פורסם 2004 ביולי 521 שנים חחחחח לא עשיתי מוד לגיר(can you do that?? ) ואני לא יודע זה פשוט קרה הרגל הייתה עד הסוף וזה עבר לרגע את הקו
פורסם 2004 ביולי 521 שנים נו לרגע זה לא נחשבכל הקטע של להגיע לנקודה שהאוטו לא נותן לך להזרים דלק(מנתק)
פורסם 2004 ביולי 521 שנים אה אז לא הבנתי למה אתה מתכווןברור שבאוטומטי זה לא יקרהדרך אגב בחלק מהמקומות קוראים לזה שיפטרוניקס
פורסם 2004 ביולי 521 שנים גם באוטומט אפשר לעשות פתיחותמעבירים לניוטרל נותנים פול גז ואז מעבירים לדרייב ;Dזה ענק!!! שומעים את החריקה והכל כאילו זה ידנילא חבל על האוטו?וזה ממש לא מוציא את ההנאהבפקקים אתה סובל עם הידני שלך ואני נהנה(עד כמה שאפשר בכל זאת זה פקק) מהאוטומטי שליindeedבגלל זה אמרתי שידני זה טוב אם רוב הנסיעות שלך זה כבישים בינעירוניים שנוסעים מהר ומנצלים את האוטו, ואוטו' טוב לנסיעה בעיר וכאלה.דרך אגב אני לא צריך טיפטרוניקס כי יש גם באוטומטי רגיל12D3D4ככה שגם אנחנו מסודרים וחוצמיזה שהמחשב מספיק חכם והוא מוריד לבד הילוך(קיק דאון) ברגע שאתה נותן גז עד הסוףמה?!אני לא ממליץ לך להשתמש בזה כדי להעביר הילוך תוך כדי נסיעה. כאן אתה באמת יכול להרוס את האוטו. סמוך על המחשב, בשביל זה הוא שם. להוריד ל-D3 זה עוד אולי כדי להאט כשאתה נוסע מהר ופתאום הרמזור מתחלף או משהו.אבל ב-1 ו-2 תשתמש רק בהתחלת נסיעה (או להעביר אליהם לאט אחורה בנסיעה במהירות מתאימה) אם אתה בדרך משובשת או משהו כזה (או בירידה חזקה) כי להגביל את האוטו שלא יגיע למהירות גבוהה/הילוך גבוה.טיפטרוניק לעומת זאת, במצב הידני, מתוכנת לקלוט שינויים בהילוך (וגם כן, עד גבול מסוים).
פורסם 2004 ביולי 521 שנים ה-D1 D2 D3 שונה מאד מטיפקטרוינקדבר ראשון בטיפטרוניק אתה בוחר הילוך בעוד ב-D אתה מגביל אותו להילוך. כלומר אם תשים אותו על D3 ותיסע לאט הוא ישים לך הילוך ראשון או שני, זה סה"כ הילוך מקסימלי.בטיפטרוינק לעומת זאת הוא לא ישנה לך הילוך עד שלא תגיע לתחום אסור של סלדים שיכול לשרוף את המנוע.בנוסף ה-D לא נוח כי אתה עלול בטעות להוריד כמה הילוכים, ובמהירות גבוה להכניס הילוך נמוך ישרוף לך את המנוע (שלא מוגן מסל"ד גבוה). בטיפטרוניק אתה יכול כל פעם רק להוריד/לעלות הילוך אחד.בטיפט אי אפשר לעשות עשן לבן מהצמיגים כמו בידני
פורסם 2004 ביולי 521 שנים אנשים אני לא באמת עושה את כל החרא הזה ;Dזה סתם בתאוריה(טוב נו חוץ מפעם אחת כדי לבדוק)אני נוסע בדרייב מה יש לי כוח לבלבוליי שכל??בקיצור אוטומטי זה חלום...בייחוד בישראל
פורסם 2004 ביולי 521 שנים 1. לא בכל אוטו יש מנתק הצתה.2. תעביר מניוטרל לדרייב בסל"ד גבוה, וכמו שאמרו לך תישאר עם גיר שבור.3. איך אתה בכלל יכול לנסות להשוות הנאה בגיר ידני לכל גיר מצחיק רבע אוטומטי\חצי אוטומטי\73% אוטומטי\1005 אוטומטי\אנרף מה עוד ימציאו....?
פורסם 2004 ביולי 521 שנים אתה טועה.לא בכל אוטו יש מנתק הצתה.(אלא אם כן אתה מחשיב שריפת מנוע לניתוק הצתה)
פורסם 2004 ביולי 521 שנים בוא נסכם שידני זה BEST וזהו. בוא לא. (אלא אם כן אתה מחשיב שריפת מנוע לניתוק הצתה) YAP .........that shell cut the engine alright ;D
פורסם 2004 ביולי 521 שנים יאללה יאללהידני זה למתלהבים שרוצים להגיד שהם יודעים לנהוג..........בסדר ידני זה שימושי ובסיסי אבל לא צריך לנהוג בזה כל הזמן זה סתם מעיק ומרעיש...........................אני אישית הייתי מעדיף תיבת הילוכים של הפלוס מינוס (סליחה על הבורות שאני לא ידוע את השם)גם יש בזה את ההנאה של הידני רק בלי הסיבוך וגם לא מרעיש כמו ידני........
פורסם 2004 ביולי 521 שנים מרעיש? עכשיו באמת הצחקת אותי..אתה יכול להגיד לי מה לעזאזל הקשר בין תיבת הילוכים לרעש?!!?ידני זה למתלהבים? לא, ידני זה לאנשים שאוהבים לנהוג. לא לאנשים שאוהבים להגיע ממקום למקום.וכנראה שאתה מהקבוצה השנייה.
פורסם 2004 ביולי 521 שנים גם יש בזה את ההנאה של הידני רק בלי הסיבוך וגם לא מרעיש כמו ידני........?!מה מרעיש?הגיר מרעיש רק אם משהו מקולקל בו... (או אם אתה לא מעביר כמו שצריך את ההילוך...)אולי אתה מתייחס לרעש שיוצא מהמנוע כשנוסעים בהילוך לא מתאים? כי זה קורה רק אם אתה לא נוהג כמו שצריך.....
פורסם 2004 ביולי 521 שנים טיפטרוניק זה ל Wannabies... זמן תגובה של ההעברות ארוך במיוחד וצולע להחריד, רק בדגמים הבאמת יוקרתיים והספורטיביים שיפרו אותו קצת, אבל זה בכלל לא מתקרב לידני.עייפתי כבר מהת'ראד הטפשי הזה, המושתת בעיקר על וויכוחי סרק.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.