עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

פורסם

אהלן חברים :)

אני רוצה להרכיב לי מחשב חדש ואני רוצה לקנות כמה חלקים מ מNEWEGG ואשמח לדעת האם למישהו יצא להזמין משם ?

מה קורה בנוגע לאחריות ?

תודה רבה :)

פורסם

חלקים שנרכשים בחול מגיעים עם אחריות RMA של היצרן. לא קשור לניואג.

יש אחריות DOA ל 30 יום מול החנות.

יש גם שירות יותר ארוך בתוספת תשלום , יכול להיות מצב שזה ניתן בחינם על מוצר מסויים לתקופה מסויימת .

מעבר לכך במקרה הטוב ביותר אתה תצטרך לשלם עלות שילוח לכיוון אחד והם ישלמו על עלות השילוח חזרה. במקרה הרע תשלם גם על שילוח חזרה במקרה הגרוע , תשלם גם עמילות עבור השחרור מהמכס. עמילות משלמים לבלדר גם אם תצליח להוכיח שמדובר במשלוח של מוצר שהוחלף באחריות .

זה רלוונטי אם ורק אם אתה קונה בצורה מוסדרת כלקוח ישראלי במחירים שניואג מציג לישראל וגם אז במסגרת הזמן שהגודרה עבור המוצר הספציפי.

בגדול העבודה מול אמזון היא יותר קלה וחלקה מבחינת שילוח לארץ . שוב , אם אתה לא רוכש הרחבת אחריות של החנות, האחריות על המוצר היא RMA לפי חוקי היצרן וכמעט לכולם אין שירות לישראל ואתה תישא בעלויות .

נערך על-ידי yoavke

פורסם
  • מחבר
ציטוט של yoavke

חלקים שנרכשים בחול מגיעים עם אחריות RMA של היצרן. לא קשור לניואג.

יש אחריות DOA ל 30 יום מול החנות.

יש גם שירות יותר ארוך בתוספת תשלום , יכול להיות מצב שזה ניתן בחינם על מוצר מסויים לתקופה מסויימת .

מעבר לכך במקרה הטוב ביותר אתה תצטרך לשלם עלות שילוח לכיוון אחד והם ישלמו על עלות השילוח חזרה. במקרה הרע תשלם גם על שילוח חזרה במקרה הגרוע , תשלם גם עמילות עבור השחרור מהמכס. עמילות משלמים לבלדר גם אם תצליח להוכיח שמדובר במשלוח של מוצר שהוחלף באחריות .

זה רלוונטי אם ורק אם אתה קונה בצורה מוסדרת כלקוח ישראלי במחירים שניואג מציג לישראל וגם אז במסגרת הזמן שהגודרה עבור המוצר הספציפי.

בגדול העבודה מול אמזון היא יותר קלה וחלקה מבחינת שילוח לארץ . שוב , אם אתה לא רוכש הרחבת אחריות של החנות, האחריות על המוצר היא RMA לפי חוקי היצרן וכמעט לכולם אין שירות לישראל ואתה תישא בעלויות .

אשמח לדעת למה עדיף אמזון במקרה הזה ?

ואם נגיד חלילה פגום במסגרת האחריות , היבואנים הרשמיים בארץ לא יכולים לטפל בזה ?

הרי מדובר על חברות בין לאומיות אחרי הכל

תודה

פורסם
ציטוט של MightyNerdy93

אשמח לדעת למה עדיף אמזון במקרה הזה ?

כי באמזון השירות נחשב הכי טוב שיש , מחליפים בלי יותר מידי בעיות . על ניואג קיימות תלונות בקרב האמריקאים לגבי הגישה הכללית להחזרות של DOA .

ציטוט של MightyNerdy93

היבואנים הרשמיים בארץ לא יכולים לטפל בזה ?

יכולים ? אולי . צריכים ? לא . כך או כך הם לא מטפלים בזה .

פורסם

It depends on the warranty terms—some importers may not cover products bought abroad. Best to check directly with them.

GeoGuessr Free

נערך על-ידי Free Geoguessr

פורסם
  • מחבר

מה לגבי אמזון ?

צירפתי כמה מוצרים לסל וברגע שאני רוצה לשלם , המחיר שהוא נותן לי הוא סופי כולל הכל ?

ומה לגבי שירות ואחריות מאמזון , אם חלילה יש בעיה במוצר כלשהו במסגרת האחריות ואיך אני יודע כמה זמן אחריות יש לי ?

פורסם
ציטוט של yoavke

חלקים שנרכשים בחול מגיעים עם אחריות RMA של היצרן. לא קשור לניואג.

תבדוק לגבי כל מוצר ומוצר איזה אחריות יש עליו .

ציטוט של MightyNerdy93

שירות ואחריות מאמזון

יש לך 30 יום מרגע שקיבלת את המשלוח לפתוח תלונה על מנת להחזיר מוצר שהגיע לא תקין

ציטוט של MightyNerdy93

צירפתי כמה מוצרים לסל וברגע שאני רוצה לשלם , המחיר שהוא נותן לי הוא סופי כולל הכל ?

כן

אם אתה רוצה לעבוד מול חנות , בארץ ובוודאי בחו"ל , כדאי לנסות לפנות לשירות שלהם ולשאול אותם את מה שאתה רוצה לדעת ,הם אמורים לדעת הכי טוב מה הם כן עושים ולא עושים וזה גם יתן לך איזה שמץ של מושג לגבי השירות שלהם .

פורסם
  • מחבר
ציטוט של yoavke

תבדוק לגבי כל מוצר ומוצר איזה אחריות יש עליו .

יש לך 30 יום מרגע שקיבלת את המשלוח לפתוח תלונה על מנת להחזיר מוצר שהגיע לא תקין

כן

אם אתה רוצה לעבוד מול חנות , בארץ ובוודאי בחו"ל , כדאי לנסות לפנות לשירות שלהם ולשאול אותם את מה שאתה רוצה לדעת ,הם אמורים לדעת הכי טוב מה הם כן עושים ולא עושים וזה גם יתן לך איזה שמץ של מושג לגבי השירות שלהם .

ובמידה וחלילה במסגרת 30 הימים צריך להחזיר את המוצר , זה עליי ?

פורסם

בכל פעם שאני רכשתי מוצר באמזון , ביקשתי שיגיע אלי עד הדלת.

היו פעמים שמעטפות קטנות הושארו בתיבת הדואר.

בכל פעם שנאלצתי להחזיר מוצר לאמזון בין אם היה מדובר במוצר עם תקלה ובין אם מדובר בהחזרה בגלל טעות שלי , ניתנה לי האפשרות לבחור ששליח יגיע אלי לאסוף את החבילה וכך בחרתי ושליח הגיע לאסוף . ( מומלץ לשים לב שאתה פותח את השקית בהתאם להוראות , זאת גם האריזה למשלוח חזור ) .

כמובן ללא עלות ובסופו של דבר היה זיכוי מלא , מלא זה אומר גם על המשלוח הלוך וגם על המיסים שאמזון למעשה גובה ממך מראש .

האם הניסיון שלי הוא התחייבות שגם אתה תקבל שירות זהה? לא.

האם הניסיון של אלף אנשים אחרים הוא התחייבות שאתה תקבל שירות זהה? סטטיסטית - קצת כן , מעשית לא .

אבל אם אתה תפנה לאמזון ותשאל אותם מה קורה במידה ויש בעיה עם מוצר ספיצפי שאתה מעוניין לרכוש, אתה תוכל לקבל תשובה חד משמעית לגבי איזה שירות אתה תקבל עבור המוצר הספציפי שאתה רוצה לרכוש.

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.