מה האפשרויות האילו נותנות בX800XT(יש תמונה)? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה האפשרויות האילו נותנות בX800XT(יש תמונה)?


musari

Recommended Posts

יש לי בדרייברים את האופציות האילו אני לא מבין מה הם נותנות אם מישהו יוכל לעזור לי לעשות אופטימיזציה בשביל  ביצועים גבוהים יותר???

ומה זה ה A.I הזה עושה והגיאומטרי גם מה הוא עושה ??? בעצם מה כל האפשרויות האילו עושות??? ולמה הם לא מסומנות??

[attachment deleted by admin - 90 dayss]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא בטוח מה זה הגאומטרי הזה (יש לי רעיון, אבל אני לא רוהצ סתם להטעות).

הAI זו תכונה חדשה בדרייבירם של ATI שמנתחים כל משחק ומפעילים אופטימציות בהתאם. זה כמעט תמיד משפר ביצועים. כדאי להפעיל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממה שקראתי פעם הג'יאומטרי אינסטנסיג אוגד צורות גאומטריות לא מורכבות לתוך pass אחד או משהו כזה וכך משפר את הביצועים, אבל אני לא בטוח, אכן רק DOGMA יושעינו :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פרום מוזר שלחתי הודעה היא נקלטה ונעלמה :nixweiss:

בכל מקרה GI נועד כדי להתגבר על מגבלה של כמות הגאומטריה שניתן להכניס לסצנה מסויימת. הGPUים כיום דיי מוגבלים מבחינה גאומטרית, עד הGI כדי לפצות על זה בסצנות שיסבלו ממגבלה זו, חלק מהאובייקטים רונדור ע"י נקודות רפאים(Point Sprites). הדבר הזה אולי התגבר על המגבלה אך התוצאה הייתה דיי מעפנה, הדוגמה הכי נפוצה היא צמחיה, עשבים ושיחים בדרך כלל מרונדרים בPoint Sprites, ואילו עצים קרובים מרונדרים בעזרת גאומטריה מלאה, ועצים מרוחקים ואובייקטים אחרים מרונדרים בדרך כלל ע"י Point Sprites גם כדי לחסוך, בשל כך יש הבדל רציני באיכות בין עצים קרובים ועצים מרוחקים. דוגמא מאוד טובה אפשר לראות בFarCry שמה יש הבדל רציני, וכאשר מפעילים את מצב הExtream Geometry ההבדל באיכות מורגש מאוד. מה שהGI בעצם עושה זה יוצר מספר רב של דוגמיות גאומטריות מדוגמא אחת, בנוסף יש אפשרות ליצור דוגמיות מגוונות ע"י מורף רנדומאלי למאש של האובייקט, אבל זה כבר שימוש מתקדם יותר שמצריך משאבים גדולים מידי מכרטיסים המסך כדי שנראה אותו בשימוש בדור הנוכחי או בדור הבא אפילו.

כל הכרטיסים של ATi החל מR3XX וסדרת GF6 תומכים בGeometry/Vertex Instancing.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

DXT פורמט דחיסת טקסטורות של D3D משתמש גם למפות נורמל עכשיו יש 3Dc שמחליף אותו בקטע השני. תשאיר את זה דלוק.

Z buffer של 24bit מחייב את המשחק ליצור חוצץ לדוגמיות עומק בגודל של 24bit שיכול להכיל 24 רג'סטרים. אל תדליק את זה זה יצור לך בעיות במשחקי OpenGL.

Triple Buffering יוצר חוצץ שלישי בתוך הפריים באפר כדי לפצות על מפלה אפשרית של FPS בזמן הפעלה של סינכרון אנכי. אתה יכול להדליק את האופציה הזאתי ללא חשש.

בקשר לAlternate center האופציה הזאתי נועדה כדי לתקן שגיאות שנוצרות בדרך כלל לאחר הפעלה של AA שגורמת לטקסט להיות בלתי קריא, או הופעה של קוים מוזרים מסביב לטקסטורות. אם אין לך בעיות ספציפיות תשאיר אותה מכובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...