תקלות בצריבת דיסקים עם צורב TEAC CD-W552E - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלות בצריבת דיסקים עם צורב TEAC CD-W552E


zachi27

Recommended Posts

שלום לחברי הפורום!

לפני קצת יותר משנה קניתי צורב TEAC CD-W552E מ-KSP. בעת קניית הצורב רכשתי דיסקים ריקים של BENQ. צרבתי את כל הדיסקים במהירות מקסימלית של X52 ללא כל בעיה. כאשר נגמרו הדיסקים, רכשתי דיסקים של MEMOREX (לפני כשלושה חודשים) ואז התחילו בעיות.

ברגע שצרבתי במהירות מקסימילית X52 קיבלתי הודאת שגיאה: Could not perform fixation. התחלתי לצרוב במהירות X32 ונראה היה שהבעיה נפתרה, אבל לאחר מספר דיסקים הבעיה חזרה גם במהירות X32. רכשתי דיסקים נוספים של RITEK וגם איתם יש בעיה. לאחרונה הבעיה אף החמירה וכעת אני מסוגל לצרוב בהצלחה רק במהירות X8 או X4. במידה ואני צורב במהירות הגבוהה מ-X8 אני מקבל את השגיאות הבאות: "Could not perform fixation" וגם "Could not perform End-of-Session".

ניסיתי גם להסיר את ה-NERO לגמרי והתקנתי שוב גרסת NERO חדשה: 6.6.0.3. יש לציין שזה לא עזר.

אני סבור שהבעיה אינה במדיה עצמה מכיוון שהחלפתי כפר שלוש סוגי מדיות. האם הבעיה היא בצורב עצמו? האם מישהו נתקל בבעיה דומה והאם הוא הצליח לפתור אותה?

בבקשה תייעצו לי מה לעשות מכיוון שאני כבר מיואש לגמרי ואין לי כסף כרגע להשקיע בצורב חדש (רק אם ממש אין ברירה).

האם יש לי אפשרות לדעתכם להשתמש באחריות של KSP. האחריות היא לשנה בלבד והצורב ברשותי כבר שנה ושלושה חודשים, אם כי הבעיה החלה עוד בטרם עברה השנה הראשונה של האחריות, אך לא פניתי ל-KSP כי חשבתי שמקור הבעיה במדיה פגומה.

אשמח מאוד לעצתכם,

ביי,

צחי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על העצות.

ניסיתי כבר לעדכן FIRMWARE לעדכני ביותר וזה לא פתר את הבעיה.

אני אנסה לנקות את העינית בתקווה שזה יעזור. מה עדיף? להשתמש בדיסק לניקוי (שמעתי שזה לא כל כך יעיל) או לפרק את הצורב ובעדינות לנקות עם מקל אוזניים ומעט אלכוהול (או בלי אלכוהול) את העינית?

אני אנסה ואעדכן,

תודה,

צחי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון!!!!!!

בינתיים השגתי דיסק ניקוי (מצאתי אחד שהיה לי בבית).

הרצתי את הניקוי לפי ההוראות ו...........שום דבר. ניסיתי לצרוב ב-X52 וגם ב-X48 ודפקתי את שני הדיסקים (דיסקים של RITEK התומכים ב-X52)

אני אנסה להתעסק עם הצורב בסופשבוע, אני אבדוק אפשרות לעומס על המולקס וכן אני אנסה לפרק את הצורב ולנקות את העינית בצורה יותר יסודית.

בינתיים אשמח לשמוע עוד הצעות/רעיונות.

תודה,

צחי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...