התקנת כרטיס מסך standard vga adapter <- ATI AIW 9800 SE - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התקנת כרטיס מסך standard vga adapter <- ATI AIW 9800 SE


1immortal

Recommended Posts

הסיפור הוא כזה .

היה לי 9500np שהולחם ל9700 , עבד כמה ימים , בצורה דיי מוזרה הכרטיס מת . אחרי הרבה יבבות וכאבי ראש , ה9800 SE הגיע , כולי מאושר ומבסוט באתי להתקין אותו .

הדריוורים שהיו מותקנים לפני כן היו 4.11 עם ati tools גרסה 405 . הורדתי אותם כדי להתקין את האומגה , על מנת שאוכל לפתוח את ה4 הצינורות הנוספים , ושם התחיל הסרט הרע .

אחרי ההסרה של הדריוורים , המערכת מודיעה שיש כרטיס , מזהה לבד את ה9800 , נותנת הודעת שגיאה device could not start . אמרתי , טוב .... התקנתי את האומגה , 4.10 בטה ,האחרונים שלהם , הראד לינקר השתגע , הוא כל הזמן ממשיך בהתקנה ולא ממש נותן למחשב לעבוד . אמרתי סבבה . DH driver cleaner יעשה את העבודה . הורדתי , התקנתי , הרצתי , כרטיס מסך לא מזוהה , יופי . מתקין את ה4.11 המקוריים של ATI , מקבל הודעה שאני חייב להגדיר את הכרטיס המסך כstandard vga adapter . מה שלא עשיתי , מה שלא ניסיתי , להסיר , להכריח , vga mode , safe mode , מחיקת הinf המקורי של הXP מתוך הCAB שלו , כלוווווום . פשוט כלום . אני לא מצליח להגדיר את הכרטיס בתור vga adaper כדי להתקין דריוור כלשהו .

אין לי בעיה לפרמט או משהו , אבל זה נהיה עניין של פרינציפ , שום כרטיס מסך בשילוב דריוור עויין לא יגרמו לי להתקין את המערכת ההפעלה מחדש .

עצות , רעיונות , חיזוקים פיננסיים , כבשים מגולחות , הכל יתקבל בברכה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...