERE רק שאני כן התקשרתי אליהם ואפילו עשיתי את מה שהם אמרו... ואני מבין מאוד במחשבים עוד מימי דוס 5 ביום שעברתי לברק החיבור לא רץ, הוא טס! ובכלל, הבעיה הכי גדולה שלי היתה ניתוקים בלי סיבה כל כמה שעות - תנסו להוריד משהו מהרשת כשהחיבור מתנתק אחרי שאתה הולך לישון... היה פשוט דיכאון. עם ברק אני מחובר לפעמים שבוע בלי שום ניתוק, ומקבל ושולח כמה גיגות טובות של מידע. וזה די ידוע פה בפורום שברק היא הספק הכי טוב לדעת רוב האנשים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Aurora Borealis פורסם 2005 באפריל 10 Share פורסם 2005 באפריל 10 זה שהאינטרנט איטי, תאשים את אינטרנט זהב מפה ועד הודעה חדשה.רק דבר אחד יש לי לומר.באמת יש עומס עצום על נציגי השירות בספקי האינטרנט.אל תחשוב שיש מרכז עם מאות טלפונים...אם יש מעל 40 עמדות במרכז אחד זה הרבה.כשאני עבדתי כתומך זה ממש הפריע לי שאיזה בחור/ה מחכה 5 דקות בתור, כשיש עומס של מתקשרים, ובמקום שאני אפתור את הבעיה הלקוח מבזבז לי זמן יקר בצעקות על זה שעברה "רבע שעה" עד שענו לו לשיחה.***עריכה***הצעה שלי, אם אתה מתקשר בפעם הבאה, תנסה לבקש שתומך ראשי יחזור אליך בטלפון, כי הוא באמת יכול לטפל בבעיות כאלה.כי לתומכים הרגילים יש הוראות מסויימות בקשר למה לעשות כשיש בעיות של איטיות בגלישה.והם לא יכולים לעשות דברים מעבר. (שלא כמו תומך ראשי). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nokobik פורסם 2005 באפריל 10 מחבר Share פורסם 2005 באפריל 10 זה שהאינטרנט איטי, תאשים את אינטרנט זהב מפה ועד הודעה חדשה.רק דבר אחד יש לי לומר.באמת יש עומס עצום על נציגי השירות בספקי האינטרנט.אל תחשוב שיש מרכז עם מאות טלפונים...אם יש מעל 40 עמדות במרכז אחד זה הרבה.כשאני עבדתי כתומך זה ממש הפריע לי שאיזה בחור/ה מחכה 5 דקות בתור, כשיש עומס של מתקשרים, ובמקום שאני אפתור את הבעיה הלקוח מבזבז לי זמן יקר בצעקות על זה שעברה "רבע שעה" עד שענו לו לשיחה.הבעיה היא שהחברות האלה זורקות על המשתמשים, אז מה אם הם יחכו רבע שעה על הקו עד למענה ואז עוד 10-20 דקות לפתרון הבעיה, הרי לא הן משלמות על זה, זה אנחנו.תראה את YES, יש להם מס' 1800, והם עונים לך תוך מקסימום דקה.אני עבדתי ב-YES ובאורנג', אומנם לא בשרות לקוחות, אבל ראיתי מה הולך שם, יש שם מספיק אנשים לענות לטל' וככה זה צריך להיות.איך אתה מצפה שלקוח שממתין 10 דק' על הקו אחרי שהתבשלה לו האוזן וטחנו לו כל מיני ג'ינגלים ומבצעים, יגיע לשיחה עם נציג, שלו וקר רוח?אני יודע שאין מה לצעוק על הנציג, כי הוא בסה"כ מוגבל לחלוטין שם.למעלה נמצאים האנשים האטומים.אלה שלא יודעים מה זה להמתין על קו הטל' כי יש להם מזכירה שעושה את זה בשבילם.תשמע אין לי טענות,לא היה לי טוב באינט' זהב,קמתי ועזבתי.כתבתי את מה שכתבתי כדי לתת אינדיקציה לאנשים פה, למה לצפות מכל חברה.ומה שכן מה שנכון היום לא יהיה בהכרח נכון עוד חצי שנה, אז צריך להיות עירניים.***עריכה***הצעה שלי, אם אתה מתקשר בפעם הבאה, תנסה לבקש שתומך ראשי יחזור אליך בטלפון, כי הוא באמת יכול לטפל בבעיות כאלה.כי לתומכים הרגילים יש הוראות מסויימות בקשר למה לעשות כשיש בעיות של איטיות בגלישה.והם לא יכולים לעשות דברים מעבר. (שלא כמו תומך ראשי).שום תומך לא יכול לעזור לך כשהבעיות נובעות מאינטרנט זהב עצמם, השרתים שלהם או רוחב הפס שלהם, לא אכפת לי, בעיה שלהם. משתמשים שלהם לא מבינים למה האינטר' שלהם איטי ועושה ים בעיות. אז אני בא וצועק שכוווולם ישמעו, חד וחלק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
דודי הסטלן פורסם 2005 באפריל 10 Share פורסם 2005 באפריל 10 אותו דבר גם אצלי... לפני חודשיים עברתי לנטויז'ן ומאז הכל עובד כמו שצריך, כשהייתי בנזק בינלאומי קיבלתי מלא מלא שגיאות, המהירות הורדה הייתה על הפנים, גג 60 קיי בחבילה של מגה וחצי בכבלים, המון התנתקויות המון בעיות, עכשיו בנטויז'ן הכל עובד כמו שצריך פינגים מצויינים מהירויות הורדה מצויינות 187-190 קיי, ממש כמו שצריך, חמסה חמסה חמסה הכל בסדר עכשיו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
VeR-MaN פורסם 2005 באפריל 10 Share פורסם 2005 באפריל 10 מסכים איתך...באמת ברק היא אחלה ספקית..אני איתה ועם כבלים ובנתיים הכל עובד טפו טפו...והשירות של כימע כל הפסקיות באמת גרוע עד כדי כך שכבר אין לך חשק להתקשר.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
מיסטר-בלוז פורסם 2005 באפריל 10 Share פורסם 2005 באפריל 10 גם לי יש בעיות דומות עם אינטרנט זהב שהרבה פעמים דפים לא עולים לי ולפעמים השרות נטקסט מפסיק פתאום לעבוד וכשהתקשרתי אליהם הם אמרו לי שהבעיה במחשב למרות שניסיתי בכמה מחשבים וכשהיו ניתוקים הם האשימו את הראוטר למרות שבבדיקה לבזק הכל עובד כמו שצריך אז עכשיו אני מחכה שתגמר התקופת התחייבות שאני לא יודע מתי בדיוק היא התחילה ואז אני מתמנתק מהם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
The-Devil פורסם 2005 באפריל 10 Share פורסם 2005 באפריל 10 אצלי דווקא הבעיה הייתה הפוכההייתי בנזק בינלאומי והיה לי ניתוקים ומהירות על הפניםואחרי שאברתי לאינטרנט זהב , זה טס...ועוד אני משתף 4 מחשבים על אותו קוואני מוריד סבבה לגמריאין תקיעות אין ניתוקים ואני דיי מרוצה מהם... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
sergey_k פורסם 2005 באפריל 10 Share פורסם 2005 באפריל 10 טוב שמעו אני עם אינטרנט זהב לא יודע בחיים לא קיבלתי ניתוק אני גולש עם EMULE בזמן שהוא פועל אני לא מרגיש אותו במגה וחצי אני מוריד על 200 קיי מה התמיכה נכון שזה 15 שעה של מיבצעים וזה משגע אותך אבל לא יודע יחסית סביר חברות אחרות אותו הדבר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
desert פורסם 2005 באפריל 11 Share פורסם 2005 באפריל 11 אני רק רוצה לציין שכשאני מתקשר לנטוייזן תוך 10 שניות עונים לי.מה שאני כן אוהב באינטרנט זהב זה שהיא התחילה בתור חברת בטארט אפ בשנת 95 עם 50 עובדים והיום הם רק 900 עובדים בסה"כ. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nokobik פורסם 2005 באפריל 11 מחבר Share פורסם 2005 באפריל 11 אצלי דווקא הבעיה הייתה הפוכההייתי בנזק בינלאומי והיה לי ניתוקים ומהירות על הפניםואחרי שאברתי לאינטרנט זהב , זה טס...ועוד אני משתף 4 מחשבים על אותו קוואני מוריד סבבה לגמריאין תקיעות אין ניתוקים ואני דיי מרוצה מהם...תשמע אחרי נזק בינ"ל הכל נראה ורוד קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tzahi04 פורסם 2005 באפריל 11 Share פורסם 2005 באפריל 11 מאוד מוזר לקרוא את ההודעות האלה בזמן שאני כרגע בבזק בינלאומי עונה לשיחות (אני תומך) בכל מקרה אני שנתיים מנוי לבזק בינלאומי באינטרנט הייתי בADSL ולפני כמה חודשים לכבלים. אף פעם לא היו לי בעיות חוץ מכבלים (ניתוקים) שהכבלים סידרו את הבעיה. בכל מקרה רציתי להגיד שתקלות של ניתוקים 99 אחוז קשורות למודם, תשתית (בזק או כבלים) או הגדרות תוכנה במחשב. אחוז אחד בעיות של ניתוקים שקשורים לבעיה של ספק אינטרנט (אני מעולם לא נתקלתי בדבר כזה) אני מניח שאם זה קורה זה נדיר. בקשר לבעיה שהייתה לבחור באינטרנט זהב, מעניין מה הסיבה שגרמה לכך. אני בדקתי גלישה בכל הספקיות הגדולות אצל אנשים והכל עובד תקין. בקשר לזמן מענה - כרגע אחרי כל השדרוגים זמן המענה אצלנו בממוצע הוא עד דקה ולרוב לאחר מספר שניות בלבד. אני יודע שבנטויז'ון זמן המענה טוב, גם כשהתקשרתי אליהם לתמיכה ענו לי מהר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RainbowInBlack פורסם 2005 באפריל 11 Share פורסם 2005 באפריל 11 אני הייתי בערך 4 שנים באינטרנט זהב בADSL לא היו לי בעיות מהירות לא היו לי בעיות שירות וכלוםאחלה פינגים ואחלה טרייסיםרשת שמתפת 3 מחשבים-הייתה לי בעיה עם הדרכים שלהם בזמן האחרוןהייתי דרך חבילה של יס 99 שח לחודש ויס משלמת לאינטרנט זהב ולבזקויס לא גבתה ממני במשך שנה את ה 99 ש"חואינטרנט זהב התקשרו אליי ואמרו לי שאני צריך שלשלם להם על שנה ותוך כדי זה הם ניתבו אותי למסלול "ניתוב" של 89 ש"ח לחודש כאשר הם הודיעו לי על זה רק 3 שבועות אחר שזה קרהאני עובר עכשיו לכבלים ולנטויזןד"א- מה זה כבלים וניתוקים זה דבר שכיח? ולא מטופל?ראיתי פה מישהו שאמר שניתוק פעם בשבוע זה דבר טוב,,ב ADSL לא משעתי על דבר כזה "ניתוקים"מישהו מוכן להסביר?רועי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nokobik פורסם 2005 באפריל 11 מחבר Share פורסם 2005 באפריל 11 מאוד מוזר לקרוא את ההודעות האלה בזמן שאני כרגע בבזק בינלאומי עונה לשיחות (אני תומך) בכל מקרה אני שנתיים מנוי לבזק בינלאומי באינטרנט הייתי בADSL ולפני כמה חודשים לכבלים. אף פעם לא היו לי בעיות חוץ מכבלים (ניתוקים) שהכבלים סידרו את הבעיה. בכל מקרה רציתי להגיד שתקלות של ניתוקים 99 אחוז קשורות למודם, תשתית (בזק או כבלים) או הגדרות תוכנה במחשב. אחוז אחד בעיות של ניתוקים שקשורים לבעיה של ספק אינטרנט (אני מעולם לא נתקלתי בדבר כזה) אני מניח שאם זה קורה זה נדיר. בקשר לבעיה שהייתה לבחור באינטרנט זהב, מעניין מה הסיבה שגרמה לכך. אני בדקתי גלישה בכל הספקיות הגדולות אצל אנשים והכל עובד תקין. בקשר לזמן מענה - כרגע אחרי כל השדרוגים זמן המענה אצלנו בממוצע הוא עד דקה ולרוב לאחר מספר שניות בלבד. אני יודע שבנטויז'ון זמן המענה טוב, גם כשהתקשרתי אליהם לתמיכה ענו לי מהר. אצלי באופן אישי לא היו ניתוקים, אבל הגלישה....או הגלישה, פשוט זועה עברתי לברק, אותו חייגן, אותה תשתית, חברה שונה הכל טוב קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tzahi04 פורסם 2005 באפריל 11 Share פורסם 2005 באפריל 11 אז הייתה בעיה בספק. אם הבעיה הייתה שבספק הוגדרה בטעות מהירות אחרת, אז חבל שעברת חברה היית יכול בטלפון קטן לתקן את הסיפור. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.