אני רוצה לשתף אתכם בנוגע לספקי אינטרנט - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אני רוצה לשתף אתכם בנוגע לספקי אינטרנט


nokobik

Recommended Posts

לא משהו מיוחד, רק משהו אישי שלי שרציתי לחלוק איתכם בתור קהילה.

אני מנוי לאינטרנט מהיר במשך כחצי שנה, ספקי התשתית שלי הם הכבלים, ספק האינטרנט היה אינטרנט זהב על 750kbps

נסיון לא היה לפני זה באינטרנט מהיר מהבית, רק בעבודה.

בכל מקרה במשך תקופה די ארוכה אני ממש לא מרוצה מהגלישה, הגלישה איטית עד כאב, אני קיבלתי הרבה פעמים ERROR, הורדות מאתרים כמו DOWNLOAD.COM או .COM איטיות מאוד.

בשלב מסוים, עברתי להאשמה עצמית, אמרתי לעצמי, אולי מערכת ההפעלה לא בסדר, אולי האתרים שאתה גולש אליהם איטיים, אולי הקבצים אתה רוצה להוריד פשוט מגיעים גם כן משרתים איטיים.

את המחשב התקנתי מחדש בלי שום קשר ועדיין לא חויתי שום שיפור במהירות הגלישה.

וגם לא רציתי להתקשר לאינטרנט זהב.

לא היה בא לי.

לא היה בא לי על ההמתנה, כך שבכל שעה ביום כשאני מתקשר אני שומע את ההודעה "עקב עומס, זמני ההמתנה גבוהים מהרגיל"

לא היה בא לי שאחרי זמני ההמתנה הארוכים יספרו לי סיפורים שונים ומשונים על המחשב שלי, אני טכנאי מחשבים.... אין לי SPYWARE, וירוסים ושאר ירקות וגם המחשב אחרי התקנה חדשה.

ולא היה בא לי שיספרו לי סיפורים על זה שהכבלים לא בסדר, בדיקת מהירות מול הכבלים היתה מצויינת (ניתן לעשות בדיקת מהירות שכזאת גם ללא חיבור ל-ISP) אני גם רואה דרך מוניטור שהאינטרנט לא זז כל  כשאני פונה מחדש לאתר, או לאתר חדש, בקיצור משהו שנראה כמו בעיה בשרת ה-DNS של זהב, אבל לא רוצה להתחייב.

בכל מקרה החלטתי בתום תקופת ההתחייבות שלי כלפי זהב לנסות חברה אחרת. פניתי לברק.

עכשיו האינטרנט רץ, אני מרגיש כאילו המחשב שלי חידש את נעוריו אחרי מס' חודשים של דכאון גיל המעבר.

ההורדות מהאתרים הולכות סבבה, לא מקבל ERROR בגלישה לאתרים. אתרים עולים כמו שצריך.

ויותר מזה, הפסקתי עם ההלקאה העצמית, זה לא אני, זה הם.

בקיצור, יש לי לקח אחד שנכון לכל דבר בחיים, גם אם אתה חושב שמה שיש לך ביד זה הכי טוב שיש, תמיד תבדוק מסביב, כמעט תמיד תגלה שיש יותר טוב מזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

SAME HERE

רק שאני כן התקשרתי אליהם ואפילו עשיתי את מה שהם אמרו... ואני מבין מאוד במחשבים עוד מימי דוס 5 ;)

ביום שעברתי לברק החיבור לא רץ, הוא טס!

ובכלל, הבעיה הכי גדולה שלי היתה ניתוקים בלי סיבה כל כמה שעות - תנסו להוריד משהו מהרשת כשהחיבור מתנתק אחרי שאתה הולך לישון... היה פשוט דיכאון.

עם ברק אני מחובר לפעמים שבוע בלי שום ניתוק, ומקבל ושולח כמה גיגות טובות של מידע.

וזה די ידוע פה בפורום שברק היא הספק הכי טוב לדעת רוב האנשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שהאינטרנט איטי, תאשים את זהב מפה ועד הודעה חדשה.

רק דבר אחד יש לי לומר.

באמת יש עומס עצום על נציגי השירות בספקי האינטרנט.

אל תחשוב שיש מרכז עם מאות טלפונים...

אם יש מעל 40 עמדות במרכז אחד זה הרבה.

כשאני עבדתי כתומך זה ממש הפריע לי שאיזה בחור/ה מחכה 5 דקות בתור, כשיש עומס של מתקשרים, ובמקום שאני אפתור את הבעיה הלקוח מבזבז לי זמן יקר בצעקות על זה שעברה "רבע שעה" עד שענו לו לשיחה.

***עריכה***

הצעה שלי, אם אתה מתקשר בפעם הבאה, תנסה לבקש שתומך ראשי יחזור אליך בטלפון, כי הוא באמת יכול לטפל בבעיות כאלה.

כי לתומכים הרגילים יש הוראות מסויימות בקשר למה לעשות כשיש בעיות של איטיות בגלישה.

והם לא יכולים לעשות דברים מעבר. (שלא כמו תומך ראשי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שהאינטרנט איטי, תאשים את זהב מפה ועד הודעה חדשה.

רק דבר אחד יש לי לומר.

באמת יש עומס עצום על נציגי השירות בספקי האינטרנט.

אל תחשוב שיש מרכז עם מאות טלפונים...

אם יש מעל 40 עמדות במרכז אחד זה הרבה.

כשאני עבדתי כתומך זה ממש הפריע לי שאיזה בחור/ה מחכה 5 דקות בתור, כשיש עומס של מתקשרים, ובמקום שאני אפתור את הבעיה הלקוח מבזבז לי זמן יקר בצעקות על זה שעברה "רבע שעה" עד שענו לו לשיחה.

הבעיה היא שהחברות האלה זורקות על המשתמשים, אז מה אם הם יחכו רבע שעה על הקו עד למענה ואז עוד 10-20 דקות לפתרון הבעיה, הרי לא הן משלמות על זה, זה אנחנו.

תראה את YES, יש להם מס' 1800, והם עונים לך תוך מקסימום דקה.

אני עבדתי ב-YES ובאורנג', אומנם לא בשרות לקוחות, אבל ראיתי מה הולך שם, יש שם מספיק אנשים לענות לטל' וככה זה צריך להיות.

איך אתה מצפה שלקוח שממתין 10 דק' על הקו אחרי שהתבשלה לו האוזן וטחנו לו כל מיני ג'ינגלים ומבצעים, יגיע לשיחה עם נציג, שלו וקר רוח?

אני יודע שאין מה לצעוק על הנציג, כי הוא בסה"כ מוגבל לחלוטין שם.

למעלה נמצאים האנשים האטומים.

אלה שלא יודעים מה זה להמתין על קו הטל' כי יש להם מזכירה שעושה את זה בשבילם.

תשמע אין לי טענות,

לא היה לי טוב באינט' זהב,

קמתי ועזבתי.

כתבתי את מה שכתבתי כדי לתת אינדיקציה לאנשים פה, למה לצפות מכל חברה.

ומה שכן מה שנכון היום לא יהיה בהכרח נכון עוד חצי שנה, אז צריך להיות עירניים.

***עריכה***

הצעה שלי, אם אתה מתקשר בפעם הבאה, תנסה לבקש שתומך ראשי יחזור אליך בטלפון, כי הוא באמת יכול לטפל בבעיות כאלה.

כי לתומכים הרגילים יש הוראות מסויימות בקשר למה לעשות כשיש בעיות של איטיות בגלישה.

והם לא יכולים לעשות דברים מעבר. (שלא כמו תומך ראשי).

שום תומך לא יכול לעזור לך כשהבעיות נובעות מאינטרנט זהב עצמם, השרתים שלהם או רוחב הפס שלהם, לא אכפת לי, בעיה שלהם. משתמשים שלהם לא מבינים למה האינטר' שלהם איטי ועושה ים בעיות. אז אני בא וצועק שכוווולם ישמעו, חד וחלק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אותו דבר גם אצלי... לפני חודשיים עברתי לנטויז'ן ומאז הכל עובד כמו שצריך, כשהייתי בנזק בינלאומי קיבלתי מלא מלא שגיאות, המהירות הורדה הייתה על הפנים, גג 60 קיי בחבילה של מגה וחצי בכבלים, המון התנתקויות המון בעיות, עכשיו בנטויז'ן הכל עובד כמו שצריך פינגים מצויינים מהירויות הורדה מצויינות 187-190 קיי, ממש כמו שצריך, חמסה חמסה חמסה הכל בסדר עכשיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים איתך...באמת ברק היא אחלה ספקית..אני איתה ועם כבלים ובנתיים הכל עובד טפו טפו...

והשירות של כימע כל הפסקיות באמת גרוע עד כדי כך שכבר אין לך חשק להתקשר..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי יש בעיות דומות עם זהב שהרבה פעמים דפים לא עולים לי ולפעמים השרות נטקסט מפסיק פתאום לעבוד וכשהתקשרתי אליהם הם אמרו לי שהבעיה במחשב למרות שניסיתי בכמה מחשבים וכשהיו ניתוקים הם האשימו את הראוטר למרות שבבדיקה לבזק הכל עובד כמו שצריך אז עכשיו אני מחכה שתגמר התקופת התחייבות שאני לא יודע מתי בדיוק היא התחילה ואז אני מתמנתק מהם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי דווקא הבעיה הייתה הפוכה

הייתי בנזק בינלאומי והיה לי ניתוקים ומהירות על הפנים

ואחרי שאברתי לאינטרנט זהב , זה טס...

ועוד אני משתף 4 מחשבים על אותו קו

ואני מוריד סבבה לגמרי

אין תקיעות אין ניתוקים ואני דיי מרוצה מהם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב שמעו אני עם זהב לא יודע בחיים לא קיבלתי ניתוק אני גולש עם EMULE בזמן שהוא פועל אני לא מרגיש אותו במגה וחצי אני מוריד על 200 קיי מה התמיכה נכון שזה 15 שעה של מיבצעים וזה משגע אותך אבל לא יודע יחסית סביר חברות אחרות אותו הדבר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רק רוצה לציין שכשאני מתקשר לנטוייזן תוך 10 שניות עונים לי.

מה שאני כן אוהב באינטרנט זהב זה שהיא התחילה בתור חברת בטארט אפ בשנת 95 עם 50 עובדים והיום הם רק 900 עובדים בסה"כ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי דווקא הבעיה הייתה הפוכה

הייתי בנזק בינלאומי והיה לי ניתוקים ומהירות על הפנים

ואחרי שאברתי לאינטרנט זהב , זה טס...

ועוד אני משתף 4 מחשבים על אותו קו

ואני מוריד סבבה לגמרי

אין תקיעות אין ניתוקים ואני דיי מרוצה מהם...

תשמע אחרי נזק בינ"ל הכל נראה ורוד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאוד מוזר לקרוא את ההודעות האלה בזמן שאני כרגע בבזק בינלאומי עונה לשיחות :) (אני תומך)

בכל מקרה אני שנתיים מנוי לבזק בינלאומי באינטרנט הייתי בADSL ולפני כמה חודשים לכבלים. אף פעם לא היו לי בעיות

חוץ מכבלים (ניתוקים) שהכבלים סידרו את הבעיה. בכל מקרה רציתי להגיד שתקלות של ניתוקים 99 אחוז קשורות למודם, תשתית (בזק או כבלים)

או הגדרות תוכנה במחשב. אחוז אחד בעיות של ניתוקים שקשורים לבעיה של ספק (אני מעולם לא נתקלתי בדבר כזה) אני מניח שאם זה קורה

זה נדיר. בקשר לבעיה שהייתה לבחור באינטרנט זהב, מעניין מה הסיבה שגרמה לכך. אני בדקתי גלישה בכל הספקיות הגדולות אצל אנשים

והכל עובד תקין. בקשר לזמן מענה - כרגע אחרי כל השדרוגים זמן המענה אצלנו בממוצע הוא עד דקה ולרוב לאחר מספר שניות בלבד.

אני יודע שבנטויז'ון זמן המענה טוב, גם כשהתקשרתי אליהם לתמיכה ענו לי מהר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הייתי בערך 4 שנים באינטרנט זהב בADSL לא היו לי בעיות מהירות לא היו לי בעיות שירות וכלום

אחלה פינגים ואחלה טרייסים

רשת שמתפת 3 מחשבים

-הייתה לי בעיה עם הדרכים שלהם בזמן האחרון

הייתי דרך חבילה של יס 99 שח לחודש ויס משלמת לאינטרנט זהב ולבזק

ויס לא גבתה ממני במשך שנה את ה 99 ש"ח

ואינטרנט זהב התקשרו אליי ואמרו לי שאני צריך שלשלם להם על שנה ותוך כדי זה הם ניתבו אותי למסלול "ניתוב" של 89 ש"ח לחודש כאשר הם הודיעו לי על זה רק 3 שבועות אחר שזה קרה

אני עובר עכשיו לכבלים ולנטויזן

ד"א- מה זה כבלים וניתוקים זה דבר שכיח? ולא מטופל?

ראיתי פה מישהו שאמר שניתוק פעם בשבוע זה דבר טוב,,ב ADSL לא משעתי על דבר כזה "ניתוקים"

מישהו מוכן להסביר?

רועי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאוד מוזר לקרוא את ההודעות האלה בזמן שאני כרגע בבזק בינלאומי עונה לשיחות :) (אני תומך)

בכל מקרה אני שנתיים מנוי לבזק בינלאומי באינטרנט הייתי בADSL ולפני כמה חודשים לכבלים. אף פעם לא היו לי בעיות

חוץ מכבלים (ניתוקים) שהכבלים סידרו את הבעיה. בכל מקרה רציתי להגיד שתקלות של ניתוקים 99 אחוז קשורות למודם, תשתית (בזק או כבלים)

או הגדרות תוכנה במחשב. אחוז אחד בעיות של ניתוקים שקשורים לבעיה של ספק (אני מעולם לא נתקלתי בדבר כזה) אני מניח שאם זה קורה

זה נדיר. בקשר לבעיה שהייתה לבחור באינטרנט זהב, מעניין מה הסיבה שגרמה לכך. אני בדקתי גלישה בכל הספקיות הגדולות אצל אנשים

והכל עובד תקין. בקשר לזמן מענה - כרגע אחרי כל השדרוגים זמן המענה אצלנו בממוצע הוא עד דקה ולרוב לאחר מספר שניות בלבד.

אני יודע שבנטויז'ון זמן המענה טוב, גם כשהתקשרתי אליהם לתמיכה ענו לי מהר.

אצלי באופן אישי לא היו ניתוקים, אבל הגלישה....או הגלישה, פשוט זועה

עברתי לברק, אותו חייגן, אותה תשתית, חברה שונה הכל טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...