עבור לתוכן

Featured Replies

פורסם

היי

האם זה מקובל כיום שצריך לשלם כסף על בדיקה (לאחר השנה הראשונה) ורק אם החנות מאתרת תקלה מחזירים כאשר המוצר עדיין באחריות?

פורסם

מה הקשר ?

כלומר, במברק שכתבת לא ברור מה המצב

או הטענה שלך.

אם נניח קנית נייד או מחשב מותג אז המוצר

צריך להגיע למעבדת היבואן.

אם תיקח את המוצר לחנות שלא נותנת שרות לאותו יבואן,

מה אכפת לאותה חנות אם זה באחריות או לא ?

מי ישלם לה על הבדיקה ?

פורסם
  • מחבר

מחשב נייח שנרכש מחנות. יש בעיה בלוח אם (לפי הפורום של החברה שרכשתי ממנה, יש פחות מחצי אחוז שנפגע מהתקלה הזו, יש עדכון ביוס רשמי שלא פורסם שאמור לפתור את התקלה בחלק מהלוחות). אחרי עדכון ביוס הוא לא קולט בכלל את הרמקולים והמיקרופון ויש בעיות קשות של איבוד קליטה של העכבר, ברמה שאם אני רוצה לגרור קובץ על השולחן עבודה, אני מאוד מתקשה לעשות זאת.

חזרה אחורה בגסראות החזירה את הקול והמיקרופון והורידה את עצימות הבעיה של העכבר.

הלוח אם עדיין באחריות.

האם בסיטואציה כזו מקובל לבקש תשלום עבור הבדיקה ורק אם תתברר תקלה, הם יחזירו את הכסף.

בוא נגיד את האמת, עם רמת ה"טכנאים" בארץ, אין לדעת אם תתברר תקלה.

נ.ב.

בסך הכל אני רוצה שהיבואן ישלח את העדכון הרשמי של הביוס כדי שלא יגידו שהתקנתי משהו שלא פורסם בתקווה שזה יפתור את הבעיה ואז לא צריך בדיקה ולא שום דבר אחר.

פורסם

וואללה, איך מרפי חוגג אצלך, זה משהו לא יאמן !

אאל"ט, עדכון ביוס וכו' לא נכלל באחריות, כלומר זה לא ממש תקלה,

ואאל"ט, אף חברה לא נושאת באחריות לתקלות / תופעות בעקבות התעסקות עם ביוס.

זה מעין תחום אפור.

מצד אחד לעיתים אכן יש צורך בעדכון כדי לפתור בעיות / מחדלים של היצרן

או של המתכנן ( אינטל / AMD ), אבל מצד שני אם נדפק משהו, זו בעיה של המשתמש

בחזקת " למה נגעת ? ".

אולי תעלה את דגם הלוח אם לכאן ויוכלו לעזור לך ...

פורסם
  • מחבר
ציטוט של A-10

וואללה, איך מרפי חוגג אצלך, זה משהו לא יאמן !

אאל"ט, עדכון ביוס וכו' לא נכלל באחריות, כלומר זה לא ממש תקלה,

ואאל"ט, אף חברה לא נושאת באחריות לתקלות / תופעות בעקבות התעסקות עם ביוס.

זה מעין תחום אפור.

מצד אחד לעיתים אכן יש צורך בעדכון כדי לפתור בעיות / מחדלים של היצרן

או של המתכנן ( אינטל / AMD ), אבל מצד שני אם נדפק משהו, זו בעיה של המשתמש

בחזקת " למה נגעת ? ".

אולי תעלה את דגם הלוח אם לכאן ויוכלו לעזור לך ...

רשמו לי באתר של MSI שאם העדכון ביוס המיוחד לא פותר את הבעיה, צריך לבצע RMA. כלומר זה משהו ידוע.

אני פשוט לא רוצה להתקין משהו שלא מפורסם רשמית.

השאלה היא כזאת - האם הם אמורים לגבות תשלום על מוצר שהם בודקים אותו כשהוא באחריות. הרבה זמן לא שמתי מחשב נייח בתיקון ואולי השתנו הדברים.

גם חברות אחרות שאמורות לתת שירות עד הבית התחילו עם הטריקים האלה. אנחנו נשלח טכנאי אבל אם זה לא תקלה תצטרך לשלם. מאיפה אני יודע אם זה תקין או לא? אני טכנאי של המוצר?

פורסם
ציטוט של law89

השאלה היא כזאת - האם הם אמורים לגבות תשלום על מוצר שהם בודקים אותו כשהוא באחריות.

האמת - לא יודע.

לא יודע אם זה נכלל באחריות,

וגם, אם יצרנית לוח אם אמרה RMA,

מה כבר יש לבדוק ?

כלומר, אתה מספיק ליצרנית לקבוע שיש בעיה בלוח אם,

ומבחינת היצרן, היא תשלך לך לוח אם תקין.

דרך אגב, באסוס ( ASUS ) בחו"ל דווקא, זה לא נגמר כ"כ טוב,

בלוגר אחד שלך לוח עם תקלה אחת וקיבל לוח אחר עם שתי תקלות.

בקיצור, לא יודע מה להציע לך.

פורסם
  • מחבר

RMA רק במקרה שהעדכון ביוס המיוחד לא יפתור את הבעיה.

מי שרשם לי את זה הוא מודרטור בפורום שלהם. לא פתחתי טיקט רשמי. ממה שהוא ענה, נראה שהוא מכיר את הבעיה.

לבלוגר הזה שלחו לוח חדש שהגיע עם שתי תקלות או משהו משומש?

פורסם
ציטוט של law89

משהו משומש

פורסם
  • מחבר
ציטוט של A-10
  ציטוט של law89

משהו משומש

אני נגד לקחת מוצר אחר מהמוצר שרכשתי בדיוק מהסיבות הללו. אתה לא יודע איזו היסטוריה יש למוצר.

באופן כללי אני גם נגד לשלוח לתיקון (אלא אם אין ברירה) אחרי שראיתי את רמת הטכנאים והשירות בשנים האחרונות. זה לא היה ככה לפני 20 שנה.

החברות מחפשות לחסוך עלויות והשירות, אוי ואבוי עליו.

פורסם

זה שהעולם לא במיטבו - ידוע.

כרגע, זה מה יש ... ☹️

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

אני עדיין בדיונים עם החנות בנוגע לאחריות (האם אני אמור לשלם להם משהו ואם כן מתי. מבדיקה עם עו"ד, חיוב מראש לפני שנוצרה התחייבות גם אם אחר כך יחזירו את הכסף, אינו חוקי ללא אישור הלקוח). במקרה הזה אייבורי עדיפים כי האחריות שלהם היא ל-3 שנים ללא כל הטריקים והשטיקים האלה.

מחיפוש בגוגל הבעיה הזו די נפוצה (יש הרבה תוצאות לדבר הזה). אני לא מבין איך חנות שמוכרת כל כך הרבה מחשבים לא מכירה את הבעיה הזו. רשמו לי מהשירות לגשת לחנות ולברר מה הם עושים בהנחה שהלוח תקול (MSI אומרים שהדבר הזה אומר שהלוח תקול)

https://forum-en.msi.com/index.php?threads/realtek-audio-not-working-after-bios-update.390883/

https://forum-en.msi.com/index.php?threads/audio-is-not-working.393996/

https://forum-en.msi.com/index.php?threads/realtek-not-working.395328/

פורסם

צריך לשלם על עבודת טכנאי. שאתה שולח את המחשב והטכנאי צריך לבודד את התקלה זה גם עבודה, למרות שהחלקים במסגרת אחריות.

אתה גם מסתמך על המומחיות של הטכנאי במקרה הזה, יש מצב שהוא לא ידע לפתור את הבעיה / שלא יבחין בה עם הציוד שלו.

מה בדיוק התקלה עם הביוס הישן? לא ציינת.

פורסם
ציטוט של Jabberwock

צריך לשלם על עבודת טכנאי

מה ההזיה הזו ? ^^^

אם זה באחריות,אז הכל כלול באחריות.

למה, כל צרכן הוא מומחה מחשוב ?

החנות / יבואן כבר יתחשבנו מול היצרן.

פורסם
ציטוט של A-10

מה ההזיה הזו ?

למחשב יש חלקים ואחריות נפרדת על כל חלק. אתה רוצה שהחנות תוותר על הבדיקה של הטכנאי לבודד את הבעיה, איזה חלק הוא הבעייתי. אם הלקוח כבר עשה את זה אז אין שום בעיה. יחליפו לו ללוח אם אחר. אבל אם אתה רוצה שהטכנאי ינסה לפתור את הבעיה של הביוס, שאולי קיימת בכל לוחות האם בדגם הזה, אז מה הטכנאי יעשה?

פורסם

הוא ( הטכנאי ) לא צריך לפתור כלום.

רק לקבוע שיש בעיה בלוח אם.

ואז החנות שולחת את זה לאן שצריך.

בלפטופ, לא מחייבים אותך על תיקון ( במסגרת האחריות ).

פעם החלפתי סט זכרונות ברשת גדולה.

באתי, הבאתי את הזכרונות.

אמרתי, בדקתי והם לא תקינים.

לקחו, אמרו נבדוק ונראה.

בדקו, ראו, הביאו חדשים.

לא לקחו אגורה.

והרי הטכנאי בחנות בדק !

החנות מחזיקה את הטכנאי, לא הצרכן.

נערך על-ידי A-10

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

דיונים חדשים