האם אלוהים קיים? פרק 2 - עמוד 23 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם אלוהים קיים? פרק 2


ORANGEJUICED

Recommended Posts

נהנתי! :xyxthumbs::jump:

ועכשיו, אני הולך לנשק ליחזקאל את ת'תחת (גילי, רוצה לבוא איתי? ;)).

אני מכיר את לנשק את ליחזקאל את התחת

וזה די נכון לגבי הנצרות

וזה מתורגם מאנגלית

בקשר ליהדות זה לא נכון

וגם מה שאני הבאתי זה מה שעונה על דעת אמת כמו שחופש עונה על הידברות......

אז אם יש לכם שאלות זה יענה לכם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 443
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

כי הנצרות לא נכונה :)

מי שכתב את זה, כתב את זה על הנצרות לא היהדות אתה לא יכול לקחת משהו על הנצרות ולהגיד שזה נכון על גביי היהדות

אני שמעתי גם רב שהיה כומר והוא אמר שכל הנצרות מבוססת על דברים מהתנך שבכלל לא קשורים וכל מיני

עזוב מה זה משנה

קראת את הלינק שהבאתי?

הנה הוא שוב:

http://www.beith-din.com/..%5Cdaatindex.htm

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי הנצרות לא נכונה :)

אתה לא יכול סתם להגיד את זה ולצפות שאני יאמין לך. אולי הנצרות כן נכונה?

מי שכתב את זה, כתב את זה על הנצרות לא היהדות אתה לא יכול לקחת משהו על הנצרות ולהגיד שזה נכון על גביי היהדות

בטח שכן

אם מדובר על אותם דברים אז בהחלט ניתן להשליך את זה גם על היהדות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם היית נולד וחי בחברה נוצרית היית משתתף באותו ת'ראד, רק שהיית מביא הוכחות ללמה הנצרות היא נכונה ולמה היהדות לא, ואני, לעומתך, היית מבין שאלוהים הוא ההמצאה הכי גאונית של האדם, כן, גאונית, אבל עדיין, המצאה שהאדם "המציא".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גילי, מבלי ידע קודם בנוגע לאיזה דת מתייחס המאמר יכלתי (ואני עדיין) לחשוב שהמאמר מתייחס (גם) ליהדות.

ואני אסביר לך את ההקשר של המאמר לדת היהודית (אם אתה מתעקש שהוא מתייחס רק לנצרות):

הכל שם תואם, ירחמיאל יכול להיות מומשל לכומר כשם שהוא יכול להיות מומשל לרב, האיסור על אכילת נקניקה עם תוספות דווקא מתאים יותר ליהדות בהקשר של אכילת אוכל כשר (הרי מה ההיגיון לא לאכול חזיר? או שרימפסים?  :P).

התגמול שאתה מקבל לאחר שאתה עוזב את העייריה (עולם החיים)- מיליון דולר (חיים בגן-עדן) מתאים גם לגישה היהודית, כמו גם שהפרס שניתן לאנשים שעוזבים את העייריה לא אומת מעולם. (לא הוכח שיש גן-עדן).    מי שמספר על קיומו של יחזקאל הוא יריחמיאל שמקבל בתמורה שינשקו לו את התחת (כשם שכומר או רב כמו הרב עובדיה מקבל עבור קדושתו והיותו רב בכיר תמורה כגון מכונית ב-800,000 שקל  :P).

העונש אם לא תנשק את עכוזו של יחזקאל (תתפלל ל-ה') הוא שיחזקאל יקרע לך את התחת (ישלייך אותך לגינהום\ יביא עלייך את השואה וכו'...), איש מעולם לא ראה את יחזקאל למעט ירחימאל (הרב\כומר) שטוען שיחזקאל נגלה אליו בעבר והכתיב לו את תורתו (משל למשה ולתורה הכתובה).   בתורה של יחזקאל שירמיאל כתב כתוב - "יחזקאל צודק תמיד" וזה הוכחה מספקת לזוג להאמין בו (כמו שכתוב בתנ"ך שאלוהים קיים ומבחינת הדתיים זאת הוכחה מספקת), יש סתירות ברורות (סעיפים 2\9) שהזוג לא מוכן לקבל אותן כסתירות (כשם שהדתיים מתעלמים מסתירות ברורות בתנ"ך), קיומן של כמה הוראות ברורות (שטוף ידים בצאתך מהשירותים=אל תגנוב) מוכיח כביכול שכל שאר ההוראות בהכרח נכונות והגיוניות (כמו במקרה של הלחמנייה=כשרות), יש עידוד לאכזריות כלפי כאלו שאינם מאמינים ביחזקאל (אלוהים) - "כסח ת'צורה לאנשים שלא כמוך" = לחוקים בתרי"ג מצוות שחלקם מצווים לפגוע באנשים מעמים אחרים שאינם מאמינים באלוהים.   טיעונים מגוכחים נתפסים כהוכחות רק משום שמעולם לא הופרכו ב-100%, אלא רק ב-99.999%, מה שלא מספיק למאמינים, למורות שזה גם סותר את ההיגיון הבריא ("הירח עשוי מגבינה ירוקה=העולם נברא לפני 5,800 שנה.  למורות הוכחות שהירח עשוי מסלע=מאובנים, דינוזאורים וכו'..).

העובדה שכתוב ברשימה שיחזקאל צודק תמיד משמת הוכחה מספקת לקיומו לצדקתו של יחזקאל, הם מתעלמים מההגיון הבריא שמורה על אפשרות שכל אחד יכול לכתוב את הרשימה הזאת בלי בעיות (כל אחד יכול לכתוב את התנ"ך, כשם שעשרות-אלפי דתות אחרות הומצאו ומיתגולוגיות רבות הומצאו סביבן), ויש עוד הרבה פרטים, אבל נמאס לי לכתוב כבר.

העיקר שהבנת את ההקבלה של המאמר הזה ליהדות, ולמה הוא תקף כלפי כל דת כמעט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גילי, מבלי ידע קודם בנוגע לאיזה דת מתייחס המאמר יכלתי (ואני עדיין) לחשוב שהמאמר מתייחס (גם) ליהדות.

כי אתה לאדע כלום על היהדות

ואני אסביר לך את ההקשר של המאמר לדת היהודית (אם אתה מתעקש שהוא מתייחס רק לנצרות):

הכל שם תואם, ירחמיאל יכול להיות מומשל לכומר כשם שהוא יכול להיות מומשל לרב, האיסור על אכילת נקניקה עם תוספות דווקא מתאים יותר ליהדות בהקשר של אכילת אוכל כשר (הרי מה ההיגיון לא לאכול חזיר? או שרימפסים? :P)

נראה לי דווקא שזה חלק מהתרגום ולא מהקטע המקורי אבל לא בטוח לא קראתי את המקורי

התגמול שאתה מקבל לאחר שאתה עוזב את העייריה (עולם החיים)- מיליון דולר (חיים בגן-עדן) מתאים גם לגישה היהודית, כמו גם שהפרס שניתן לאנשים שעוזבים את העייריה לא אומת מעולם. (לא הוכח שיש גן-עדן). אומת מי שמספר על קיומו של יחזקאל הוא יריחמיאל שמקבל בתמורה שינשקו לו את התחת (כשם שכומר או רב כמו הרב עובדיה מקבל עבור קדושתו והיותו רב בכיר תמורה כגון מכונית ב-800,000 שקל :P).

הוא לא מקבל תרמו לו את זה... כל הרבנים אומרים שהמשיח יבוא בדור שלנו אז נגיד שזה לא יקרה (זה כן יקרה) אז אחרי זה תוכל להגיד שהכל שקר ואין אלוהים ובלהלבלה למה להם להגיד את זה אם הם מאמינים ביהדות רק בשביל כסף?

העונש אם לא תנשק את עכוזו של יחזקאל (תתפלל ל-ה') הוא שיחזקאל יקרע לך את התחת (ישלייך אותך לגינהום\ יביא עלייך את השואה וכו'...), איש מעולם לא ראה את יחזקאל למעט ירחימאל (הרב\כומר) שטוען שיחזקאל נגלה אליו בעבר והכתיב לו את תורתו (משל למשה ולתורה הכתובה).

זאת הטענה שלי של למה זה לא קשור ליהדות.... בנצרות ובאיסלם אלוהים התגלה מול ישו/מוחמד ביהדות הוא התגלה מול כל העם......

בתורה של יחזקאל שירמיאל כתב כתוב - "יחזקאל צודק תמיד" וזה הוכחה מספקת לזוג להאמין בו (כמו שכתוב בתנ"ך שאלוהים קיים ומבחינת הדתיים זאת הוכחה מספקת),

לי דווקא הוכיחו ולא הסתפקתי בתנך

יש סתירות ברורות (סעיפים 2\9) שהזוג לא מוכן לקבל אותן כסתירות (כשם שהדתיים מתעלמים מסתירות ברורות בתנ"ך),

תראה לי אחת תקבל שקל

קיומן של כמה הוראות ברורות (שטוף ידים בצאתך מהשירותים=אל תגנוב) מוכיח כביכול שכל שאר ההוראות בהכרח נכונות והגיוניות (כמו במקרה של הלחמנייה=כשרות), יש עידוד לאכזריות כלפי כאלו שאינם מאמינים ביחזקאל (אלוהים) - "כסח ת'צורה לאנשים שלא כמוך" = לחוקים בתרי"ג מצוות שחלקם מצווים לפגוע באנשים מעמים אחרים שאינם מאמינים באלוהים.

אתה רואה שאתה לא מבין כלום. אם מענישים מישהו על עבירה ע"פ היהדות זה רק עם בית דין שפט אותו והיום בכלל אין לנו רשות לעשות דברים כאלו ובטח שלא עונש מוות כי אין סהנדרין

טיעונים מגוכחים נתפסים כהוכחות רק משום שמעולם לא הופרכו ב-100%, אלא רק ב-99.999%, מה שלא מספיק למאמינים, למורות שזה גם סותר את ההיגיון הבריא ("הירח עשוי מגבינה ירוקה=העולם נברא לפני 5,800 שנה. למורות הוכחות שהירח עשוי מסלע=מאובנים, דינוזאורים וכו'..).

תדבר בשביל עצמך אני יודע שהוחכות נכונות ב100% דווקא

העובדה שכתוב ברשימה שיחזקאל צודק תמיד משמת הוכחה מספקת לקיומו לצדקתו של יחזקאל, הם מתעלמים מההגיון הבריא שמורה על אפשרות שכל אחד יכול לכתוב את הרשימה הזאת בלי בעיות (כל אחד יכול לכתוב את התנ"ך, כשם שעשרות-אלפי דתות אחרות הומצאו ומיתגולוגיות רבות הומצאו סביבן), ויש עוד הרבה פרטים, אבל נמאס לי לכתוב כבר.

אף בן אדם לא יכול לכתוב צפנים שהוכחו מתמטית (ראו בלינק שהבאתי את התשובות לטענות שלכם)

העיקר שהבנת את ההקבלה של המאמר הזה ליהדות, ולמה הוא תקף כלפי כל דת כמעט.

לא, לא הבנתי :)

אתה לא יכול סתם להגיד את זה ולצפות שאני יאמין לך. אולי הנצרות כן נכונה?

הנה אז אתה לא בא נגד דתות ואלוהים אתה בא נגד היהדות.... נראה לי שזה אומר משהו......

אתה בחיים לא היית אומר "אולי היהדות כן נכונה?"

אבל אתה מוכן להגיד את זה על הנצרות בגלל שאתה לא נגד דת ואלוהים אתה נגד יהדות ורוצה להוכיח שאתה צודק ואני טועה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מתעקש סתם...

וסתירה ברורה (מאד אפילו) בתנך- בראשית א' לעומת בראשית ב'- באחת האדם הוא פיסגת הבריאה ואחריו נבראת האישה בשני הם נבראים ביחד בתור גננים לבריאה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אני כן יודע כמה דברים על היהדות, זה שהם לא נראים לי זה משהו אחר.

2. לא משנה, אז התרגום משתלב יופי עם הטקסט, ואתה עדיין מתחמק ממתן הסבר הגיוני לשאלה שלי בנוגע לשרימפסים (טוב, היא רטורית בעצם).

3. למה תרמו לו את זה?  למה שלא ייתרמו לי משהו? למה שלא ייתרמו לחסידי אומות העולם למשל שעזרו ליהודים בשואה מכונית ב-800,000 שקל?  לא מגיע להם יותר?  מה אלו שתרמו את המכונית לרב מנסים לקבל בתמורה?  מקום טוב יותר בעולם הבא אולי?

4. כל הרבנים מרוויחים המון דברים מהאימרה הזאת-

א. הדת ממשיכה להיות מוצדקת והסטטוס הרם שלהם בחברה הדתית ימשיך לשמור על עצמו, ולכן יש להם אינטרס לחזק את האמונה באלוהים.

ב. הם נתפסים כמנהיגים אם הם מכריזים הצהרות כאלו, וזה פועל לטובתם.

ג. תחת האימרה הזאת הם מסוגלים לכנס מאמינים רבים תחת כנפם ולהחזיר הרבה אנשים בתשובה.

ד. הם באמת מאמינים בזה  :screwy:

ה. הם כן מקבלים על זה כסף- טובות הנאה ממשיכות לזרום אליהם במסווה של תרומות על מנת לקבל ברכה או חסות של הרב.

ו. קוניפורמיות שפועלת לטובתם.

5. "הוכיחו" לך שיחזקאל צודק תמיד לא ע"פ שימוש בתנ"ך?  איך בדיוק?   הדוגמה עם השעון למשל?

6. אוף,  אני אראה לך הרבה!   רק שזה מצריך הודעה שלמה וארוכה במיוחד, צפה לאחת כאזת מחר (כי היום אין לי זמן לכתוב את כולה), יהיו בה לפחות 5 סתירות משמעותיות אם לא יותר. (שמור את השקל לעצמך, ככה יישאר יותר בקופת המדינה).

7. קרא שוב את תרי"ג מצוות ותחזור אלי.  עצם קיומן (חלק מהן לפחות) כחוקים יהודיים וכמצוות (עזוב בית-דין) כבר מעורר פלצות.

8. כן, 100% שהעולם נברא לפי 5,800 שנה.  המדע טועה- הרב X צודק, כי ככה כתוב בתנ"ך, והרי בתנ"ך כתוב שהתנ"ך צודק, ואם כתוב בתנ"ך שהתנ"ך צודק - הרי שהוא צודק.     הרי זה כל-כך הגיוני  :kopfpatsch:

9. בטח שכן, טולקין   ;D (שר-הטבעות) , או אפילו הסופר שכתב את מובי-דיק.

10. לי יש רושם שאתה דווקא כן  ;) , אתה רק מיתמם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לזה אני קורא טקסט דתי :kopfpatsch:

כך צריך להסביר את דילוגי האותיות שנמצאים גם בספרים אחרים חוץ מהתנך:

טענה:

גם בספר "מלחמה ושלום" יש רמז - "רבין מת פרס חי".

תשובה:

לא נבדקה העובדה. אני מזמין את מי שיש לו את הטקסט הממוחשב של הספר להמציאו לנו לבדיקה מאמתת. עכ"פ אם הדבר חורג מהסתברות סבירה הרי ייתכן ואכן גם בספר זה יש רמזים אמיתיים. שהרי הקב"ה נמצא בכל דבר ומקום.

אם היהדות הייתה נכונה, אז גם הנצרות הייתה נכונה וגם האיסלאם... הכל מבוסס על היהדות ואין סיבה שאלוהים לא יתגלה לאנשים אחרים חוץ מעם . אולי בין אלוהים לישו/מוחמד הייתה אי-הבנה ועכשיו יש לנו נצרות ואיסלאם.

התנ"ך הוא הראייה העיקרית שבה משתמשים להוכחת נכונות קיומו של אלוהים והוכחות אחרות בד"כ מבוססות עליו.

סתירה בתנ"ך, לדוגמא, כמו שכתבתי לפני זה היא עקרון "צדיק ורע לו רשע וטוב לו". אלוהים מבטיח שאם העם ינהג לפי דבריו (בעיקר יילך אחרי ה"אלוהים האמיתי") אז אלוהים ישמור על העם, אם לא אז הם יענשו.

יש גם את הענין של גמול אישי/לדורות/קיבוצי. אם אדם חוטא ולא נענש אז מישהו אחר ייענש במקומו. אם בן של מלך חוטא הוא זה שחיי את פילוג הממלכה, אז זה גמול לדורות. הכל עניין של איזה גמול יתאים במקרה הזה, לפי מה שקרה.

בתנ"ך יש את ההתאמה הזאת של המצב לחוקים או עקרונות שונים שמופיעים בו. הכל מתאים למה שקרה ובסופו של דבר זה גם ראה הגיוני ומובן שאלוהים שלט בכך והוא רצה זאת כך, לכן הכל כפי שהוא רצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מתעקש סתם...

וסתירה ברורה (מאד אפילו) בתנך- בראשית א' לעומת בראשית ב'- באחת האדם הוא פיסגת הבריאה ואחריו נבראת האישה בשני הם נבראים ביחד בתור גננים לבריאה

אז אתה רואה שאתה לא יודע כלום

בראשית א' זה סיכום של הבראיה ובראשית ב' זה הפרטים יותר.....

זה לא שני סיפורים שונים

(גמני שאלתי את זה פעם)

6. אוף, אני אראה לך הרבה! רק שזה מצריך הודעה שלמה וארוכה במיוחד, צפה לאחת כאזת מחר (כי היום אין לי זמן לכתוב את כולה), יהיו בה לפחות 5 סתירות משמעותיות אם לא יותר. (שמור את השקל לעצמך, ככה יישאר יותר בקופת המדינה). עד שתראה לי אני יכול להגיד לך משהו אחד: שששש

הרגע ראיתי סרט שסותר את כל הדרווינזים וכד'

http://www.hidabroot.org/Site/ProDetile.asp?id=838

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז ה' מסכם גרוע...

בראשית א' כתוב במפורש שהם נבראו אחד אחרי השני

בראשית ב' כתוב במפורש שהם נבראו ביחד

אפילו המורה שלי לתנך אמרה שלדתיים קשה להסביר את הקטע הזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המורה שלך בתנך יודעת אולי איך לחרבן יותר ממני כי מה שהיא אמרה נשמע ככה......

זה סיפור מתומצת וזה הסיפור בפרטים נקודה

אתה מתמקד על הפרט הכי שולי בכל התורה

כאילו קראת את שני הפרקים וישר אמרת שדתיים שקרנים גנבים פרזיטים פאנטים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...