שלום , האם אוכל להוסיף עוד סטיק של 256 למחשב שלי? פרטים בפנים - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שלום , האם אוכל להוסיף עוד סטיק של 256 למחשב שלי? פרטים בפנים


ameer_a7

Recommended Posts

שלום,

יש לי של גיגא באייט שמותקן עליהא 2 סטיקים של 256 כלומר בס"ה 512 מיגא ועובדים כ DUAL CHANEL, ויש על הלוח עוד מקום לשני סטיקים , אם אתקין עוד סטיק של 256 וכך יהיה לי 768 מיגא ראם , זה יהיה בסדר? או שישבש ה DUAL CHANEEL?

תודה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תוסיף עוד זיכרון אתה ככה מבטל את הDual CHannel. השאלה היא איזה מערכת יש לך

אם יש לך אז הDual channel הוא ממש לא יתן לך כלום תוסיף זיכרון.

אם יש לך אתה תפסיד את הDual Channel ותפסיד ביצועים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תוסיף רק 256 אחד כלומר יהיה תפוס לך רק 3 חריצים אז מטבטל לך הדיול אני מציע לך לקנות עוד 2 של 256 או למכור את זה שיש לך ולקנות 2 של 512

כמובן עם יש לך מערכת אינטל ועם יש לך אז זה בכלל לא משנה (כמעט בכלל) ועדיף לך להוסיף 256.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי אנטל 4 2.6 , 800

אז לא כדאי להוסיף את הזיכרון? והוא לא יעזור בצורה משמעותית?

עוד שאלה : אם אני קונה 2 סטיקים 256 שני סטיקים מאותה קופסה... כי אני לוקח ממישהו בעצם חנות אבל המוכר מטומטם ולא מבין כ"כ במחשבים.. אני לוקח סטיק חדש של PQI 256 400 ב 200 ש"ח , השאלה שלי אם הוא נותן לי 2 סטיקים זהים וכל אחד 256 אז אצלי יעבדו כ DUAL CHANNEL? או שצריך לקנות 2 סטיקים מיוחדים ומיועדים ל DUAL CHANNEL ?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהא הבנתי, עכשיו אם אקנה 2 סטיקים וככה יהיה לי 4 סטיקים כל אחד 256 וכל 2 עובדים ב DUAL CHANNEL ומעשית יהיה כפול ממה שהיה לי קודם , אז ארגיש בהדל משמעותי בביצועים , נכון?

עוד שאלה : ה 2 שיש לי הם מחברה ואולי מפרט שונה מה 2 שאני עומד לקנות כאילו שיש לי 2 זוגות שונים של וכל זוג עובד ב DUAL CHANNEL ככה זה בסדר ולא יפריעו זה לזה, כן?

תודה רבה רבה לכם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוב הסיכויים שתכניס עוד שני מקלות זיכרון למחשב, תלחץ על הכפתור והכל יעבוד כמו שצריך, אבל אם לא, אתה יכול לסדר את זה בהגדרות בBIOS. כל זה שונה, אז או שמישהו מכיר את הלוח שלך, ויגיד לך בדיוק מה לעשות, או שאפשר לתת לך כיוון כללי. אבל מה זה עוזר אם אין לך עדיין את הזיכרון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו אם אקנה 2 סטיקים וככה יהיה לי 4 סטיקים כל אחד 256 וכל 2 עובדים ב DUAL CHANNEL ומעשית יהיה כפול ממה שהיה לי קודם , אז ארגיש בהבדל משמעותי בביצועים , נכון?

וככה יהיה לי 1024 מגה!

עוד שאלה קטנה , מה יותר טוב מבחינת ביצועים , 4 סטיקים כל אחד 256 וכל זוג עובד בדואל צ'אנל או 2 כל אחד 512 ועובדים בדואל צ'אנל? בשני המקרים יש 1024 מיגה אבל באיזה מהם יש יותר ביצועים?

ותדוה רבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...