איך אתה הופך למושך יותר כדי שבנות ימשכו אליך - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך אתה הופך למושך יותר כדי שבנות ימשכו אליך


YOU123

Recommended Posts

אה לא התכוונתי פנים מכוערות!! כאילו אמרתי שגברים יכולים להיות מחוספסים כאלה קח לדוגמא את השחקן של ג'ימס בונד או סלבסטר סטאלון שהוא רחוק מפרצוף יפה או אפילו ארנולד שוונצנגר מה שמשנה אצלם זה השרירים כאילו פנים זה חשוב אבל גוף זה משמעותי גם, בגלל זה חשוב ללכת הרבה לחדר

חחחחח אל תעלב, אבל ישר רואים שאתה לא יודע מה אתה אומר. בנות הם לא כמו בנים, בנים ישר מסתכלים על הבז'ז'ים או הרגליים או התחת (כל אחד ומה שעושה לו את זה) אבל הבנות הרוב המוחלט בכלל לא שמות על הגוף קודם מסתכלות על הפנים (כמו שדריה אמרה) גוף טוב זאת תוספת לא יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 199
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הכי חשוב בשביל להכיר בחורה זה לדעת איך להתנהג אליה ואיך לתקשר איתה.

תקשורת זה שם המשחק.

ללכת לחדר , ללכת עם מותגים וכאלה זה רק עוזר למשוך את הבחורה אליך, זה לא ממש עוזר להשאיר אותה אצלך  ;)

ואגב, בנות לא כ"כ מסתכלות על שרירים הן בדרך כלל מסתכלות קודם על הפנים.

דעו לכם שאפילו מישהו שמבחינת מראה הוא לא משהו אבל אם הוא יודע איך להתנהג עם בחורות ויש לו בטחון עצמי, הוא בקלות ימצא בחורות.

כמובן שמישהו שמן/מכוער/מסריח בצורה מוגזמת ירחיק ממנו בחורות אבל אני לא מאמין שיש פה מישהו שמן/מכוער עד כדי כך  8)

אני גם מוסיף שבחורות מתרחקות מאנשים שיש להם ריח מסריח (זיעה) אז בושם זה דבר חשוב וכפי שאתם יודעים בנות אוהבות את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמת אבל חלקית!

יש בנות ויש בנות..

רוב הבנות שרוצות כאילו מישהו למערכת יחסים מינית רוצות בחורים עם פרצוף אבל גוף יפה וגם שידע לפנק [שידע נקודות רגישות שהיא לא ידעה עליהם כגון - גב, בטן, מותניים וכדומה] אבל אם בת מתאהבת במישהו זה הרוב כימיה! הכול לפי הכימיה [הרוב] ו"הדלקות" שזו מילה שונה מאהבה היא בגלל הפרצוף ואתם בחוף הים אז עדיף שיהיה גם גוף...

אני אומר לכם, לכו לשחות! לפני שלוש שנים התחלתי לשחות [בנבחרת] ותאמינו לי זה ישתלם.. אני אמנם לא עושה את זה מתוך הרצון "לחרמן עוד בנות" אלה בגלל שאני אוהב את זה. אם אתם רוצים לחוש את האהבה שלי לשחייה תעשו ביד ותרגישו את אותו הדבר. עכשיו תנסו חודש בלי זה וככה תרגישו איך אני מרגיש כל יום שאין אימון :-)

ד"א, בגילאים 16-17, המפתח לאהבה הוא להיות בוגרים [אבל לא יותר מידי כי אז תחשבו חנונים, חסרי חיים ואפילו פריקים]. צריך להיות מצחיק ולהיות אחד שאוהב להסתובב [אל תזניחו את הלימודים!] ואוהב לצאת.

רומנטיקה שווה לתחת בגילאים כאלה! אל תקשיבו לה כי היא מבלבלת בין להיות חמוד לבין להיות רומנטיקן. ד"א, הימים של הפרחים עברו מזמן! רק מלדמיין את עצמי נותן פרחים לחברה שלי סתם לפני שיוצאים כואב לי... כואב לי מהמכות שאני אקבל ממנה. אבל לתת ביום הולדת לידידה או חברה זה כבר משהו אחר.. לדוגמה, לידידה שלי שמתי פרחים מיובשים [ורד ועוד כמה פרחים קטנים וגם כל מיני גבעולים או לא יודע מה זה ששמים בפרחים כדי לקשט] בתוך הספר שלה ורשמתי לה מכתב כזה מדברים שהדבקתי ושמתי לה בספר, או הפעם שהכנתי משהו טעים לידידה שלי והבאתי לה לבית ספר ביום הולדת שלה... הכול צריך לבוא מיוזמה שלכם ולא להיות "רומנטי" אלה חמוד, לא רק אל הבנות שאתם רוצים "לזיין" אלה לבנות שאתם אוהבים בתור ידידות. תאמינו לי, הקטע עם הפרחים התפרסם בשכבה [בלי שרציתי] וזה עשה רק טוב...

ושתדעו שאם בת אומרת לכם שאתם הומואים אז זה בגלל שהיא חושבת שאתם יותר מידי טובים בשביל לא להיות כאלה.. וכן, מניסיון.

ד"א, אני לא DR.LOVE אז אל תחשיבו אותי משהו שאני לא.. אני לא יודע הכול אבל אשמח לחלוק את מה שאני יודע עם הילד שפתח את הדיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בושם על זיעה? כן, זה למה הצרפתים המציאו את מיי הקולון... כדי להתקלח לעיתים רחוקות יותר.

אתם יודעים, גם כשבחור משחק אותה קשה להשגה, לא שם על בחורה, מסתכל עליה כאילו היתה איזה רהיט ישן ואפור ולא נועץ עיניים על התחת/חזה/רגליים (או עושה זאת מבעד למשקפי שמש מאד כהות/מראה), אז הבנות, במיוחד ה"כוסיות" שחושבות שכל העולם אצלן על האצבע הקטנה, יקחו אותם כאתגר, גם אם הם לא הכי הכי.  ידיד שלי שכשאין לו חברה אז בנות לא ממש מסתכלות עליו (למרות שהוא נראה מאד טוב), אבל כשיש לו חברה, כולן נמרחות עליו כאילו שאם יש לו חברה אז בטח יש לו משהו מיוחד.

מה רע בפרחים? האמת, קיבלתי מלא דברים אבל לא הרבה פרחים, בכלל לא. קיבלתי בגדים, נעליים בשווי 750ש"ח, נעליים בשווי 400ש"ח, דיסקים בעוד כמה מאות שקלים, בשמים, ארוחות במסעדות טובות, פיצ'יפקס, תכשיטים... אחד רצה לקנות לי מתנה רובה אויר בשווי 600 יורו, אבל האמת, כל מה שרציתי זה זר פרחים חמוד כזה (לא משהו בומבסטי מקניון רמת אביב) וטיול בחוף הים, אולי איזה מכתב חמוד, לשמוע שמתגעגעים אליי, שמעריכים אותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ראיתי את היטמן ולא לקחתי את הרובה בסוף. איפה אני אשים אותו? מתחת לספה? גם איפה יש לי זמן "לשחק" איתו? ובכלל, איך מסתובבים עם דבר כזה ברחוב? עוד יחשבו שאני מחבלת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המפף. בזמן שכתבתי את הסאגה הזו הדיון קצת סטה.. אני אנסה להחזיר עטרה ליושנה :).

א. ככה סתם בכללי... הבנאדם שאל שאלה. למה לרדת עליו שמה הוא כותב את זה בפורום מחשבים? זה פורום "כללי" למיטה ידעתי 99% מהפוסטים כאן לא קשורים למחשבים ועדיין אף אחד לא יורד עליהם כמו שפה.. האמנם חוסר ביטחון עצמי?!

ב. באופן לא מפתיע בכלל הדבר הריאלי היחיד שנאמר פה נאמר על ידי הבחורה היחידה (נראה לי) שיש כאן, וגם ברק קבל ציון לשבח על אמירת דברים לעניין (אם כי בדרך מיוחדת :)). ושלא תבינו אותי לא נכון. אני לא חושב שמישהו כאן טיפש או סתם לא מבין. יש כאן לא מעט יציאות ילדותיות אבל זה מתבקש (די הבאת את זה על עצמך... :)).

העניין הוא שכשאנחנו חושבים על איך להצליח עם נשים, רובנו חושבים על הדברים שהיו מרשימים אותנו אם היינו בחורות. ואז נכנס הגוף, הדאווין, הבגדים, הריבועים וכו'. אתה צריך להיות בחורה או להיכוות מספיק פעמים :) בשביל להבין שזה לא בדיוק ככה. אני אנסה להסביר בלי לחזור על דברים שנאמרו יותר מדי:

- מראה חיצוני. נשים (בניגוד לנו) שמות פחות על מראה חיצוני ממה שאנחנו חושבים. אם היא מתלהבת מבראד פיט זה לא אומר שזה מה שהיא מחפשת בבנזוג. אבל! אתה כן צריך להשקיע. לא בבגדים עם חותמת אלא בבגדים שישבו עלייך טוב, גם למראה זרוק יש צורה מושקעת. הגוף פחות משחק. לכל אחת יש את הסטייה שלה אבל ככה זה כולנו. אין מראה שיפיל כל בחורה שדודה לרגלייך (אלא אם אתה ברמות של דוגמן על - ורובנו לא). ריח של זיעה גם כן לא יביא לך את ההצלחה, תסתרק. דברים בסיסיים  בסך הכל אבל אם אתה רוצה להבין תסתכל פעם איך אנחנו מתלבשים ואיך הן מתלבשות. אצלנו זה בעיקר מכנס בסבבה ועכשיו בוא נחפש חולצה נקייה או לפחות לא מלוכלכת מדי.. לחלק מהבחורות שאני מכיר יש חולצות שאני אפילו לא מבין איך לובשים...

- ביטחון עצמי. זה בתכלס אמור להיות במקום הראשון. אתה יכול להיות קוף אבל עם בטחון עצמי ואתה תצליח. רוב הנשים נמשכות לזה. גבר עם בטחון עצמי משדר נינוחות, חוזק - דברים שסך הכל כולנו נמשכים אליהם. זה כמו לרצות להיות החבר של הבנאדם הכי מקובל חברתית. דברים כמו שפת גוף רגועה, למשוך תשומת לב בצורה אלגנטית (להכנס עם דלי בירה על הראש לא יילך), להראות כאדם שיודע מי הוא, מה הוא שווה, מה הוא רוצה ואיך להשיג את זה. ושים לב, אתה לא משדר את זה החוצה בצורה של "כולם תראו איזה ביטחון עצמי יש לי". זה משהו שאתה מקרין מבפנים כי פשוט יש לך אותו. תחשוב איך אתה יושב עם חברים שלך, על איך אתה מרגיש כלפי עצמך שאתה בסביבה המוגנת שלכם - זו ההרגשה.

- שתוק. מסתוריות מושכת. תחשוב בהגיון, אתה צריך לעורר סקרנות ובמקום זה רובנו מנסים לעשות רושם על ידי דיבור בילתי פוסק ובקול רם בדרך כלל. הבחור היחיד שישב בשקט בתוך קבוצה של טווסים מקרקרים (וסליחה על הדימוי אבל זה אנחנו...) ימשוך תשומת לב מיידית. כשאתה מדבר דבר קצר ולעניין. זה ייתרון כי אם אתה שותק אתה יכול יותר לחשוב על המשפט הבא שלך ולהמנע מפאשלות בשידור חי.

- החבר של "שתוק" תקשיב. כשמישהו מדבר איתך בדרך כלל אתה תחפש נקודות במילים שלו שתוכל להחיל על עצמך. ואז אתה מתחיל לדבר על עצמך במצב דומה. זה רע. סתום ותקשיב. שאל שאלות מנחות. תהיה יאיר לפיד, המנחה. אתה רוצה שהיא תצא משיחה איתך בהרגשה טובה. שהיא אדם מעניין ושהיא עניינה א ו ת ך.

- "הקשה להשגה" שדר חוסר איכפתיות ברמה סבירה. זה ה"מניאק" המפורסם. נשים לא אוהבות מניאקים - חוץ מהטיפשות אבל אתה לא מחפש טיפשה. נשים, כמו כולנו, רוצות להשיג משהו שהם הרוויחו, משהו שהוא בעל ערך. אף אחד לא יתלהב מטיפוס על האוורסט אם הוא היה בגובה מטר. אף בחורה לא תרצה אותך אם היא תראה שאתה מוותר על עצמך ומוריד מערכך בשבילה. אתה היית מוכן להיות עם אדם כזה?! אתה צריך להראות עניין, אבל באותה מידה אתה צריך לתת לה להבין גם איך אתה רואה את הדברים; זה המשפט שצריך לרוץ לך בראש: "אני בחור מגניב ואיש שכיף להיות איתו, אני נותן לך את האפשרות לגלות שאני כזה ושלשנינו יהיה כיף ביחד, אבל אם אתה לא רוצה או משחקת משחקים אין לי זמן לבזבז עלייך כי יש אחרות שישמחו להכיר אותי".  ברגע שאתה מראה שאתה מוותר על עצמך בשבילה - אתה לא מעניין. אתה עלול להפוך לצעצוע או ל"ידיד" אבל לא יותר מזה.

וזה ממש על קצה המזלג...

ג. מבחן עצמי קצר (לא שלי) לביטחון עצמי:  צא  ל ב ד  לקניון הקרוב למקום מגורייך או למרכז החביב עלייך, התלבש יפה אבל לא בצורה קיצונית, וצא לדרך. כל בחורה שתחלוף על פנייך בסיור אתה צריך לעצור לשניה קלה, לחייך חיוך חביב ולהגיד: "שלום". זה הכל. זה נשמע קל. זה לא. זה גם יגלה לך את הטיפ הבא... משפט הפתיחה הטוב בעולם.

ד. משפט הפתיחה הטוב בעולם: שלום.

ה. צא מהבית. מה לעשות, רוב הנשים לא מסתובבות אצלך בדירה. לא חייב לצאת למועדונים וכאלה. למעשה בשלב ראשון עדיף שלא. זה שוק בשר ואתה מתחרה עם עוד 700 גברים אחרים. חדר פסול מאותה סיבה. זה למתקדמים :). צא למקומות שיהיו שם בחורות, שיהיו שם אנשים. תגדיל את המעגל החברתי שלך. מתמטיקה פשוטה - תכיר יותר אנשים => תכיר יותר בחורות. מ.ש.ל.

זהו לבינתיים. היה לי עוד אבל שכחתי.

תצליח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט לוקחים מרצדס(רצוי)עושים סיבוב ליד בית הספר, מול כל הבנות.!

מורידים את המשקפיים ומכבים את המחשב, עם הכפתור של הכיבוי קיים בכלל.!

צובעים את השער ללבן, מתנהגים *** לכולם,ומשחקים אותה.

ככה תרכשו תשומת לב ,טיפשית ואהבה של בנות.!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...