פורסם 2004 בספטמבר 921 שנים btw i do think that we should open a shahid forum....would be interesting :-\
פורסם 2004 בספטמבר 921 שנים ok i dont believe in god. i have no reason to. i dont think it makes any difference . ! זה באמת לא משנה. בעיקר בגלל סוגיית "רשע וטוב לו צדיק ורע לו"- גם אם יש אלוהים, הוא לא נותן גמול כלשהו על קיום מיצוותיו. ובגלל שאין עולם הבא (ממש ברור שזאת המצאה. תתפכו כבר ) אז אין טעם להאמין באלוהים או לקיים את מיצווותיו. בטח שלא למות על קידוש שמו. למות על כביכול "ערך" שכלל אינו קיים במציאות. god exist only in the minds of ppl how want him to אמונה היא צורך.
פורסם 2004 בספטמבר 921 שנים אמונה היא לא צורך של כל האנשיםשהרי יש אנשים שאינם מאמינים...זאת לא מיתה על "ערך" שאינו קייםזאת מיתה על אמונהאישית אני מכבד אנשים שמתים עלאמונתם, על אף שעם האמונה עצמהאני איני יכול להסכים בכללכל אדם שמת בשביל ערך עליון כלשהוצריך לדעתי לזכות לכיבוד,אפילו אםזה לא על קידוש השם (כמו חיילים למשל)[שאהידים לא נחשבים אנשים,זאת שפלות ופחדנות]ומי שאמר שאסור לעבור על המצווה הראשונה(עבודת אלילים),אסור לרצוח ואסור לבצע גילוי עריותאלא למות,צדק לפי מה שאני יודעאומנם אני חושב שיש כאלה שמוסיפים עוד דבריםכמו אכילת חזיר, אבל לא כולםואם נפתח פורום שאהידים הפורום יהיה ריק לגמרי תוך שבוע...אבל לפחות לכולנו יהיה 72 בתולות... (או כושים O_o)
פורסם 2004 בספטמבר 921 שנים אם מישהו אומר לך : גנוב מחבר שלך או שאני הורג אותך, לפי הדת אתה הולך וגונב ממנו. לא כל הדיברות הן יהרג ובל יעבור, למעשה רק לא תרצח והראשונה (כן כן זאת שאמרת להתעלם ממנה): אני ה' אלוהיך שבאה עם לא יהיו לך אלוהים אחרים על פני. כבד את יום השבת לקדשו? הרי בפירוש אומרים פיקוח נפש דוחה שבת.... בקיצור BURTON, לא תמיד צריך להגיב. מילא לטעות אבל חבל להטעות. הראשון הוא לא דיבר ע"פ המוןןןן פרשני תנך של היום אז אל תגיד לי סתם שאני טועה תיראה גם אתה יכול למצוא עוד סתירה תירצח מישהו או שימותו 10 אנשים אז מכאן גם מגיעים לזה שלא תרצח זה לא יהרג ובל יעבור בקיצור captaincaveman, לא תמיד צריך להגיב. מילא לטעות אבל חבל להטעות.
פורסם 2004 בספטמבר 921 שנים זאת לא מיתה על "ערך" שאינו קיים זאת מיתה על אמונה אישית אני מכבד אנשים שמתים על אמונתם, על אף שעם האמונה עצמה אני איני יכול להסכים בכלל כל אדם שמת בשביל ערך עליון כלשהו צריך לדעתי לזכות לכיבוד,אפילו אם זה לא על קידוש השם (כמו חיילים למשל) [שאהידים לא נחשבים אנשים,זאת שפלות ופחדנות] אני נמנע מלכבד (ובעקיפין גם לתמוך בדרך מעוותת כלשהי) אנשים שמתים למען ערך כלשהו - שאינו משרת את הזולת, כי אני לא רוצה לתמוך באנשים שמתים לחינם. אני אעריך מאוד אמא שמתה על מנת להציל את בנה, או לוחם ביחידה קרבית שקופץ לפני חבר שלו על מנת להציל אותו ולספוג את הכדור במקומו, אבל מוות על ערך שספק אם קיים ובמיתה שספק אם מקיימת את הערך שספק אם הוא קיים מלחתחילה (או במילים אחרות: לא בטוח שיש אלוהים וגם אם יש לא בטוח שהוא רוצה שימותו על קידוש שמו). המשפט שלך - "כל אדם שמת בשביל ערך עליון כלשהו צריך לדעתי לזכות לכיבוד,אפילו אם זה לא על קידוש השם (כמו חיילים למשל)" מעוות. אתה אומר שאפילו אנשים שלא מתים על קידוש השם אלא למען מטרה נעלה אחרת מגיע להם כבוד? משתמע מכך שלמות למען קידוש השם זה בעדיפות ערכית גבוהה יותר מאשר למות למען ביטחון המדינה או למען חייל אחר. לצורך העניין שאהידים זאת דוגמה מצוינת שניתן להמשילה לפעולות הטרור שנקטו היהודים כלפי הבריטים לפני הקמת המדינה.
פורסם 2004 בספטמבר 921 שנים אם זה מה שמשתמע מכך,הרי שלא הבנת את כוונתי כלללהפך לדעתי למות על קידוש השםזה דבר מטומטם בעקרון כי אני מאמיןשזאת שטות גמורה, אבל אני עדיין מכבדאת מי שעושה את זה כי אני מבין את זה,אפילו שלדעתי זה לא נכון בכללוההפך הגמור נכון, יותר מכובד לדעתי למותלמען המדינה מאשר על קידוש השם, ה"אפילו"בא בגלל שהדיון דיבר על מוות על קידוש השם,והוא לא בא בשביל לציין "עליונות" של מיתהאחת על פני השנייהואנשים שמתים על ערך שאינו משרת את הזולת,הם לא מתים לחינם מבחינתםהם מתים למען ערך כלשהו שהם מאמינים בו,ולכן זאת לא מיתה בחינם,חוץ מזה, אם בן אדם רוצה למות לחינם, שיהיה לו בכיףזאת זכותו המלאהובקשר לאנשים שמתים על קידוש השם,הם מאמינים בזה ולכן הם ימותו בשביל זה,אף אחד לא ביקש ממך וממני שאיננו מאמינים למות על זה(ומי שביקש,יכול לקפוץ לי)
פורסם 2004 בספטמבר 921 שנים לדעתי למות על קידוש השםזה דבר מטומטם בעקרון כי אני מאמיןשזאת שטות גמורה, אבל אני עדיין מכבדאת מי שעושה את זה כי אני מבין את זה,אפילו שלדעתי זה לא נכון בכללוההפך הגמור נכון, יותר מכובד לדעתי למותלמען המדינה מאשר על קידוש השםהם מתים למען ערך כלשהו שהם מאמינים בו,ולכן זאת לא מיתה בחינם,אתה מכבד את האומץ שלהם. הם מוכנים להקריב אפילו את החיים שלהם למען דבר שהם מאמינים בו. אני יכול לראות בזה בהחלט מוטיב של כבוד בהרגשה שלך כלפי זה כיוון שאתה מעריך את את אומץ ליבם. אני טוען עדיין שהם טיפשיים. עדיף לו היו מתים למען הצלת חיים. ונניח שיש מוצא להישאר בחיים ולא לחלל את קידוש השם? ונניח שניתן לחלל את קידוש השם רק בצורה חיצונית או על מנת להישאר בחיים? ונניח שהחילול לא כל-כך חמור? ונניח שבעתיד הם בכלל יחזרו בשאלה? לא שווה למות למען דבר כזה. נ.ב.לדעתי אם אתה אומר משפט כמו "הם מתים למען ערך שהם מאמינים בו ולכן זאת לא מיתה בחינם" אני לא חושב שאתה מעריך את ערך החיים עצמם. אני יודע שאתה לא באופן אישי לא תמות למען ערך כזה ושאתה מעריך את ערך החיים עבורך, אבל אני לא מסכים עם מה שאתה חושב לגבי מעשיהם ושאתה מצדיק את מה שהם חושבים. אני יכול רק להעריך סוג אחד של מיתות מכוונות (מעיין התאבדות): על מנת להציל מישהו אחר. (כגון בן\בת ע"י אחד ההורים או ביחידה קרבית ובכלל באופן כללי).
פורסם 2004 בספטמבר 921 שנים מחבר טוב לדעתי אפשר לסגור תת'רד כי אף אחד פה לא ענה לי על השאלה?!?!לאיזה נושאים הגענו?!להתאבד??!?! מה זה קשוראתם בכלל לא מתייחסים לשאלה בלי :-[ :-[
פורסם 2004 בספטמבר 921 שנים טוב לדעתי אפשר לסגור תת'רד כי אף אחד פה לא ענה לי על השאלה?!?! : אתה באמת ציפת לתשובה חד-משמעית?
פורסם 2004 בספטמבר 921 שנים דווקא אני עניתי לך.אנשים מאמינים לא דורשים הסברים מאלוהים וגם לא מנסים להבין אותו כי זה נחשב לחטא.השאלה הזאת בטח מציקה לך והיא מציקה לך כי אתה לא מאמין לאלוהים אז אתה יכול לדרוש ממנו תשובות, מי שמאמין מקבל כל דבר מידי שמים.וכמו שאמרתי קודם לא צריך שואה בשביל לערער את האמונה באלוהים... תינוקות שמתים בפיגוע זה דבר נתפס ? (אלוהים בטח שומר עליהם...) אהה... מסתבר שלא.
פורסם 2004 בספטמבר 1021 שנים רק שנבין על כמה הנחות קודמות מתבססת השאלה של פותח ה"נושא":א. שיש אלוקים.ב. שהוא עושה צדק, או הבטיח איפשהו לעשות צדק.ג. שהצדק שהוא עושה או מתחייב לעשות זה צדק אנושי, כלומר צדק כזה שבני האדם הגדירו אותו במוחם האנושי (והמוגבל יחסית).ד. לפי הצדק האנושי לא היה מגיע לאף אחד משש מליון למות, וכשהם מתו אז הם מתו לא לפי הצדק.* מספיק שתפיל את אחד מההנחות הנ"ל - וכבר השאלה נפלה גם.חוץ מזה, זאת שאלה עתיקת יומין (יענו, עוד משחר האנושות שאלו את השאלה הזו "מדוע אנשים טובים סובלים?", וכל דת וכל סוג אנשים שאל את השאלה הזו), ונכתבו עליה אלפי תשובות. אני מניח שלפחות אחת מהתשובות תסתדר לך עם לב והמח ותחיה איתה לא רע.בהצלחה!!
פורסם 2004 בספטמבר 1021 שנים שלום לכם, לא קראתי את כל הת'רד, אבל יש לי תגובה.בקשר למי שיש שאלות שמוכיחות שאין אלוקים, שיכתוב אותן פה ואני אשמח (או אחד מהרבנים שלי) לענות לו.וסתם שאלה שעניינה אותי, לפי מי שכופר, מי כתב את התורה ? (שנה ושם), את המשנה (שנה ושם) ואת התלמוד (הגאוני, שוב שנה ושם)בשקר למשנה והתלמוד אי אפשר ממש להתווכח כי זה היה רק לפני 2000 שנה.
פורסם 2004 בספטמבר 1021 שנים בקשר למי שיש שאלות שמוכיחות שאין אלוקים, שיכתוב אותן פה ואני אשמח (או אחד מהרבנים שלי) לענות לו.זה בדיוק העניין(צרות מוחין אצל המאמינים)אנחנו לא צריכים להוכיח שאין אלוהיםההפך...אתם אלה שצריכים להוכיח שיש אלוהים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.