נתקעתי עם קצב רענון שלא נתמך במסך שלי ואני לא יכול לשנותו [דחוף] - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נתקעתי עם קצב רענון שלא נתמך במסך שלי ואני לא יכול לשנותו [דחוף]


love-its-my-name

Recommended Posts

עכשיו אני במצב בטוח + אבל אני לא יודע מה לעשות....

אני לא יכול לחבר לטלוויזיה כי אין לי אפשרות לעשות זאת דרך ההגדרות ואני לא יכול להפעיל במצב רגיל ולשנות כי המסך שלי לא תומך...

יש לי מסך של MAG 17 אינץ' דגם LT765s ...

מה לעשות ואיך למנוע בעתיד?

ולאלה שקופצים ואומרים שהייתי צריך לחכות 20 שנייות שזה יחזור לקדמותו אז זה לא קרה... ניסיתי לשפר את ה FPS שלי במשחק שחבר שלי שלח לי [AA] וזה המשחק היחיד ששיחקתי בו איי פעם אז אני לא ממש מבין בFPS במשחקים.. טוב אז בכל מקרה, ה FPS היה תמיד מתחת ל- 75 אך המקסימום היה 75 [רוב הזמן הוא היה ב 45 ורציתי להעלות אותו אז עשיתי אובר קלוק קטן מ 370 ל 425 בכרטיס המסך R9800SE  AIW+OMEGA = R9800PRO וזה לא עזר אז שיניתי הגדרות שיחקתי בדברים ושיניתי במאפיינים של המסך שהמסך יפעל בקצב של 100 משום שחשבתי שזה מה שמגביל את המהירות שעד כה הייתה 75 גם בהגדרות וגם במשחק ולאחר ששיניתי את זה וראיתי שהכול בסדר נכנסתי ללשונית השנייה בהגדות כרטיס המסך ושם שיניתי גם ל 100 HRZ וזה לא חזר לעצמו מאז...]. ד"א, נראה לי שזה הדבר הארוך ביותר שרשמתי בתוך סוגריים.. למי שלא שם לב, רוב ההודעה הייתה בסוגריים

כמו כן, בנוסף לשאלות האחרות, רציתי לדעת איך אוכל להעלות את מהירות ה FPS במשחק [כל הפילטרים מופעלים ואני לא מתכוון להוריד אותם] ואיזה אובר קלוק לעשות או אילו הגדרות להגדיר. יש לי וגה סילנט בכרטיס מסך אך לזכרונות אין שום דבר.

בתודה מראש,

אבי.

טוב אז נכנסתי בVGA MODE ותיקנתי את המצב אך עדיין יש את שאר השאלות... זה קורה גם נגיד שאני מחבר את הטלוויזיה למחשב ושם שתהיה שליטה מלאה בטלוויזיה ושליטה חלקית במחשב אז אי אפשר כי המסך שלי לא תומך ואני אראה רק בטלוויזיה... זה ממש מעצבן כי אני צריך דרך השלט של ה AIW להגדיר מהסלון את כל ההגדרות מחדש במקום פשוט לחזור לחדר ולעשות הכול.. או במקום מהחדר לשים סרט אני צריך להפעיל מהסלון עם העכבר של ה AIW כי העכבר האלחוטי לא קולט מספיק טוב שם...

עריכה :

עכשיו בבדיקה שהרצתי עם התוכנה של הATI זה רושם לי שאין לי כרטיס מסך של ATI ואני צריך להתקין אחד כזה... מה עושים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז ככה, בשביל להחזיר את הFPS שהמסך לא תומך תנתק את הכרטיס מסך מהמחשב, תדליק את המחשב, צשמע צפצופים, תכבה אותו, תחזיר את הכרטיס מסך למקום... במידה ולא עבד, תחבר כרטיס מסך אחר... במידה וגם זה לא עבד, פשוט תילחץ F8 הרבה פעמים לפני שהווינדווס עולה ותבחר ב last good known configuration

או משהו כזה, אני לא יודע אם האחרון יעבוד בדיוק כי אני לא חושב שזה משחזר הגדרות של מסך אבל תנסה. מקווה שעזרתי :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תלמד על איזה מקשים אתה צריך ללחוץ בלי לראות בשביל לשנות

start (במקלדת)

למעלה X 8 בשביל להגיע ל-control panel

D ואז ימינה בשביל להגיע ל-Display

וכו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז ככה, בשביל להחזיר את הFPS שהמסך לא תומך תנתק את הכרטיס מסך מהמחשב, תדליק את המחשב, צשמע צפצופים, תכבה אותו, תחזיר את הכרטיס מסך למקום... במידה ולא עבד, תחבר כרטיס מסך אחר... במידה וגם זה לא עבד, פשוט תילחץ F8 הרבה פעמים לפני שהווינדווס עולה ותבחר ב last good known configuration

או משהו כזה, אני לא יודע אם האחרון יעבוד בדיוק כי אני לא חושב שזה משחזר הגדרות של מסך אבל תנסה. מקווה שעזרתי  :)

למזלי אני מבין קצת הרבה במחשבים אך נתקעתי בבעיה של אי זיהויי הכרטיס מסך ואיני מצליח לפתור זאת.

בשביל לפתור את הבעיה צריך, בדומה למה שאמרת, להוציא את הכרטיס ולהחזיר אותו לאחר הדלקה מחדש ואז ככל הנראה המחשב יזהה אותו מחדש. אך זה לא פתרון לבעיה שנתת לה פתרון אלה לבעיה אחרת.

ד"א, לא לוחצים F8 המון פעמים... סתם בזבוז אנרגיה... פשוט צריך לדעת מתי ללחוץ וזהו! אצל כל אחד זה שונה.

לזה שמעלי [כנראה] - אני לא יכול להזכור את זה משום שזה יותר מידי מסובך כי צריך להשתמש בלחצן ה TAB לפחות 5 פעמים ובכל פעם מספר פעמים שונה ובקיצור זה ממה קשה ואני בטוח שיש דרך אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור מי שמתיימר להבין "קצת הרבה" במחשבים, אתה שואל הרבה שאלות לא רלוונטיות.

מה שHOLY הציע זה רעיון מעולה, ואתה לא צריך לזכור בעל פה על מה להקיש, בשביל זה יש לך עט ודף.

בקשר לF8, לכולם ברור שאפשר להקיש עליו רק פעם אחת, פשוט מקישים הרבה כי זה ממש מעצבן לפספס את השנייה הזאת שיש לך להקיש.

ולהעלות FPS במשחקים? אמרת שאתה עושה כבר OC. מה אתה עוד חושב שכבר אפשר לעשות חוץ משדרוג פיזי? ::)

ואם אתה לא מבין במשהו בהגדרות, עדיף שלא תתעסק עם זה ואחרי זה תתיימר לדעת מה הפתרון של זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור אדם אתה לא ממש חכם או שפשוט אתה קורא הודעות בזלזול ולא שם לב לפרטים.

אני ביקשתי [עם דגש על ה-ביקשתי] שתסבירו לי איך לבטל את המקסימום הזה של ה 75 FPS ולא בקשר לאובר קלוק.

ד"א, תחום המחשבים, כמו שאתה כבר בטח יודע, הוא תחום עצום של המון נושאים והמון הקשרים ולא לכול אחד אין חורים פה ושם בקשר לדברים שאין לו עניין בהם.

לא התעסקתי עם משחקים וכתוצאה מכך לא עניין אותי לדעת איך מגדירים דברים הקשורים למשחקים. פשוט! הלא כן?!

עכשיו, אשמח אם תסלח לי על העצבנות המעטה שיש בהודעה פשוט חזרתי ממבחן עכשיו ואין לי מצב-רוח כזה בעננים... כנראה זה יעבור ליום המצוין הרגיל בעוד כמה דקות אך לבינתיים סליחה אם אמרתי משהו לא במקום.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

FPS זה Frames per sec מה הקשר לקצב רענון? קודם כל תלמד לקרוא לזה בצורה הנכונה אחרי זה לדבר.

עכשיו בקשר אליך, יש כמה אפשרויות, אחת להסיר את ההניעים(דרייברים) של הכרטיס, השניה היא ללמוד את שילוב המקשים שמשנה את קצב הרענון, והשלישית היא:

להריץ את Dxdaig במצב בטוח(דבר שאני לא בטוח לגמרי שאפשרי) להכנס ללשונית MoreHelp ללחוץ על הכפתור Override ולהכניס קצב רענון שהמסך שלך יכול לעבוד בו.

בנוסף לזה, אתה יכול לעשות שיחזור מערכת. אני לא בטוח שF8 ושיחזור ההגדרות האחרונות שעבדו יעזור, כיוון שהXP לא מכיר בבעיה שלך בתור בעיה, הוא לא יכול לדעת אם המסך מציג תמונה או לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שדוגמה אמר, אני מבין שאתה התבלבלת בין FPS לקצב רענון של המסך. ולא התכוונתי לפגוע חלילה, אלא אתה פשוט שללת כמה רעיונות טובים שניתנו כאן.

בכל מקרה, מה שאתה בטוח יכול לעשות, זה להחזיר את הדרייברים הג'נריים של WIN לכרטיס מסך VGA דרך SAFE MODE.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא התבלבלתי ולא נעליים...

אני מבין שהמצב בארץ כיום קשה בתחום ההבנה... האנשים מפעם לפעם הופכים להיות יותר ויותר קשיי הבנה... ממש חבל שזה הגיע גם לפה!

פעם אחת התייחסתי ל 75 HRZ - קצב רענון ופעם שנייה התייחסתי אל ה 75 FPS שזה "קצת" שונה מקצב הרענון.. מסכימים איתי?!

עכשיו, מפאת בורותי בתחומי משחקי המחשב איני יודע אם קצת הרענון יכול להגביל איכשהו את ה FPS אך משום שקצת חוכמה יש במוחי הבנתי, כנראה שלא נכונה, שיכול להיות שבגלל שקצת הרענון מוגדר ב 75 והמקסימום FPS במחשק הוא גם 75 אז כנראה, אבל רק כנראה, יש הקשר מסוים בעקיפין או בצורה ישירה.

זה שלא הבנתם אותי אינכם יכולים להאשים אותי ועוד לרמוז שאני לא יודע מה זה FPS? ממש בושה... [כל מה שנרשם מכוון אליך "דוגמה" ולא אל "אור" משום שאני חושב שהוא נגרר אחרי האשמות ה"חמורות" שהפלת עלי...

אני מקווה שאין לך בעיות ריכוז או קשיי הבנה ושאתה בריא כשור ואשמח אם תקרא את ההודעות הקודמות ותצדיק אותי בלבך ובמוחך גם אם לא תראה זאת בפומבי.

שוב, סליחה אם אמרתי משהו לא לעניין פשוט אני עכשיו חזרתי מאימון קשה. אבקש את סליחתכם משום שלא באתי לפגוע באף אחד, חלילה!

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחח אהבתי...

שמע, ניסיתי כבר את זה וזה לא עזר... לאחרונה גם בדקתי בקובץ INI ששיך למשחק וראיתי שאפשר להגדיר את הקצת הרענון במשחק ושניתי ל 85 אך הבעיה עדיין לא נפתרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...