ההונדה סיביק של רוקפורד - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ההונדה סיביק של רוקפורד


R0ck

Recommended Posts

בכל מקרה, קצת מפרט, לסקרנים :

מנוע SOHC VTEC (מיושן) בנפח של 1.6 ליטרים, המפיק 125 כ"ס כסטוק. החלפת צנרת, פילטר פתוח של K&S וכמו כן, גם סעפת פליטה דנדשה (במובן היחסי של המילה), בוכנות וטלטלים הוחלפו בחדשים, העומדים בלחץ גדישה של עד 2.5 באר (בסביבות ה90 PSI), פורטינג (לקראת הטורבו, שאולי יגיע באחד מן הימים), קצת משחקים עם הצ'יפ וכעת המנוע מפיק קצת מעל ל 170 כ"ס.

גיר סטוק.

הגה כוח 3 נק' סטוק.

ביצועים : 0 - 100 קמ"ש ב 7.9 שניות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 98
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בכל מקרה, קצת מפרט, לסקרנים :

מנוע SOHC VTEC (מיושן) בנפח של 1.6 ליטרים, המפיק 125 כ"ס כסטוק. החלפת צנרת, פילטר פתוח של K&S וכמו כן, גם סעפת פליטה דנדשה (במובן היחסי של המילה), בוכנות וטלטלים הוחלפו בחדשים, העומדים בלחץ גדישה של עד 2.5 באר (בסביבות ה90 PSI), פורטינג (לקראת הטורבו, שאולי יגיע באחד מן הימים), קצת משחקים עם הצ'יפ וכעת המנוע מפיק קצת מעל ל 170 כ"ס.

גיר סטוק.

הגה כוח 3 נק' סטוק.

ביצועים : 0 - 100 קמ"ש ב 7.9 שניות.

מה המירות המאקס'?

לא האמתי תחילה שזה הרכב שלך. היית בטוח זשאת סתם ביחה סחטין נחמד. איזה שנה הוא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל מקרה, קצת מפרט, לסקרנים :

מנוע SOHC VTEC (מיושן) בנפח של 1.6 ליטרים, המפיק 125 כ"ס כסטוק. החלפת צנרת, פילטר פתוח של K&S וכמו כן, גם סעפת פליטה דנדשה (במובן היחסי של המילה), בוכנות וטלטלים הוחלפו בחדשים, העומדים בלחץ גדישה של עד 2.5 באר (בסביבות ה90 PSI), פורטינג (לקראת הטורבו, שאולי יגיע באחד מן הימים), קצת משחקים עם הצ'יפ וכעת המנוע מפיק קצת מעל ל 170 כ"ס.

גיר סטוק.

הגה כוח 3 נק' סטוק.

ביצועים : 0 - 100 קמ"ש ב 7.9 שניות.

170 כ"ס שנמדדו איפה בדיוק?

סליחה על הסקפטיות אבל תוספת של 45 כ"ס בלי טורבו זה די הרבה.

ד"א, מה עם שיפור מערכת הבלימה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הוא לא זה שנוהג בתמונה הזו, אלא בן דוד שלי וחבר שלי, אני הייתי ב 106 ראלי שלו. ;D)

תגיד את האמת, נכון שהראלי יותר מהנה לנהיגה מהסיוויק? (העברות משקל, תקיפת פניות, רגישות להרפייה מהדוושות...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל מקרה, קצת מפרט, לסקרנים :

מנוע SOHC VTEC (מיושן) בנפח של 1.6 ליטרים, המפיק 125 כ"ס כסטוק. החלפת צנרת, פילטר פתוח של K&S וכמו כן, גם סעפת פליטה דנדשה (במובן היחסי של המילה), בוכנות וטלטלים הוחלפו בחדשים, העומדים בלחץ גדישה של עד 2.5 באר (בסביבות ה90 PSI), פורטינג (לקראת הטורבו, שאולי יגיע באחד מן הימים), קצת משחקים עם הצ'יפ וכעת המנוע מפיק קצת מעל ל 170 כ"ס.

גיר סטוק.

הגה כוח 3 נק' סטוק.

ביצועים : 0 - 100 קמ"ש ב 7.9 שניות.

ואתה עוד רוצה שאני יאסוף אותך מת"א ::)

אתה תגיע הרבה יותר מהר ממני !!!

אגב סליחה שאני מתגנס לך לת'ראד אבל יש מצב שלמאזדה שלי יש קאמשפט משתנה !?! בדומה לוי טק של הסיויק ?! :o

כך שמעתי .... רק שמעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אסף, שחרר אותי מהלנטיס 94 שלך.  8)

Fkl0ster, מדהים, מתנהג כפי שצופים ממנו.

Caveman, כך הדינמומטר טען - מי אני שאתווכח, מה שגם הבוכנות שהוחלפו הן ביחס דחיסה גבוה יותר מהקודמות להן.

אין שיפור למערכת הבלימה... ארבעה דיסקים סטוק - לא מאווררים, קלאפרים - סטוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל מקרה, קצת מפרט, לסקרנים :

מנוע SOHC VTEC (מיושן) בנפח של 1.6 ליטרים, המפיק 125 כ"ס כסטוק. החלפת צנרת, פילטר פתוח של K&S וכמו כן, גם סעפת פליטה דנדשה (במובן היחסי של המילה), בוכנות וטלטלים הוחלפו בחדשים, העומדים בלחץ גדישה של עד 2.5 באר (בסביבות ה90 PSI), פורטינג (לקראת הטורבו, שאולי יגיע באחד מן הימים), קצת משחקים עם הצ'יפ וכעת המנוע מפיק קצת מעל ל 170 כ"ס.

גיר סטוק.

הגה כוח 3 נק' סטוק.

ביצועים : 0 - 100 קמ"ש ב 7.9 שניות.

עכשיו הבנתי למה אתה משתמש איכותי :cool2:

תגיד בא לך לעשות גם אותי משתמש איכותי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

[ltr]when cars hit 10+ years they get real cheap. you can get an early 90's BMW M3 for 60-70K nis. I'm 57-67K nis short and with 410 nis a month it will take me... a long fucking time.[/ltr]

כמה M3 מתחילת שנות התישעים שמוצעות למכירה אתה מכיר בארץ... ? ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...