3DMark 2005 הדיון הרישמי! - עמוד 7 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

3DMark 2005 הדיון הרישמי!


Holography

Recommended Posts

  • תגובות 222
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

היי..נסה לבדוק את האפשרויות הבאות:

- הדרייברים מעודכנים לגרסא האחרונה ביותר מבית .

- הפילטרים (AA ו-AF) מבוטלים לגמריי.

- רצוי לבצע איתחול למחשב לפני הרצת הבנצ'מרק

- סגור את כל התוכניות שפועלות לך ברקע, ככה שיהיה עומס מינימלי על הזיכרון.

כמו כן, לא נתת פה את הפרטים של המחשב שלך.

איזה מעבד וכמה יש לך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קליק ימני על שולחן העבודה >>> מאפיינים.

כנס ללשונית האחרונה (תצוגה) ואז יש לך כפתור בשם "מתקדם" (Advanced). לחץ עליו וייפתח לך עוד חלון קטן.

עכשיו כנס ללשונית של , וכאשר אתה נכנס ייפתח לך תפריט בצד שמאל או ימין. כנס לקטגוריה Performance&Quality Settings,

ושם תוכל להגדיר על OFF את :

AntiAliasing settings

Anisotropic Filtering

את שניהם תשים על OFF.

לחץ על אישור ואז תבדוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, אין Ultra Shadow כי אין volume shadow, והתמיכה של הFX בVertex Shaders דיי עגלתית, המנוע הגיאומטרי שלהם מבוסס על Floating point array במקום על Vertex Shader, טעות שתוקנה רק בדור הנוכחי של הGF6.

3Dmark05 בא להראות סביבה "עתירת" שיידרים כבדים, הם מנצלים עד תום את אורך הפקודות האפשרי לכל תוכנת שיידרים. דבר כזה ביינתיים לא נראה במשחקים.

ואל תדאג nVidia ידוע בדרייברים שלה שמכילים shader replacments, אפילו בDOOM3 עשו את זה. הדרייברים שלהם במקום לענות לדרישה של המשחק, מנסים להבין מה בעצם הוא רוצה לעשות, ואם אפשר מחליפים את זה במשהו דומה שמתאים להם יותר. הפעם פיוט'ר מארק שיחקה אותה, יצרה קופיילר HLSL שמקמפל בזמן אמת שיידרים, שמתאימים לרמת התמיכה של כל כרטיס.

מה שבטוח לנבידיה הפעם צפויה עבודה קשה בליצור דרייברים שמכפילים תוצאות, אך אל תדאגו נבידיה טובה בזה, יש לה היסטוריה אורכה, של החלפת שיידרים, אופטימיזציות TNL, ועוד הרבה דברים אחרים. אני רק מקווה שהפעם FM לא תתקפל מולה כמו בדרייברי הפלא של 2003. [glow=red,2,300]אה.... שכחתי... ו-ATi לא... ! היא מלוכלכת בדיוק כמו nvidia אז אל תבלבל ת'שכל[/glow]

והמערכת שלי 3200+ גיגה של , וATI 1800pro שהומר לXT.

וטוב שלא עשית את סדרת ה6800 כמו 5200 ליד הX800...! אתה נסחף ברמה..

לפי דעתי ה6800 עדיין לוקחים את הX800 נחכה שבוע שבועיים שיצא דריבר חדש ואז נדבר

נכון להיום, הדריברים לא מנצלים חצי מהכוח של ה6800

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפה אמרתי מילה אחת על 6800 או 10800? בGF6 תוקנו הבעיות הרציניות של סדרת הFX, אני לא אומר שהיא לא טובה, אבל היא ממש לא יותר טובה מסדרת ה10800.

וכן למרות שגם לATi יש אופטימיזציות, יחסית לנבידיה למשפחת אלפרון מגיע פרס "השומרוני הטוב".

הדרייברים של נבידיה מנצלים את ה6800 בצורה מספיק טובה, די להכניס קשקושים חסרי ביסוס להודעות שלך. אני מבטיח לך שזה נושא שאתה לא רוצה להתווכח איתי עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קליק ימני על שולחן העבודה >>> מאפיינים.

כנס ללשונית האחרונה (תצוגה) ואז יש לך כפתור בשם "מתקדם" (Advanced). לחץ עליו וייפתח לך עוד חלון קטן.

עכשיו כנס ללשונית של , וכאשר אתה נכנס ייפתח לך תפריט בצד שמאל או ימין. כנס לקטגוריה Performance&Quality Settings,

ושם תוכל להגדיר על OFF את :

AntiAliasing settings

Anisotropic Filtering

את שניהם תשים על OFF.

לחץ על אישור ואז תבדוק.

עשיתי את הבדיקה וזה עלה ל3310 בסך הכל!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...