הספק 012, האמת העירומה..... - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הספק 012, האמת העירומה.....


HumanFly

Recommended Posts

שלום, אני לקוח של 012 מזה הרבה זמן. הם ספק האינטרנט שלי שבמהירות 1.5MBit

בכל מקרה, לפני חודשיים בערך התחייבתי להם לבצע שהאיש מקשריי הלקוחות שלהם פיטה אותי להכנס ל 1 וחצי במחיר מוזל.

כאמור אני משחק משחקיי והפינגים לאירופה חשובים לי מאוד.

אותם נוכלים מרגע הצטרפותי החליפו לי את הינתוב לאירופה...

בהתחלה אחרי אפלי שיחות ודיברים עם כל בחיר אפשרי התשבוה השקרית שנתנו לי היא:

"לכולם זה אותו ניתוב, אין כזה דבר שלמישהו אחר יש ניתוב שונה משלך" כך אמר לי...

אחרי מספר ימים דיברתי עם חבר שלי, וביקשתי ממנו שיעשה TRACERT לשרת מסויים של משחק באירופה

(מדובר על שרתי המשחק של אמריקס ארמי - והם יציבים במיוחד) ולהפתעתי אני רואה שהניתוב שלו לאירופה ישיר !

הוא יוצא לאירופה משרת PAL של 012, ואלי אני יוצא לאירופה אני הולך לשרת בניו יורק (NYC) ומניורק אני עובר לאירופה ! כן כן ! דרך כפולה !

וזו גם הסיבה שאני יוצא עם פינג כפול לשרתים אירופיים ושרתים אמריקאים !

אמרתי WTF ?! אני לא יעבור להם בשתיקה על זה !

הנה תמונה של הטרייסרטים:

012grrrr.jpg

אוקי, כפי שאתם רואים, אין יחס שווה ללקוחות, והשקר שהם אמרו שכולם יושבים באותו ניתוב ממש הרגיז אותי

צלצלתי לתמיכה שלהם, ואחרי המתנה רבה עונה לי סרגיי. דיברתי איתו שלחתי לו את הסקרין שוט, והוא ניסה לעזור לי אמר שאולי חייגן יעזור אבל אני

מחבר את המודם דרך הHUB והחייגן לא משנה את הניתוב אולי ישפר לי טיפה את הפינג.

בכל מקרה אחרי הרבה זמן של שיחה סרגיי הסביר לי, שהוא מצטער ונתנו לו "הוראות מלמעלה" והם לא תומכים בזה...

זה התשובה שאני מקבל ? ?!?!? אוקי אל תתמכו בפינגים... אבל אל תרמו לקוחות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

סרגיי ניסה לעזור לי ואמר שהוא מצטער, שהוא רק עושה את העבודה שלו ועוקב אחר ההוראות מלעמה....

משהו מאוד מסריח קורה, הספקים מנצלים את התמימום של הלקוחות. חושבים ישראלים טיפשים רק מורידים מקאזה וגולשים לי בוואלה וב- HW :D חחח

אבל, אני לא מוכן לסבול את זה, מה ה 012 שתפסו שם של ספק מוביל מנפנפים לקוחות בניתובים חרא...

כל מי שסובל מאותה בעיה של ניתוב לחול... שירשום פה, ואולי ניצור מחאת ענק נגד אותו ספק...

אני נדפקתי, על בשרי אני מחוייב להם לחצי שנה... משום מה הניתוב שלי הפך להיות חרא מאז שהתחייבתי....

מאוד מוזר באמת...

להבאה שאתם רוצים להצטרף לספק הזה... תחשבו פעמיים.. אפילו 3 ואפילו 4 !!!!!

012 - האמת העירומה...

תגובות בבקשה ???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אמממ תאמת לבן דוד שלי המלצתי על נטוויז'ון כי הוא מעולה, אבל מרוב גאונות אני מגיע כמה ימים אחרי זה ומה אני רואה,

שהם סגרו עיסקה כבר עם 012!!!!!!

עכשיו לא מספיק שהם לקוח חדש שאין להם תשתית ADSL (וכמו שאתם יודעים לחדשים נותנים יותר הטבות שלא יברחו לכבלים)

ואני לקוח ותיק ועדיין יש לי מחיר יותר זול משלהם! אלא גם עם 750K הם מורידים מקסימום על 60 ואפילו פחות!!!!!

ואני מדבר על מחשב חדש שאף פעם לא חובר לאינרנט לפני זה וגם בשרתים חזקים!!!

למרות ש 012 ידועים במחירים זולים יחסית, עד עכשיו התאכזבתי מכל מקום שראיתי בו דרכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מזל שלי... לי יש שני חיבורים לאינטרנט מהיר (כרגע לפחות) כי חתמתי לשנה התחייבות בבזק בינ"ל ועכשיו יש לי מצבע מוגבל בזמן בברק ששווה טילים!!

אז בגלל שנשארו חודשיים רק להתחייבות בבזק זה יוצא יותר כדאי להשאר עם שני ספקים... :lol:... יש לי חיבור מיותר 1.5 למי שרוצה!!!... :cool2:

בכל מקרה אני מחובר על 1.5 מגה-ביט כבר קרוב לשנה וחצי, ולא הייתה לי את הבעיה הזאת בחיים...

בזק עד כמה שהיה לי אותם בתור ספק כבר שנתיים וחצי, טובים מאוד מהניסיון שלי איתם (עוד מימי ה-ADSL 0.5 שלי...), בחיבור 1.5 הגעתי בהורדה עד לכמעט 190kbps (לפעמיים גם יותר, אבל קבוע זה עומד על בערך 187 במקרים טובים)..

בברק בחודשיים האחרונים שהם היו הספק המוביל שלי לא היו לי שום בעיות ושוב הקצב הורדה זהה לזה בבזק ואף יציב יותר על מהיריות גבוהות, אפילו השגתי חיבור אוטומטי (לא צריך חייגן, המחשב פשוט מחובר לאינטרנט ברגע שאני מחבר אילך את המודם.. :xyxthumbs:) לגמרי בחינם... ועל התענוג הזה אני משלם בערך 95 שח לחודש כולל התשתית אצל הכבלים וכולל החיבור לברק...

החיים יפים הא?? ::), בכל מקרה אם אתה לא מרוצה לך לברק או לבזק כי הנסיון שלי איתם לפחות מוכיח את עצמו כשווה ביותר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Diablo3

אני רואה תהודעה שלך כספאם תהור

אין בה שום ענין בתארד הזה

בכל זאת גם אני התחברת ל012 לפני פחות מחודש אחרי 1 וקצת בברק

היו לי בשבוע הראשון יותר בעיות מאשר שהייתי שנה בברק

בכל זאת בדקתי את האי פי

ויש לי אותם תוצאות כמו של חבר שלך

ולכן אני ממליץ לך לפנות לדוברמון באתר נענע

הבנתי שהוא אוהב לקטול חברות אינטרנט

ויהיה יותר חשיפה וגם אולי יפתרו לך תבעיה

==============================

שחכתי לפי מה שהבנתי מהאיש בברק אני יכול לבטל את העיסקה עד שבועים אחרי הביצוע

אם זה המצב שלך אני חושב שיש לך נקודת יתרון פה(התנתקות)

ובכל זאת שאתה מתקשר, תבקש בנימוס את המנהל כדי שאולי הוא יעזור לך לפתור את הבעיה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ROUTING משתנה כל הזמן, תהיה סבלני ותירגע.. האם זה כל כך קשה? אני עם 012 והם הספק הכי טוב שהייתי בו (הייתי בכולם חוץ מאחד).. ואת האמת עכשיו.. יש להם את הrouting מספר 1-3 בארץ.. לnetvision וזהב יש הרבה יותר קישורים לאירופה דרך ארצות הברית.. הrouting לא נעשה ממש אצל הספק אבל אצל הcarriers שלו למשל seabone.. פשוט תחכה זה כל פעם משתנה (אנשים עובדים על זה).

  1     1 ms     1 ms     1 ms  10.0.0.138

  2    22 ms    24 ms    23 ms  212.199.28.246

  3    24 ms    22 ms    23 ms  212.199.28.190

  4     *        *        *     Request timed out.

  5     *        *        *     Request timed out.

  6    47 ms    50 ms    58 ms  pal6-goldenlines-4-il.pal.seabone.net [195.22.197.17]

  7    96 ms    91 ms    90 ms  decix-fra2-racc1.fra.seabone.net [195.22.211.205]

  8    77 ms    81 ms    81 ms  abovenet-us-decix.fra.seabone.net [195.22.211.46]

  9    99 ms    97 ms    90 ms  so-0-1-0.cr2.fra1.de.above.net [216.200.116.209]

10    79 ms    78 ms    80 ms  216.200.115.246.reverse.not.updated.above.net [216.200.115.246]

11   100 ms   103 ms    98 ms  so-4-2-0.cr1.lhr3.uk.above.net [64.125.29.77]

12    94 ms    96 ms    96 ms  pos1-0.mpr1.lhr1.uk.above.net [208.184.231.173]

13    97 ms    97 ms    98 ms  213-161-79-50.available.lhr.above.net [213.161.79.50]

14    98 ms    96 ms    96 ms  213.228.239.217

Trace complete.

[attachment deleted by admin - 90 dayss]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע גמני עם 012 ולדעתי בזמן האחרון הם דיי השתפרו ממש בהתחלה שהתחברתי היו קצת בעיות או שזה היה הכבלים או שזה היה 012

אבל בכל מקרה השירות לקוחות שלהם זה מה שבאמת גרם לי להמשיך איתם למרות כל הבעיות חוצמזה שהם עונים דיי מהר הם גם נחמדים ומנסים לעשות הכככלל כדי לעזור גם לי היו קצת בעיות בהתחלה וגם כפי שאמרו לך תציק להם קצת ואולי תרים קצת את הקול אולי זה יעזור

לדעתי האישית הם ממש טובים ואם יש ניתוק פעם בממש הרבה זמן זה רק בגלל שהם משפרים את הרשת שלהם ככה שמה שרשמת פה לדעתי לא.... :-X

קצת סבלנות הכל יסתדר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי מאבקים רבים עם התמיכה הטכנית, שיחות טלפון בליתי פוסקות.

אולי יש עכשיו קצה של חוט ובודקים ומעברים לאחרי ניתוב שיסדר לי...נקווה לטוב

אחרת לדוברמן יהיה חומר עסיסי :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי

אני ב -012 דרך אינטרמייל . (משלם ל אינטרמייל עבור קו של 012 , התמיכה שלי היא של 012 ,הקו של 012 רק המייל של אינטרמייל).

גם לי יש את בעיית הניתוב- מנותב לאירופה דרך שרת ב NY, לדעתי צריך לפנות ביחד לאתר שיעשה סקנדל מהעיניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

AMIR C

אני שונא אנשים כמוך. אני עובד בתמיכת לאחד מאתרי הבנקים ומה שאמרת ממש הכעיס אותי. לכולם, אני מצטער, זה לא ממש קשור לתר'אד ואני אבין אם מישהו ימחק את זה או משהו כזה.

אבל אתה אמרת שהם ממש נחמדים ועושים הכל. אז למה אתה צועק ומאיים עליהם? למה אתה חייב להתנהג כמו איזה ישראלי דביל שחושב שרק בצעקות הוא ישיג מה שהוא רוצה? אני בתור אחד שעובד בתחום מבטיח לך, שמשתדלים יותר לעזור כאשר מדברים רגוע, ומשתדלים מהר לנפנף אותך עם שטויות כשאתה צועק. ככה אתה רוצה שיתייחסו אלייך? כמו איזה מטרד שחייבים לעזור לו בלית ברירה?

או בתור לקוח מכובד שמגיע לו היחס והשירות הטוב ביותר?

הבעיה היא גם שיש עוד אלף כמוך, ובגלל זה אתם גם ממתינים הרבה זמן עד שעונים לכם, כי הם עסוקים בניסיון להפטר מקרציות כמוך.

אז בפעם הבאה, שאתם מדברים עם תמיכה או שירות לקוחות, תדברו כמו שהייתים רוצים שייתחסו אליכם וככה תקבלו את היחס הטוב ביותר.

אני מצטער שוב על התגובה הלא קשורה, זה פשוט משהו שהייתי צריך לפרוק :(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק ב 100% !! כל הכבוד!

AMIR C

אני שונא אנשים כמוך. אני עובד בתמיכת לאחד מאתרי הבנקים ומה שאמרת ממש הכעיס אותי. לכולם, אני מצטער, זה לא ממש קשור לתר'אד ואני אבין אם מישהו ימחק את זה או משהו כזה.

אבל אתה אמרת שהם ממש נחמדים ועושים הכל. אז למה אתה צועק ומאיים עליהם? למה אתה חייב להתנהג כמו איזה ישראלי דביל שחושב שרק בצעקות הוא ישיג מה שהוא רוצה? אני בתור אחד שעובד בתחום מבטיח לך, שמשתדלים יותר לעזור כאשר מדברים רגוע, ומשתדלים מהר לנפנף אותך עם שטויות כשאתה צועק. ככה אתה רוצה שיתייחסו אלייך? כמו איזה מטרד שחייבים לעזור לו בלית ברירה?

או בתור לקוח מכובד שמגיע לו היחס והשירות הטוב ביותר?

הבעיה היא גם שיש עוד אלף כמוך, ובגלל זה אתם גם ממתינים הרבה זמן עד שעונים לכם, כי הם עסוקים בניסיון להפטר מקרציות כמוך.

אז בפעם הבאה, שאתם מדברים עם תמיכה או שירות לקוחות, תדברו כמו שהייתים רוצים שייתחסו אליכם וככה תקבלו את היחס הטוב ביותר.

אני מצטער שוב על התגובה הלא קשורה, זה פשוט משהו שהייתי צריך לפרוק  :(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...