פורסם 2004 באוקטובר 521 שנים ממליץ מאוד על 013 ברק חברה מעולה אני מחובר אליהם זמן מה והם מאוד עוזרים ויש גם פינגים ומהיריות גלישה מעולות והם גם זולים.
פורסם 2004 באוקטובר 521 שנים מחבר לאחר המסקנות שהסקתי מיהרתי לאתרי הספקיות המובילות ובדקתי את מהירות התגובה בשירות הלקוחות והתמיכה הטכנית.השעה: חמש אחר הצהריים (ולא דקה אחת יותר) הספקית: בזק בינלאומי מהירות התגובה בשירות הלקוחות: 3 שניות מהירות תגובה בתמיכה הטכנית: 10 שניות.איכות השירות התמיכה הטכנית: בינונית עד גבוהה.השעה: חמש וחמש דקות אחר הצהריים הספקית: 012 מהירות התגובה בשירות לקוחות: לא נמצא מספר שירות לקוחות באתר מהירות תגובה בתמיכה הטכנית: 2 וחצי דקות .השעה: חמש וחמש עשרה דקות הספקית: 013 מהירות התגובה בשירות לקוחות : שניות ספורות מהירות תגובה בתמיכה הטכנית: שניות ספורותהשעה: חמש ועשרים דקות הספקית אקטקום מהירות התגובה בשירות לקוחות: 5 דקות (ללקוחות פרטיים) מהירות תגובה בתמיכה הטכנית: דקהזהו.הסקירה הבאה תהיה בשעות הלילה כדי לבדוק האם התמיכה הטכנית היא אכן מהירה טובה 24 שעות ביממה.נ.ב.בזק בינלאומי הודיעו שבעית האיטיות ברשת תיפתר בשבועות הקרובים כאשר יוסיפו עוד "קווים" (אני חושב שהוא התכוון שירחיבו את רוחב הפס לגולש).נ.ב.א.לאקטקום יש מוזיקה ממש נחמדה בהמתנה.
פורסם 2004 באוקטובר 521 שנים חח - בקשר לבזק בינלאומיהתשובה שלהם אומרת - הלקוחות שלנו יסבלו מתקלות וימשיכו להיות מחוייבים במחיר מלא חרף התקלות שלנו - ....את המסקנות ניתן להסיק לבד
פורסם 2004 באוקטובר 521 שנים חח - בקשר לבזק בינלאומיהתשובה שלהם אומרת - הלקוחות שלנו יסבלו מתקלות וימשיכו להיות מחוייבים במחיר מלא חרף התקלות שלנו - ....את המסקנות ניתן להסיק לבדבחיים אל תצטרפו לנזקשירות חראאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אני לא אפרט איך אבל הם חראות פשוטאינטרנט איטיייייייי אני ב2 מגה וזה כמו 750 של ברקלמרות שהם אומרים שיש להם פס פי שתיים מכל שאר הספקיםאפילו אמרתי להם שהאינטרנט שלהם איטי אז החרייאת צוחק "פחח איך זה יכול להיות יש לנו פס יותר רחב פי שתיים מכל החברות" רציתי לצעוק עליו "זה עובדה יא חרא!!!!!!"
פורסם 2004 באוקטובר 521 שנים ראשית אקטקום היא לא חברה קטנה כל כך.זה נכון שרק עכשיו היא נכנסת לשוק הפרטילמה רק עכשיו נכנסת לשוק הפרטי? שרק התחברתי לאינטרנט הייתי בנטוין, מאז שחברת אקטקום קיימת אני מחובר אליה ב14\33K.. עברתי אליה גם שתשתית הADSL ישר נכנסה לישראל..נשארתי שם עד לפני שנתיים בערך שהמחירים של שאר המתחרים התחילו לצנוח ורק אקטקום נשארה בשמייםניסיתי בעצם את רוב הספקיות, למעט גזרנט שהיתה רק לקיבוצים, אקווהנט שנראתה לי זוועה מההתחלה, ו012 שעשו עלי רושם גרוע (התקשרתי לקנות חבילת ADSL חביבה ב65 שקל לחודש, תוך 2 דקות הגענו למצב שהטלפוניסט הזה מנסה להכניס לי רשתות אלחוטיות ל2 מחשבים המסכנים שהיו לי בבית (במרחק של מטר אחד מהשני) הוא החליט שזה מה שאני צריך + התחייבות ל5 דורות + הכחשת כל קשר במקרה של תקלה)בקיצור 012 עשו עלי רושם ראשוני גרועאינטרנט זהב חולרעות, נתתי להם כרטיס אשראי לא נכון ורק אחרי 4-5 חודשים הם נזכרו להגיד לי, ואז יצא מצב שאני צריך לשלם את הכל במכה אחת (או ב2 תשלומים אחרי שבכיתי להם..)כמובן שישר התנתקתי...013ברק נראים לי חביבים אני שם בערך 3 חודשים והם לא עושים בעיות, קשה להשיג אותם בטלפון אבל חפיף :\אממ.. מי עוד, נטויזן אני שונא שונא שונא את התמיכה שלהם, הם כאילו חביבים אבל לא מבינים כלום מהחיים אני מעדיף להתקשר לאחיין שלי בן 3..אקטקום אוי אקטקום.. יש לי את הזכרונות הכי טובים מהם, היו נשארים אחרי שעות העבודה שלהם לעזור לי בנושאים שלא קשורים אליהם בכלל.. אחלה שירותחוצמזה שהם גם עזרו לי להחזיר את האלקטל אחרי שהרסתי אותו בניסיונות ראשוניים להפוך לראוטר, עזרו גם בלינוקס עד כמה שזכור ליאבל לפי מה ששמעתי מלקוחות עכשווים אצלהם הם הפכו לקצת בעייתיים (אבל בנושא הזה אני לא יכול להעיד ממקור ראשון)בקיצור אקטקום לשירותברק013 לאחלה גלישה במחירים נמוכיםזאת הבחירה שלי (:עריכה: אני לא מאמין!!!!!!!!! איך יכלתי לשכוח את הנושא הכי חשוב!!!!!! בזק בינלאומיחתיכת ******* ו ******** ממש *********** אין מה להגיד פשוט ******* !!אינטרנט גרוע, שירות גרוע, הכל גרוע.. רק מחלקת שימור לקוחות אצלהם עובדים כמו שצריך.. חוצמזה הכל **** !! :'( :'( :'( :'( כמה סבלתי אצלהם, ביום שנגמרה ההתחייבות שמחתי יותר מאשר ביום ההולדת שלי!
פורסם 2004 באוקטובר 521 שנים אני מחובר לנטויזן מאז שנת 1996 כן כן עוד שהיה Windows for Workgrups 3.11 והתחברו דרך מודם 14,400.אפשר לומר שעד היום אני ממש מרוצה מהם השירות שלהם מצויין, היחס ללקוח מעולה התשתיות שלהם טובות, היתה תקופה קצרה בה ההיתי מחובר במקביל לבזק בין לאומי בגלל איזה מבצע שהיה להם פעם בקניית סורק של HP בכל אופן אין מה להשוות. בקיצור אני ממליץ עליהם בחום, נכון שפעם הם היו יקרים מהאחרים אבל היום הם כבר לא ובכל מצב פשוט כדאי לעקוב אחרי המבצעים שלהם ואחר הזמנים בהם תמים לכם ה X חודשים במחיר מוזל, כדי שתדעו מתי להתקשר בכדי לשנות לחבילה זולה יותר טובה יותר ובכך להמשיך להנות משרות מעולה במחיר טוב.
פורסם 2004 באוקטובר 521 שנים אני לא מבין מה אינטרנט זהב עשו לכם רעאני מחובר אליהם והם לא עשו לי שום בעיה מפחינת החיובר לאינטרנטדרך adslנכון שהתמיכה שלהם לפעמים קצת מגבילה אם זה לא רשת שהם עשואבל אם באמת יש לכם בעיהתבקשו לדבר עם מובילאו "תומך בכיר" והם מאוד מקצועיים עם יחס ממש טוב
פורסם 2004 באוקטובר 521 שנים מחבר meshorer העדות שלך נשמעת לי משוחדת.אם היית רק אצל חברת אינטרנט אחת איך אתה יכול להגיד שהתשתיות והשירות טוב?! אפילו לא ניסית אחרות.כדי לסגור עניין החלטתי להתקשר שוב אל הספקיות המובילות (הפעם גם לאינטרנט זהב) להלן התוצאות:השעה: שבע ועשרים דקות הספקית: 012 זמן התגובה בתמיכה הטכנית: שתיים וחצי דקותהשעה: שבע ועשרים וחמש דקות הספקית: בזק בינלאומי זמן התגובה בתמיכה הטכנית: ארבעים שניותהשעה: שבע ושלושים דקות הספקית: 013 זמן התגובה בתמיכה הטכנית: שש דקות ועשרים שניות השעה: שבע וארבעים דקות הספקית: אינטרנט זהב זמן התגובה בתמיכה הטכנית: דקה השעה: שבע וארבעים וחמש דקות הספקית: אקטקום זמן התגובה בתמיכה הטכנית: שניות ספורותנ.ב.למה המספרים של התמיכה הטכנית הם לא מספרי חינם (1800)?
פורסם 2004 באוקטובר 521 שנים לא יודע מה זאת הבדיקה הזאתאבל שהייתי בבזק בינלאומי לקח לי חצי שעה עד שענו(ודרך אגב אצלהם זה כן 1800)
פורסם 2004 באוקטובר 521 שנים נו אתה רואהאינטרנט זהב לא כאלה גרועים...למרות שלא ככה הייתי בודק אני הייתי מציג לכולם בעיה כולשהי ובדק תוך כמה זמן הם פותרים לי אותהובאיזה רמה מקצועיתוכמובן ברמת השירות במהלך התמיכה...ולא סתם להיתקשר ולבדוק תוך כמה זמן עונים...
פורסם 2004 באוקטובר 521 שנים בשביל זה אתה צריך להיות משתמש בכל החברות האלהכולם מבקשים ממך שם משתמש ופרטי זיהוי על ההתחלה..
פורסם 2004 באוקטובר 521 שנים טוב, מה שאני רוצה להגיד בקצרה זה שאתם טועים ביחס לאינטרנט זהב!יש לי אותו, ורק אותו, אני מודה שאני לא מנוסה מספקיות אחרות, אבל בהשוואה מול חברים, המהירויות שלי חותכות את שלהם! (אינטרנט 1.5 מגה)השירות בסדר. אין לי טענות. (הכי חשוב! ה-מ-ה-י-ר-ו-ת באינטרנט זהב אצלי לפחות ע-נ-ק-י-ת)
פורסם 2004 באוקטובר 521 שנים בשביל זה אתה צריך להיות משתמש בכל החברות האלהכולם מבקשים ממך שם משתמש ופרטי זיהוי על ההתחלה..צודקשכחתי את הפרט הקטן והשולי הזה ;D ;D ;D
פורסם 2004 באוקטובר 521 שנים מחבר גם אני חשבתי על בדיקה כזאת,אבל הבעיה היא שכולם רוצים שם משתמש ואת שם בעל המנוי.אבל אם ננסח בעיה וכל אחד יקח אותה לספק האינטרנט שלו נוכל לבדוק פעם אחת ולתמיד מי נותן את השירות הטוב ביותר.אבל זה בהנחה שאתם בקטע של זה.אם תראו את הבדיקה הקודמת תראו שיש יחסות ברורה.נ.ב.לבזק בינלאומי אין מספר חינם (1800) לתמיכה טכנית.
פורסם 2004 באוקטובר 521 שנים למה לא? שאתה מתקשר ל 1800646400 אתה יכול לבחור בתמיכה טכנית, שירות לקוחות, או מוקד מכירות..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.