infer73 פורסם 2004 בספטמבר 17 Share פורסם 2004 בספטמבר 17 כל הסיבות שציינת נותנות אחיזת כביש יותר טובה בגללהגברת החיכוך עם הכבישונכון שמכונית פורמולה אחת היא יותר אווירודינמית,אבל היא שוקלת יותר ולכן צריך יותר כוח בשביל להזיז אותהוהשאלה זה איזה מהם יותר מהיר,לא יותר אווירודינמי או שליטה יותר טובה או אחיזת כבישבכל מקרה,זה מזכיר לי "מרוץ" דפוק שראיתי פעםמרוץ של פרארי נגד F16 (כן,המטוס) לאורך של מייל (1.6 קילומטר)כמובן שהפרארי מאיצה יותר מהר בהתחלה כי למנוע שלה לוקח פחותזמן להתחיל לנוע והיא הובילה במשך כמעט קילומטר עד שהמבער שלהF16 נדלק והוא לקח אותו ב10 מטר בערך בסוףלא יודע למה,סתם בלי קשר הזכיר לי את זה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
BURTON פורסם 2004 בספטמבר 17 Share פורסם 2004 בספטמבר 17 זה שהפורמולה 1 שוקלת יותר זה לטובתהתחשוב שניה שהמשקל שלה היה פועל לרעתה...ניראה לך שהיו מוסיפים לה כנפיים שידחפו אותה לקרקע?!ללא הכנפיים הפורמולה אחת פשוט תאבד אחיזהבקיצור הפורמולה אחת יותר מהירה וגם פותחת יותר טוב קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AMD-ALI-G פורסם 2004 בספטמבר 17 Share פורסם 2004 בספטמבר 17 כל הסיבות שציינת נותנות אחיזת כביש יותר טובה בגללהגברת החיכוך עם הכבישונכון שמכונית פורמולה אחת היא יותר אווירודינמית,אבל היא שוקלת יותר ולכן צריך יותר כוח בשביל להזיז אותהוהשאלה זה איזה מהם יותר מהיר,לא יותר אווירודינמי או שליטה יותר טובה או אחיזת כבישבכל מקרה,זה מזכיר לי "מרוץ" דפוק שראיתי פעםמרוץ של פרארי נגד F16 (כן,המטוס) לאורך של מייל (1.6 קילומטר)כמובן שהפרארי מאיצה יותר מהר בהתחלה כי למנוע שלה לוקח פחותזמן להתחיל לנוע והיא הובילה במשך כמעט קילומטר עד שהמבער שלהF16 נדלק והוא לקח אותו ב10 מטר בערך בסוףלא יודע למה,סתם בלי קשר הזכיר לי את זהחחחח מה עשית מפרארי האוטו לא זז! בתור אחד שטס במטוסים לחו"ל אז אני זוכר שרק שמו את המנועים (4 מנועי רולס רויס) על כל כוחם עפתי אחורה (בגלל כוח הג'י) ופרארי בחיים לא עוקפת את זה במיוחד שלא מטוס קרב! חוץ מזה כל המכוניות של פרארי סתם עלובות! יש את ה-360 הגאיארדו אוכלת אותה בלי כלום! 575 המורסילאגו מזמברת אותה! אנזו, קוניגסג נותת לה בראש כמו כלום! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omnius פורסם 2004 בספטמבר 17 מחבר Share פורסם 2004 בספטמבר 17 גם אני הכי אהבתי ת'דוגמה עם הארנב :lol: יאללה, תודה דרך אגב: מישהו אולי רוצה אח במצב טוב? ;D קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
waizman פורסם 2004 בספטמבר 17 Share פורסם 2004 בספטמבר 17 כל הסיבות שציינת נותנות אחיזת כביש יותר טובה בגללזה מזכיר לי "מרוץ" דפוק שראיתי פעםמרוץ של פרארי נגד F16 (כן,המטוס) לאורך של מייל (1.6 קילומטר)כמובן שהפרארי מאיצה יותר מהר בהתחלה כי למנוע שלה לוקח פחותזמן להתחיל לנוע והיא הובילה במשך כמעט קילומטר עד שהמבער שלהF16 נדלק והוא לקח אותו ב10 מטר בערך בסוףפורש, לא פרארי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
BURTON פורסם 2004 בספטמבר 17 Share פורסם 2004 בספטמבר 17 זה דווקא כן היה פרארריזה היה שומאכר מול F-16 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shimmi1982 פורסם 2004 בספטמבר 17 Share פורסם 2004 בספטמבר 17 חחחח מה עשית מפרארי האוטו לא זז! בתור אחד שטס במטוסים לחו"ל אז אני זוכר שרק שמו את המנועים (4 מנועי רולס רויס) על כל כוחם עפתי אחורה (בגלל כוח הג'י) ופרארי בחיים לא עוקפת את זה במיוחד שלא מטוס קרב! חוץ מזה כל המכוניות של פרארי סתם עלובות! יש את ה-360 הגאיארדו אוכלת אותה בלי כלום! 575 המורסילאגו מזמברת אותה! אנזו, קוניגסג נותת לה בראש כמו כלום! טוב ככה עשיתם פה מזה סבטוחה ובלאגן וסלט... קודם כל - הקטע עם המטוס- זה היה F16 מול VIPER של דודג' בכלל (מה הכנסתם לי פרארי?!?!) וכן- האוטו היה בקצב של המטוס למרחק שמדדו (דמובן שמדדו בכוונה מרחק מסוים כי אחרי המרחק הזה הF16 מן הסתם ניצח) לגביי הבחור שכותב על דגמים של למבורגיני- אף אחד פה לא דיבר על 360! דיברו פה על F1!!!!!! ו-וואלה המכוניות האלה אין מה להשוות אותם למכוניות כביש (אפילו אם הן חזקות כמו למבורגיני) ולבחור שאומר שאין מצב שמכונית תתחרה עם אוטו.... אז אתה מאוד טועה- למה תה חושב שלכל המכוניות על שמים עיצוב לא רק שיהיה אוירודינמי אלא גם ידביק אותם לכביש? בשביל היופי? לא-כי בהמירויות גוף מקבל כוח עילוי. לגביי מטוסים- אז אל תחשבו שכשהם ממריאים הם נוסעים כל כך מהר (יחסית הכל כאן הוא מ-א-ו-ד יחסי וF16 לא צריך להגיע למהירות של בואינג בשביל להמריא כי הוא הרבה הרבה יותר קל וכן מכוניות התחרו עם מטוסים - לפעמים ניצחו (ווייפר) לפעמים לא יודע (מה שאמרו פה על F1) אבל למכונית שמאיצה ב3 שניות למאה ועוברת את רף ה300 זה לא כזה טאבו להתחרות נגד מטוס קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
m0sh פורסם 2004 בספטמבר 17 Share פורסם 2004 בספטמבר 17 פאררי לא זז?חחחחתהיה לי בריא קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
BURTON פורסם 2004 בספטמבר 17 Share פורסם 2004 בספטמבר 17 אתה הוא זה שטועה זה היה שומאכר מול F-16 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
infer73 פורסם 2004 בספטמבר 17 Share פורסם 2004 בספטמבר 17 אמרתי לכם שזה היה פרארי...ושימי,F16 ייקח כל מכונית,השאלה היחידה זה לאיזה מרחקהרי שברור שבמאה מטר המכונית תנצח כי לוקח למטוסזמן עד שהוא מפתח מהירות,אבל 300 קמ"ש זה בכלללא קרוב ל1.8 מאך שF16 מגיע אליו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
alexta-z פורסם 2004 בספטמבר 17 Share פורסם 2004 בספטמבר 17 אני ראיתי באתר שלDODGE את ההשוואה של הF-16 וה VIPER אז אולי הייתה עוד השוואה עם שומכאר ! כי של דודג' ראיתי בטלוויזיה ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ruler פורסם 2004 בספטמבר 17 Share פורסם 2004 בספטמבר 17 כמו שMHZ זה לא הכל במעבד, גם IPC זה לא הכל במעבד.יש עוד הרבה פרמטרים, כמו באס, CACHE (הרמות) וכו'...הם גם קובעים את הביצועים של המעבד.ובכלל כל הכתבה הזאת שפירסמו פה בחדשות, זה בולשיט אחד טוטאלי...ולשם הוכחה, קחו ותשוו את המעבדים 2500+ ו-2600+. שניהם על אותו IPC והשוני בהם זה שה-2600+ הוא יותר מהיר בMHZ. ע"פ הכתבה זה ברור ש2600+ מהיר יותר, אך בגלל הקאש L2 של ה2500+ זה מה שהופך את ה2500+ למנצח.ואם אומרים פה שמשווים לאינטל...אינטל הוציאה דגמים שונים, עם באסים שונים. אי אפשר לעשות את המשוואה המזדיינת המוצצת הזאת MHZ*IPC, כי זה ממש לא אובייקטיבי במיוחד שאינטל כבר הגיעה לבאס 800 מ400. מסכים ב 100 % . לפני הכתבה הזאת אם הייתם שואלים את אותה שאלה היו עונים לכם "יחס מחיר/ביצועים יותר טוב" ועכשיו פתאום כולם ניהיו מומחים ומדברים על ipc ומשוואות לחישוב ביצועים... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lion03 פורסם 2004 בספטמבר 17 Share פורסם 2004 בספטמבר 17 אתה הוא זה שטועה זה היה שומאכר מול F-16 זה לא F16 זה טייפון (אקיצר לא F16) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shimmi1982 פורסם 2004 בספטמבר 17 Share פורסם 2004 בספטמבר 17 INFER! אם היית קורא ומפנים ומנסה קצת להבין מה כתבתי אולי לא היית עונה ככה...לידיעתך F16 לא מגיע ל1.8 מאך על הקרקע- F16 לא מתקרב בכלל למספרי מאך על הקרקעעל הקרקע הוא צריך להמריא- והוא מאיץ בשביל להמריאושוב אם היית מפנים היית רואה שכתבתי שברור שהבדיקה נקבעה למרחק מסוים כי אחרי המרחק הזה המטוס ייקח/ימריאואם כבר על מאך עסקיננו - אז אם היית יודע משהו מהחיים שלך בכלל לא הייצ מדבר על מאך בגובה פני הקרקע כי מטוס שיגיע למאך 1 בגובה פני הקרקע יתפרק באוויר .מאך זה משוואה יחסית של מהירות הקול/בגובה מסוים (ז"א מאך 1 בגובה פני הים ומאך 1 בגובה 10,000 רגל -שזה גובה טיסה סטנדרטי למטוסי קרב - אלה שתי מהירויות שונות לחלוטין)אז להגיד שאווווווו מטוס הF16 מנצח כי הוא מגיע לככה וככה מאך זה כמו הוויכוחים המפגרים של הילדים מי יותר חזק ספיידר מן או באטמן קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RazorJunior פורסם 2004 בספטמבר 17 Share פורסם 2004 בספטמבר 17 מה אתם מתווכחים? אז היו כמה מירוצים בין מכוניות למטוסים....אני ראיתי דודג' וייפר מול F15 נדמה לי (המטוס שכינויו וייפר, אני לא מתמצא משהו במטוסים).עכשיו ראינו שהיה גם שומאכר מול (?)טייפון או מה שזה יהיה....ברור שבסופו של דבר המטוס ייקח, אבל בפתיחה המכוניות תעיף אותו.בגלל זה גם רוב האופנועים הכבדים לוקחים כמעט כל מכונית בארץ בפתיחה, אבל המכוניות סוגרות מהירויות יותר גבוהות...עריכה:ופרארי RULES! אפילו אל תשווה אותם לטרנטות של למבורגיני.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.