למבינים במכוניות: תיבות הילוכים שונות... - עמוד 3 - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למבינים במכוניות: תיבות הילוכים שונות...


yotamoo

Recommended Posts

  • תגובות 72
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

גם באוטומט אפשר לעשות פתיחות

מעבירים לניוטרל נותנים פול גז ואז מעבירים לדרייב ;D

זה ענק!!! שומעים את החריקה והכל כאילו זה ידני

לא חבל על האוטו?

וזה ממש לא מוציא את ההנאה

בפקקים אתה סובל עם הידני שלך ואני נהנה(עד כמה שאפשר בכל זאת זה פקק) מהאוטומטי שלי

indeed

בגלל זה אמרתי שידני זה טוב אם רוב הנסיעות שלך זה כבישים בינעירוניים שנוסעים מהר ומנצלים את האוטו, ואוטו' טוב לנסיעה בעיר וכאלה.

דרך אגב אני לא צריך טיפטרוניקס כי יש גם באוטומטי רגיל

1

2

D3

D4

ככה שגם אנחנו מסודרים וחוצמיזה שהמחשב מספיק חכם והוא מוריד לבד הילוך(קיק דאון) ברגע שאתה נותן גז עד הסוף

מה?!

אני לא ממליץ לך להשתמש בזה כדי להעביר הילוך תוך כדי נסיעה. כאן אתה באמת יכול להרוס את האוטו. סמוך על המחשב, בשביל זה הוא שם.

להוריד ל-D3 זה עוד אולי כדי להאט כשאתה נוסע מהר ופתאום הרמזור מתחלף או משהו.

אבל ב-1 ו-2 תשתמש רק בהתחלת נסיעה (או להעביר אליהם לאט אחורה בנסיעה במהירות מתאימה) אם אתה בדרך משובשת או משהו כזה (או בירידה חזקה) כי להגביל את האוטו שלא יגיע למהירות גבוהה/הילוך גבוה.

טיפטרוניק לעומת זאת, במצב הידני, מתוכנת לקלוט שינויים בהילוך (וגם כן, עד גבול מסוים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-D1 D2 D3 שונה מאד מטיפקטרוינק

דבר ראשון בטיפטרוניק אתה בוחר הילוך בעוד ב-D אתה מגביל אותו להילוך. כלומר אם תשים אותו על D3 ותיסע לאט הוא ישים לך הילוך ראשון או שני, זה סה"כ הילוך מקסימלי.

בטיפטרוינק לעומת זאת הוא לא ישנה לך הילוך עד שלא תגיע לתחום אסור של סלדים שיכול לשרוף את המנוע.

בנוסף ה-D לא נוח כי אתה עלול בטעות להוריד כמה הילוכים, ובמהירות גבוה להכניס הילוך נמוך ישרוף לך את המנוע (שלא מוגן מסל"ד גבוה). בטיפטרוניק אתה יכול כל פעם רק להוריד/לעלות הילוך אחד.

בטיפט אי אפשר לעשות עשן לבן מהצמיגים כמו בידני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים אני לא באמת עושה את כל החרא הזה ;D

זה סתם בתאוריה(טוב נו חוץ מפעם אחת כדי לבדוק)

אני נוסע בדרייב מה יש לי כוח לבלבוליי שכל??

בקיצור אוטומטי זה חלום...בייחוד בישראל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. לא בכל אוטו יש מנתק הצתה.

2. תעביר מניוטרל לדרייב בסל"ד גבוה, וכמו שאמרו לך תישאר עם גיר שבור.

3. איך אתה בכלל יכול לנסות להשוות הנאה בגיר ידני לכל גיר מצחיק רבע אוטומטי\חצי אוטומטי\73% אוטומטי\1005 אוטומטי\אנרף מה עוד ימציאו....?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יאללה יאללה

ידני זה למתלהבים שרוצים להגיד שהם יודעים לנהוג..........

בסדר ידני זה שימושי ובסיסי אבל לא צריך לנהוג בזה כל הזמן זה סתם מעיק ומרעיש...........................

אני אישית הייתי מעדיף תיבת הילוכים של הפלוס מינוס (סליחה על הבורות שאני לא ידוע את השם)

גם יש בזה את ההנאה של הידני רק בלי הסיבוך וגם לא מרעיש כמו ידני........

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מרעיש? עכשיו באמת הצחקת אותי..

אתה יכול להגיד לי מה לעזאזל הקשר בין תיבת הילוכים לרעש?!!?

ידני זה למתלהבים? לא, ידני זה לאנשים שאוהבים לנהוג. לא לאנשים שאוהבים להגיע ממקום למקום.

וכנראה שאתה מהקבוצה השנייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם יש בזה את ההנאה של הידני רק בלי הסיבוך וגם לא מרעיש כמו ידני........

?!

מה מרעיש?

הגיר מרעיש רק אם משהו מקולקל בו... (או אם אתה לא מעביר כמו שצריך את ההילוך...)

אולי אתה מתייחס לרעש שיוצא מהמנוע כשנוסעים בהילוך לא מתאים? כי זה קורה רק אם אתה לא נוהג כמו שצריך.....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טיפטרוניק זה ל Wannabies... זמן תגובה של ההעברות ארוך במיוחד וצולע להחריד, רק בדגמים הבאמת יוקרתיים והספורטיביים שיפרו אותו קצת, אבל זה בכלל לא מתקרב לידני.

עייפתי כבר מהת'ראד הטפשי הזה, המושתת בעיקר על וויכוחי סרק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...