ההונדה סיביק של רוקפורד - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ההונדה סיביק של רוקפורד


R0ck

Recommended Posts

  • תגובות 98
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ואללה מעניין כמה מומנט יש לדבר הזה...

ומעניין כמה הדבר הזה עלה, משגע אותי אנשים ששמים אלפי שקלים ודולרים (אני אמין שבכסף הזה הוא היה קונה STI או אבו ועוד משפר קצת...) בשביל משהו חסר שימוש כמעט לחלוטין...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל מקרה, קצת מפרט, לסקרנים :

מנוע SOHC VTEC (מיושן) בנפח של 1.6 ליטרים, המפיק 125 כ"ס כסטוק. החלפת צנרת, פילטר פתוח של K&S וכמו כן, גם סעפת פליטה דנדשה (במובן היחסי של המילה), בוכנות וטלטלים הוחלפו בחדשים, העומדים בלחץ גדישה של עד 2.5 באר (בסביבות ה90 PSI), פורטינג (לקראת הטורבו, שאולי יגיע באחד מן הימים), קצת משחקים עם הצ'יפ וכעת המנוע מפיק קצת מעל ל 170 כ"ס.

גיר סטוק.

הגה כוח 3 נק' סטוק.

ביצועים : 0 - 100 קמ"ש ב 7.9 שניות.

אתה בטוח בקשר ל sohc? :cool2:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לC5 אין מנוע כל כך חזק... המנוע של המונדאו טוב בהרבה

מה אתה מז**ן ת'שכל....?

ל C5 138 כ"ס ולמונדאו 145 כ"ס... ההפרש די זניח....

אבל תיבת ההילוכים עושה את ההבדל... תיבת ההילוכים של הצרפתייה מיועדת לנסיעה מעודנת ורכה, וכך היא נוסעת.

כל האוטו נוסע כל כך רך, עדין ונוח, שאתה בכלל לא מרגיש שאתה נוסע. כבר קרה לי פעם שאמא שלי נכנסה לאוטו להניע אותו ולא הבינה למה הוא עושה רעשים, עד שהיא קלטה שהוא כבר מונע....

זאת בניגוד מוחלט למונדאו שכל הדרך רק רועשת, קופצת ומקפצת. הייתה לי כזאת, והיא הייתה פשוט סיוט. גועל נפש של אוטו.

אבל מה שכן, המונדאו מהירה יותר בפתיחה, וזאת בזכות תיבת הילוכים יותר קצרה ופחות רכה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...