מעריב עשו עוול ל-KSP - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעריב עשו עוול ל-KSP


BURTON

Recommended Posts

מדהימה התמיכה בחנות הזו בין באי הפורום. "הלקוח מטומטם" והלקוח מפגר ומגיע לו ועוד ועוד. תעשו חיפוש באתר הזה על כמות ההודעות בדבר בעיות עם השירות של KSP. תעשו חיפוש קצר ב ותמצאו פורומים אחרים בהם אנשים מתלוננים ומזהירים את האחרים מלדרוך ב KSP.

"אני הייתי מנתק לו בפנים" ????@! אתה בטוח שגם אתה לא עובד שם ?

KSP באמת מנתקים בפנים ולא מסבירים ואין להם זמן חוץ מהזמן להקליד את ההזמנה שלך ולקחת את הכסף. אחר כך הזמן שלך הופך זול מאוד וזה התפקיד שלך לסוע ולחזור ולהתקשר ולהמתין ולהמתין.

ולמה תמיד מפוצץ בחנות ? כי הישראלי רוצה זול ומהר וגם אני. מודה. אבל כל המחמאות שאתם מרעיפים על KSP וכל הקללות על לקוחות KSP המטומטים (וזה נכון - כי לקוח של KSP הוא באמת מטומטם) לא ישנו את העובדה שלרשת החנויות הזו יש בעיית שירות חמורה. אתם מכירים את האימרה מחו"ל "הלקוח תמיד צודק" ? כן, אני יודע, בארץ זה הפוך. וחבל שרובכם פה מצדדים עם התנהגות ירודה של משהו שאמור לשרת את האנשים שדואגים לפרנסתו.

ותעזבו כבר את הלקוח הבודד הזה שאולי הגזים. אתם לא מכירים פה אף אחד שמחזיק עצמו תותח על והוא בקושי אקדח מים ? (בלי שמות)

אני מבטיח לך שאני לא עובד בKSP, אני כותב את הדברים האלו מתוך ידיעה של איך הישראלים מתייחסים לתומך טכני ואנשי שרות...

אתה יודע כמה פעמים שמעתי בנאדם צועק על תומך טכני באינטרנט ? או על שמנסה להסביר ללקוח משהו ?

הישראלים שומעים מה שהם רוצים לשמוע, הם לא מוכנים להקשיב לצד השני, ותמיד יתווכחו, תמיד חושבים שהם צודקים...

הלכתי עם בנאדם לקנות מחשב בחנות, הביאו לו אחלה מפרט אבל הוא רצה הנחה, רב עם המוכר שעה ולא קיבל, אמרתי לו שהמפרט אחלה והוא קיבל אחלה מחיר, הוא לא הקשיב, בסוף הכל הסתיים באיומים על המוכר ומה לא... אחר כך הוא אמר לי בוא עכשיו לקוסמוס ותראה איך אני קונה מחשב "בכיף" תראה איזה שרות, הוא קיבל בקוסמוס מפרט שעלה באלף שקל יותר, עם חלקים פחות טובים. זה ישראלים, אלה האנשים שמוכרי מחשבים ואנשי תמיכה טכנית צריכים להתמודד איתם, הפריק שלנו הלך לחנות שפשוט לא התאימה לו, ולא בגלל שהידע שלו היה הרבה יותר קטן משחשב אלא פשוט מאוד בגלל שהוא לא היה מוכן להקשיב למי שהסביר לו את הטעויות שלו...

ויודע מה ? בקשר למה שאמרתי שאני הייתי מנתק לו בפנים ? אם הייתי יכול הייתי מקליט את השיחה והופך אותו לבדיחה של החנות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 126
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אל תשכח שהמוכרים ב KSP הם גם ישראלים "במיטבם".

אני ישראלי שמתייחס בכבוד לאחרים וזה שיש הרבה (יותר מדי) ישראלים מכוערים לא שיכנע אותי שמותר למוכרים ב KSP להיות גם ישראלים טיפוסיים ומכוערים.

יש כללים לכותבים בפורום באתר הזה. החוקים הללו נועדו שהאווירה תשאר עניינית ולא נרד לשפת שוק ולאלימות מילולית ואחרת. ברגע שהמנהלי הפורומים רואים נושא שמתנהל בצורה שלילית הם ימהרו להזהיר ואולי אף לסגור את הנושא. מה עושים האחראים על עובדי KSP כשהם מבזים את הלקוח ומתיחסים אליו ברשעות ?

אם אפילו לפורום באינטרנט יש קודי התנהגות, אני חושב שגם המוכרים ב KSP צריכים לעמוד בפני כללים להתייחסות לאנשים שמהם הם מרווחים את הלחם שלהם.

כבוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז שוב אני אומר לך שים את עצמך במקום אותו בנאדם, תעמוד אתה בלחץ הזה של הלקוח שיושב מולך והקרציה שחושב שהוא גאון בטלפון שצועק עליך שהזכרון לא מתאים למעבד והוא רוצה מעבד שכן תומך ב"נפח" של 500 מ"ב... אז גם אם מדובר ב-500 MHZ בכל זאת אין דבר כזה, וזה לא משנה את העובדה שהלקוח לא היה מוכן להקשיב לזה כי הוא חשב שהוא יודע הכל... אז נראה אותך עומד מול אותו לקוח בטלפון שלא מוכן להקשיב לך ואין לו בעיה להמשיך להתווכח איתך שעות כשמולך יושב לקוח שרוצה לקנות מחשב... מה אתה היית עושה ?

אל תמכור לי את זה שהיית מנסה להסביר לו, כי זה לא היה עוזר, שנינו יודעים את זה, רק תסתכל בכתבה כמה פעמים חזרו על הקטע הזה של הזכרון רק מוכיח לך כמה הלקוח היה בטוח שהוא צודק ושום דבר שבעולם לא היה משנה את זה אז לא, זה לא היה עוזר להסביר ואני בטוח שהיה ניסיון להסביר...

אז הלקוח תמיד צודק ? חוץ מבמקרים שהוא טועה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבטיח לך שאני לא עובד בKSP, אני כותב את הדברים האלו מתוך ידיעה של איך הישראלים מתייחסים לתומך טכני ואנשי שרות...

אתה יודע כמה פעמים שמעתי בנאדם צועק על תומך טכני באינטרנט ? או על שמנסה להסביר ללקוח משהו ?

הישראלים שומעים מה שהם רוצים לשמוע, הם לא מוכנים להקשיב לצד השני, ותמיד יתווכחו, תמיד חושבים שהם צודקים...

מנסיון רב בתמיכה בHOT - ושירות לקוחות וטכנאי מחשבים כעבודת צד-

הישראלים חושבים שמגיע להם - הכל מגיע להם והם תמיד צודקים ולא נותנים להתבטא.

זה מעוכר ומגעיל וחושבים שבצעקות הם "ינצחו" את מי שמנסה לעזור להם דווקא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא עובד בשירות לקוחות כי אין לי את הסבלנות והכוחות להתעסק עם אנשים. מהתגובות שלך אני מבין שגם אתה לא תצטיין בשרות לקוחות.

מי שאין לו סבלנות והוא גס רוח שלא ישרת לקוחות.

מדהים אותי איך שאתה מצדיק זלזול בלקוחות ואי מתן שרות נאות. אני סבלתי מה"שירות" של KSP ורבים אחרים כמוני. לא כולנו מטומטמים או גסים או ישראלים מכוערים והנה בכל זאת כולנו זכינו להתייחסות מקוממת מאנשי KSP.

גם אני עסקתי בתמיכה טכנית שנים רבות ויש לקוחות ויש לקוחות. אני מעולם לא צעקתי על לקוח או ביזיתי אותו. היו מפטרים אותי אם הייתי נוהג בלקוח לא כיאות. אבל ב KSP יש גיבוי מלא להתנהגות המבישה הזאת. אני כמנהל חנות לא הייתי מעסיק אנשים גסי רוח וחוצפנים ושלא מבינים בשירות כלל. לא צריך להיות גאון בשביל למכור מחשבים אבל צריך להיות בנאדם סבלני ונעים בעבודה (גם אם לחוצה) עם לקוחות.

אני מודע לכך שהעולם לא שחור לבן אבל יש יותר מידי תלונות על השירות של KSP ואלא אם כולנו מפגרים - אז ישנה בעיה אמיתית. אני מצידי לא מצליח לצערי להסביר לך את הנקודה הזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא עובד בשירות לקוחות כי אין לי את הסבלנות והכוחות להתעסק עם אנשים. מהתגובות שלך אני מבין שגם אתה לא תצטיין בשרות לקוחות.

מי שאין לו סבלנות והוא גס רוח שלא ישרת לקוחות

הממ

נכון

אתה מכיר אותי

ובגלל זה אני מיועד להיות מנהל בשירות הלקחות ( מתמודד במכרז עם סיכויים טובים)

ואני ההיפך הגמור מגס רוח ועוד יותר ההיפך הגמור מחסר סבלנות -אז אל תנסה לשפוט אנשים שמנסים לעזור ולהצדיק התנהגות בלתי הולמת מצד לקוח שחושב ש"אני-המלך-אתה-תגיד-לי-מה-שאני-רוצה-לשמוע-כי-אני-משלם-לך"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני סבלתי מה"שירות" של KSP ורבים אחרים כמוני. לא כולנו מטומטמים או גסים או ישראלים מכוערים והנה בכל זאת כולנו זכינו להתייחסות מקוממת מאנשי KSP.

אני קניתי עד היום 3 מחשבים לי ועוד כמות נכבדת של מחשבים לחברים ודודים שביקשו עזרה בקניית מחשב מKSP.

למה? כי זה קרוב לבית שלי ולדעתי זה הכי חשוב בחנות. שתיהיה נגישה.

ולא, אני לא נתקלתי בבעיית שרות מהם. אם אתה מתנהג כמו בנאדם. לא מתפלסף אלא מסביר בדיוק מה הבעיה ומה אתה רוצה או צריך, האנשים שם עוזרים מאוד ומדברים בטון נורמאלי לחלוטין. כן, גם בזמן שהתקלקל לי הHD או שהלוח אם שלי עשה בעיות. לא הייתה לי בעיה לממש את האחריות או לקבל שרות.

(ובבקשה אל תתיחס כאן לעובדה שאני מהצוות של האתר. זה היה לפני זה, ואין לי ולא היה לי "אינטרסים" בKSP. אני בעד חנויות מחשבים שלא מוכרות "זבל" לא מוכר לקונים. וKSP לא מוכרים זבל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מצדיק את דבריו.

90% מהמחשב שלי קנוי מKSP. בתור אני תמיד ממליץ על KSP, ורק שלשום הלכתי עם איזה בחור שביקש ייעוץ והתקנת (כמובן תמורת כסף נכבד) לקנות מחשב שלם בKSP. הופתעתי מאוד לטובה. המחשב השלם היה מוכן תוך פחות מ24 שעות. לא היו בעיות והם טיפלו באנו ללא לחץ עם הרבה סבלנות.

KSP בקרית ביאליק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאן הנקודה:

אים אתה יודע בדיוק מה אתה רוצה לקנות, ולשם שינוי(מה"פריק" של הכתבה) אתה באמת מבין למה אתה רוצה לקנות את אותו חלק, זו חנות אחלה מכיון שאתה פשוט לא צריך שום שירות לקוחות.

אתה מזמין-משלם(בזול)-לוקח_הביתה ויוצא מרוצה מכל הסיפור.

אים אתה ישראלי טיפוסי שלא מבין כ"כ במחשבים, השירות זה מרכיב מאוד בסיסי.

וכן, אנשי מכירות/שירות לקוחות צריכים להסביר ללקוח 7000 פעם מה שצריך להסביר. אים אין להם זמן שיוסיפו אנשי מכירות. ואים הם לא חושבים ככה אז הם עובדים סוג ב'.

גם אני עבדתי בשירות לקוחות, ועזבתי כי לא מתאימה לי העבודה. לא נשארתי בכוח בעבודה וצחקתי/צעקתי/ניתקתי_את_הטלפון בפנים ללקוח.

שיזמינו את הלקוח לחנות ויסבירו לו מול מחשב. (או שיפתחו כיתה טיפולית ;)).

הבעיה היחידה של K.S.P לדעתי, שהם לא מפרידים בין מכירות לשירות לקוחות.

כן, אני יודע שבף מקום זה לא ככה, אבל באף מקום נציג מכירות בחנות מושיב מולו לקוח ועונה לטלפונים באמצע שהוא מסביר לו למה כדאי לו לקנות את המחשב הזה ב6K-7K ש"ח.

ואים אני הייתי אחד מהשניים -הלקוח הטלפוני או בחנות- מזמן הייתי הולך למקום אחר.

מה לעשות, במקרה הזה אני מהסוג של האנשים שיודעים מה הם רוצים, בודקים את הסחורה לפני שחותמים על כך שקיבלו אותה ולכן אני מרשה לעצמי לקנות גם בK.S.P

hck (מאיפה השם הזה?)

אני לא מבין אותך... למה חיכית עם חבר שלך שעתיים לקניית מחשב חדש? אם זה בגלל המחיר אני בטוח שבמקרה של תקלה הזמן והעצבים היו עולים לך הרבה יותר!!! (בגלל השירות זה בטוח לא הסיבה לפי מה שאני מבין מדבריך). אם יש לך סיבה אחרת אני רוצה לדעת.

בנוסף לזה, נראה לי דווקא שרוב הפורום פה מאמין ללקוח (תחושת בטן, אתה יודע  ;))

יניב

השם הזה לקוח מהתקופה שהעיסוק שלי במחשבים היה בתחום אחר ;) .

עכשיו נשאר השם והאימייל.

חיכיתי עים חבר שלי הרבה זמן כי יצא הפרש גדול במחיר, ובכל מקרה אני זה שמטפל/מתקין/מסדר את המחשבים של החברים שלי אז הוא ממש לא צריך את השירות שלהם.

שווה לחכות שעתיים בתור בשביל להרוויח כמה ימי עבודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אים אתה ישראלי טיפוסי שלא מבין כ"כ במחשבים, השירות זה מרכיב מאוד בסיסי.

אתה מכיר ישראלי שלא מבין במחשבים? או שלא מבין בכל דבר?

אתה מכיר ישראלים שמוכנים לשלם על השרות?

ישראלים באים ל KSP בגלל המחיר, אבל מצפים לקבל שרות של מפעל שקונה 200 מחשבים בשנה.

KSP זה שוק למחשבים. מביאים כמויות בזול ומעיפים. אתה מצפה לקבל בשוק בצלאל את אותה רמת השרות שאתה מקבל בסופר בסביון?

ה"ישראלי" המצוי יכול להיות לקוח מאוד מאוד מעצבן. קונה ממך משהו בכמה אלפי שקלים אחרי שמרר את חייך על כל שקל, ולאחר מכן חושב שקנה אותך לכל החיים.

והעובדות מדברות בעד עצמן. הם מתנהגים כבשוק הרבה פעמים ועדיין המכירות הולכות וגדלות כל הזמן = מה המסקנה? מתאים לצרכן המצוי בארץ.

מי שרוצה לקנות בזול, שיבין שזה בא על חשבון משהו אחר, כי אם יעמידו גם מחלקת שרות גדולה ויתעסקו יותר מדי עם כל לקוח, הם פשוט יהיו חייבים להעלות משמעותית את המחירים.

אני קונה בחנות גדולה שמוכרת רק לדילרים. השרות שלהם מדהים וסופר מקצועי והמחירים אותו סדר גודל של KSP. שאלתי אותם למה אינם מוכרים ללקוחות פרטיים והם ענו לי שבארץ הזאת - "לא תודה".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היום הייתי בKSP בירושלים השרות היה אדיב כלפי והיו אנשים לפניי שבאו לקנות מחשב והוא נתן להם מפרט בלי ואמר להם שמערכת הפעלה עולה עוד 500 שקל אז הבן אדם (לא המוכר הקונה) אמר למה שלא תתקין לנו אחת לא חוקית המוכר מיד אמר שזה לא בא בחשבון ואז הקונה שאל אנחנו מקבלים מתנות? הוא אמר להם שעל ה"מתנות" אתם משלמים אנחנו לא נותנים מתנות ולוקחים יותר כסף ואז הוא שאל אם אפשר לקבל הנחה באותו רגע המוכר הבין שהאנשים אלה לא מבינים עניין ולפניהם קניתי לום אם וזכרון המוכר הבין שאני מבין במחשבים, בינתיים חיכיתי שיביאו לי אותם מהמחסן (אגב קניתי 8KDA3J וזכרון ADATA) אז הוא אמר להם תשאלו את הבחור הוא מבין בזה והוא יגיד לכם שזה שאנחנו נותנים מחשבים מצויינים במחירים זולים, והוא צדק ראיתי את המחירים שלהם ום הכי זולים בארץ ביחס למערכות אותם הם מוכרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי המפגר שרשם את הכתבה צריך לתבוע את החמור שעושה עוול לחברה מוצלחת וגם הדבר העיקרי שאנשים קנו את זה

בקיצור אני רואה שמעריב ירדה לשפל מדרגה

זוהי השפלה שתפגע במוניטין של KSP

בושה וחרפה !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היום הייתי בKSP בירושלים השרות היה אדיב כלפי והיו אנשים לפניי שבאו לקנות מחשב והוא נתן להם מפרט בלי ואמר להם שמערכת הפעלה עולה עוד 500 שקל אז הבן אדם (לא המוכר הקונה) אמר למה שלא תתקין לנו אחת לא חוקית המוכר מיד אמר שזה לא בא בחשבון ואז הקונה שאל אנחנו מקבלים מתנות? הוא אמר להם שעל ה"מתנות" אתם משלמים אנחנו לא נותנים מתנות ולוקחים יותר כסף ואז הוא שאל אם אפשר לקבל הנחה באותו רגע המוכר הבין שהאנשים אלה לא מבינים עניין ולפניהם קניתי לום אם וזכרון המוכר הבין שאני מבין במחשבים, בינתיים חיכיתי שיביאו לי אותם מהמחסן (אגב קניתי 8KDA3J וזכרון ADATA) אז הוא אמר להם תשאלו את הבחור הוא מבין בזה והוא יגיד לכם שזה שאנחנו נותנים מחשבים מצויינים במחירים זולים, והוא צדק ראיתי את המחירים שלהם ום הכי זולים בארץ ביחס למערכות אותם הם מוכרים

מה אני אגיד לך אחלה של דוגמה ...

סתם טריק מכירות.

נראה לך שאים היית תותח במחשבים אבל במקרה גם היית לקוח לא מרוצה הוא היה פונה אליך?

ותאמין לי שאים לא היית מבין במחשבים בכלל אבל היית קצת מרוצה כל איש מכירות עים שכל היה מפנה אותם אליך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אני אגיד לך אחלה של דוגמה ...

סתם טריק מכירות.

נראה לך שאים היית תותח במחשבים אבל במקרה גם היית לקוח לא מרוצה הוא היה פונה אליך?

ותאמין לי שאים לא היית מבין במחשבים בכלל אבל היית קצת מרוצה כל איש מכירות עים שכל היה מפנה אותם אליך.

אם זה היה טריק מכירות אז למה הוא לא רצה למכור לי קודם בגלל שרציתי לשלם בכרטיס אשראי של אמא שלי עד שלא הוכחתי לו שהוא לא גנוב ע"י זה שהראתי לו את הת.ז. שלי ושל אמא שלי הרי יש לו אנטרס לימכור לי לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...