בית ספר ערבי? לא בשכונה שלנו..... - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בית ספר ערבי? לא בשכונה שלנו.....


Rule The Pc

Recommended Posts

נכון שלא להתנגד להקמת בצפר רק בגלל שהוא ערבי זאת גיזענות אבל מצד שני עצם פתיחת בצפר רק בפני ערבים זוהי גם גזענות ועל גזענות מחזירים בגזענות

ומה בקשר לחרדים שפותחים בתי ספר שלהם, גם זה גזענות? קח בחשבון שאם הערבים יתערבבו בבתי ספר שלנו זה יאיץ את ההתבוללות וההתחלנות שלהם. בחירה שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 75
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בתי ספר בכלל לא צריכים להיבנות בתוך שכונות מגורים או באמצע עיר סואנת אלא בפרוור או מחוץ לעיר כדי לא להפריע את שלוות התושבים המבוגרים שנמצאים בבית בזמן הזה והרעש הבוקע מבניין בית הספר מטריד אותם. חוצמזה, להרחיק בי"ס מהעיר משמע גם פחות תאונות דרכים בדרך לבי"ס וחסל משמרות זה"ב שהן סתם בזבוז זמן ויחד עם שילוב של הסעות מסודרות לבתי הספר זה יכול להיות נהדר אבל הבעיה היא ש"נהדר" ו"משרד החינוך" לא באים יחד באותו משפט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רוצה שיפתחו באר של הומוים איפה שאני גר. פשוט מפריע לי לראות שני גברים הולכים ומחזיקים ידיים, ישר זה גורם לי לחשוב על מה שהם עושים בבית. ומה, הם יהיו בסביבה עם ילדים? זה לא שני שונא הומוסקסואליים, זה פשוט שמפריע לי לראות אותם.

גם רוסים אני לא שונא ורק מפריע לי לראות אותם, אבל זה לא קשור לכאן.

[/ציניות]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמאלני אחד (קיצוני למדי,שלום עכשיו וכדומה) אמר לי פעם "אני אוהב את הערבים,אבל רחוק ממני" ו "אני מעדיף שיהיה להם מדינה,כי אם הם יחיו לידי אני אהרוג אותם"

כל עוד זה לא נוגע לכם שליד הבית יש בית ספר של אחמדים קטנים זה לא יפריע לכם,אם פתאום באמצע השכונה יתקעו לכם את זה אתם תבינו היטב למה אנשים נעשים ימנים...

אני בדעה של האדם שצוטטתי בהתחלה,יש להם מספיק מקומות להקים בתי ספר מחוץ לשכונה יהודית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ומה בקשר לחרדים שפותחים בתי ספר שלהם, גם זה גזענות? קח בחשבון שאם הערבים יתערבבו בבתי ספר שלנו זה יאיץ את ההתבוללות וההתחלנות שלהם. בחירה שלהם.

החרדים פותחים את בתי הספר שלהם בשכונות המגורים שלהם. שהערבים יעשו אותו דבר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בפורום הזה יש מלא בני נוער עם דעות ממש קיצוניות, שבטח עברו אליהם מההורים שלהם. אין בכלל טעם להתווכח איתם פה על כל הנושא הזה.

ד"א: אם תשימו לב לחלק ממה שנאמר פה, אז תבינו שהרבה אנשים פה הם החיות, ולא הילדים שבכיתות א-ג, שבסך הכל רצו ללכת לבית ספר מטופח ונורמלי.

אם תלכו לבתי ספר ערבים, אתם תראו עד כמה המצב שם גרוע, ואז תבינו למה ההורים האלה רצו לפתוח בית ספר משלהם לילדים שלהם.

ותפסיקו כבר להגיד כל כך הרבה שטויות לגביי הערבים הישראלים. יש לי מלא חברים ערבים (אני גר בלוד, עיר מעורבת), והם לא מחבלים כמו שאתם טוענים, הם לא חושבים גם על פגיעה במדינה או מעשי טרור. הם בדיוק כמוכם, רוצים לחיות בשקט ובשלום. אבל חלק מכם כנראה מעולם לא פגשו ערבים (לפי אופן הדיבור שלכם), אז אתם פשוט מקשיבים למה שההורים הגזעניים שלכם (והבורים ד"א) אומרים ומפיצים את הדעות החסרות בסיס הלאה.

עריכה:

שכחתי לציין: ביקרתי אתמול בשכונה הזאת ברמלה, כדי לראות את התושבים שם. וראיתי שכל השונה מלאה ברוסים, שבקושי יודעים מילה אחת בעברית.

סתם ישבתי שם על ספסל והתחלתי לדבר עם מישהו בגיל שלי (פעם ראשונה שאני מצליח לדבר בצורה נורמלית עם מישהו ד"א), והוא סיפר לי שבאמת הרבה מהשכונה הזאת, שבה רצו לפתוח את בית הספר, הם רוסים עולים חדשים. הם בכלל לא מכירים ערבים, והם באמת חושבים שהערבים שבישראל הם כמו הערבים הפלסטינאיים, שהם יעשו להם פיגועים ויפגעו בהם. אבל אולי הם לא הבינו שבסך הכל מדובר פה על ילדים בכיתות א-ג, שלא מבינים דבר מהחיים שלהם, ובהחלט לא חושבים על לעשות פיגועים בשכונה ההיא או בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון זה נאמר בציניות !

דבר שני יש לי דעות משל עצמי תאמין לי , ומה לעשות ? פעם היתי יותר מתון אבל השנים האחרונות שינו את דעתי ...

דבר שלישי נכון שלא כל הערבים "הישראלים" הם מחבלים וגם יצא לי להכיר כמה , אבל מצד שני אתה לא יכול להגיד שאין כאלה שהם כן משתפים פעולה עם ארגוני טרור וכן היו מעורבים

בפיגועים

דבר רביעי העיניין הזה לא נוגע לשנאה בכלל , אלה לרמת חיים ואופי של שכונה ולא נראה לי שאתה תרצה ב"ס ערבי לייד הביית שלך , נכון ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צודק, אני לא יכול להגיד שאין ערבים ישראלים שחושבים על פיגועים, אבל זה חלק מאוד קטן מהאוכלוסיה ולא חלק גדול כפי שרובכם חושבים.

ורק בגלל החלק המאוד קטן הזה, אתה אומר בעצם שצריכים להתרחק מהערבים, לא לתת להם לבנות משהו קהילתי בשבילם בשכונות של יהודים? ובכלל, אני יכול להבטיח לך, שהחלק המאוד קטן הזה של הערבים ישראלים שמאמינים בטרור נגד , לא נמצא בכלל בלוד, רמלה, תל אביב, חיפה..... החלק המאוד קטן הזה נמצא בכלל בכפרים ערביים שנמצאים תחת שליטת .

כי שם בכלל אין יהודים, ובגלל זה אין מודעות לדו קיום.

ומי אמר לך שאין בית ספר ערבי ליד הבית שלי?

כמו שאמרתי, אני גר בלוד, בשכונה שהרוב בה הם ערבים.

עם הכיתות הגבוהות (ז-יא), יש לי בעיה. לא בגלל שהם ערבים, פשוט כמו כל בני הנוער הם קצת מופרעים. גם בית ספר יהודי עם כיתות גבוהות לא הייתי רוצה לידי.

אבל עם הכיתות הנמוכות יותר (א-ו), אין לי שום בעיה. הם לא מופרעים, לא מחבלים ולא שום דבר.

ובכלל, מדובר על הקמת בית ספר לכיתות א-ג, שבעצם מדובר פה על ילדים קטנים. לא יעשו וונדליזם ולא יעשו שום דבר שיפגע בשכונה. יש התנגדות רק בגלל שהם ערבים ובגלל הדעה המוטעית של האנשים עליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מעדיפה לחשוב כמו איש עסקים. בי"ס ליד הבית שלי, כל בי"ס, משמע שאני לא אצתרך ללכת רחוק כדי לתלות מודעות "סטודנטית מעבירה שיעורי עזר במקצועות X, Y ו-Z" והורים שאוספים את הזאטוטים שלהם יכולים לראות

את זה ולי יש כסף קל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...