משהו מטורף קרה לי במחשב - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

משהו מטורף קרה לי במחשב


iveco
 Share

Recommended Posts

אני בונה מחשבים לא מהיום אני טכנאי צעצוע אבל בניתי מאות מחשבים , 

אז ככה ...

פעם כל חלק מותג שהייתי קונה היה ברמה מאוד גבוהה היום הרמה של החלקים באיכות סינית במקרה הטוב איכות ייצור של עולם שלישי , קניתי 2 גופי מותגים " פשוטים " עד 70-80 שקל אבל עדיין מותג ויש להם בעיות קשות באיכות עם כל הפלסטיקים של הברקט , ההברגות משהו הזיה , בגוף אחד הפלסטיק של התושבת שחור נשבר באמצע רק אצלי זה קרה ? ממש לא הרשת מוצפת על זה , בגוף שני יש תושבת פלסטיק שמרכיבים מאחורי הלוח אם ויש בצד השני הברגה שעליו מרכיבים את הגוף אז שמחברים את הגוף קירור לתושבת עם הברגה התושבת כל כך זולה שההברגה נהיית כמו פטריה נפתחת זה מילימטרים הכול עבד בסדר אבל מה ? שניסיתי להסיר את את התושבת הפלסטיק זה נתקע חשבתי אולי הדבק מאחורה אבל זה לא דבק פשוט ההברגות נתקעו בחורים של הלוח אם משהו הזוי , הייתי צריך ללכת לטמבוריה אחד מגייוור שיש לו כלים הוא מעך טיפה את הברזלים ואז ההברגה יצאה היה קשה אבל יצא משהו מטורף פח אשפה של גופי קירור הנדסת אנוש 0 איכות 0 סיני סיני סיני זבל , לא סתם נוקטואה מחזיק 30 שנה גם על הבעיה הזאת קראתי שההברגה של התושבת נתקעת זה לא קרה רק אצלי .

בקיצור הלך לי הפלסטיק של התושבת גוף קירור , עכשיו אני מבין למה בעל העסק מוכר רק תושבות פלסטיק ב 9 שקל לפני מע"מ בטח הם נדפקים כמו גרעינים , גם התושבת של המתחרה המותג נמכרת ב 30 שקל לפני מע"מ כי הם זבל ... לא הבנתי למה הוא מוכר חלקי חילוף של הגוף קירור .

כמעט נדפק לי הלוח אם , לוח ישן אבל עדיין באסה פשוט החלק הכסוף של ההברגה נתקעה בחורים של הלוח כ.אמא.שלXם 

נראה לי שאני אקנה רק נוקטואה בקירור נמאס לי מהזבל הסיני שיש היום האוסטרים יודעים את העבודה שם הכול מתקתק כמו שעון שיוויצרי 

נערך על-ידי iveco
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שמוצר מסוים שייך ל"מותג" לא הופך אותו אוטומטית למוצר באיכות גבוהה, גם למותגים יש דגמים פשוטים וזולים שמיועדים למי שלא רוצה להשקיע, והאיכות כנראה בהתאם..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם שהיה כתוב על מוצר MADE IN CHINA היו בורחים מזה , היום MADE IN CHINA ניהיה ממש לגיטימי , יש לי מאוורר של נוקטואה 12 מ"מ אוסטרי הוא כבר עובד 20 שנה שקט !!!!  , כל החברות האחרות כבר החזירו את נשמתם לבורא 

האיכות של החלקים בסין רובם גרועים אני רואה המון תלונות ברשת על מותגים וזה התחיל מאז העברת הייצור לסין , חברת מותג הכרטיסי מסך שלה חטפו קראקים שברים תוצרת סין ! , גופי קירור שברים / רכיבים חד פעמיים , מארזים דפוקים באיכות נמוכה זה לא מקרי , היצרנים שהעבירו את הייצור לסין מודעים לזה ורובם מעלימים עין או במקרה של החברת מותג עם הכרטיסי מסך זורקים את האשמה על הלקוחות הכי קל פתאום כולם מאות אלפי טכנאים בכל העולם לא יודעים להתקין כרטיס מסך , עדיין אין תחליף לאיכות המערבית / ארה"ב , הייצור באסיה זול לשני הצדדים גם ליצרן וגם למפעלים בסין ויש להם רווח גדול אבל הלקוחות אוכלים אותה , לוחות אם " מותג " יציאות ו SATA עם מלא בעיות או USB3 שעובד כמו 2 , מלא בעיות מלא ! 

אם היה ב 400 שקל מסין או אותו לוח מאוסטריה ב 600 הייתי קונה אוסטרי , דיי נמאס מהזבל האסיאתי הזה , עניין של זמן עד שהייצרנים יחזירו את הייצור למערב זה טרנד שיגמר , אני מצפה מחברת מותג שגם אם הגוף שלהם הוא 70-80 שקל שיהיה איכותי שיכבדו את השם שלהם! או שישימו הערה כוכבית " רכיב באיכות נמוכה " ואני לא אקנה .

נערך על-ידי iveco
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הזיה תושבת פלסטיק של גוף שנתקעת בחריצים של הלוח כי הפינים של ההברגה נוטים במילימטר שניים לצד , כבר התרגלתי לתושבות שנשברות כי האיכות של הפלסטיק ברמה אפס , אבל פינים הברגות שנתקעות בלוח האם ? זה מטורף לאללה , איכות הייצור הפכה להיות זבל , איפה האיכות של פעם ? אני יודע שיש פה נציג של נוקטואה בפורום הזה שמציץ מדי פעם אז אם אתה רואה אותי תתחילו לייצר לוחות אם וכרטיסי מסך ותשברו את האמ-אמא של השוק .

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של captaincaveman

אמ;לק

קנית זבל והוא התברר כ......זבל.

+1000

 

הוא מתקשקש על סחורה שמקומה במוזיאון ואחר כך לא מבין למה המוצר זבל.

 

אם כבר הזכיר מאוורררים - חבל שבארץ אין מבחר. רציתי לרכוש של סקייט ביחד עם המחשב ולא מצאתי חנות נורמלית שמוכרת. גם נוקטואה אזל מהמלאי. המחירים שלהם די גבוהים (יותר מדי, אם אתה רוצה לשים 4 מאווררים + מאוורר למעבד). רכשתי בסוף מחו"ל מאוורר של סקייט למעבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התושבת של הT200 CM נתקעה בלוח אם אז לא הייתה ברירה והייתי צריך למעוך את הפינים כדי להוציא את זה , שמתי במקומו גוף קירור גנרי רדיאטור בנוי מעולה / הוא שקט רצח 9 מ"מ מפתיע הייתי בטוח שירעיש / יש לו 3 צלעות נחושת בכל צד במקום ה 2 של CM T200 ותושבת נחושת הכול סבבה חוץ מהרגליים עם הפינים כמו הבוקס של זה הצחיק אותי שראיתי את זה ,הוא קריר במאמץ 5 מעלות מה CM המעבד מגיע ל 62 מעלות במקום 67 במשחקים והכרטיס מסך לא יודע למה הוא קריר יותר אחרי ההתקנה של הגוף הגנרי 72 מעלות במקום 76 רק 4 מעלות אבל זה הפתיע אותי ההבדלים לא ענקיים אבל יש הבדל הגנרי קריר יותר אבל ה CM ממש פשוט והוא ממש קרוב לגנרי שנראה גדול עשוי טוב אז הקרור של ה CM דיי מרשים אפשר להגיד מגוף קרור של 2 צלעות בכל צד חוץ מהתושבת פלסטיק הגרועה שלו באיכות סינית עולם 3 , כבר עדיף את הפינים הלבנים שנשברים הישנים בוקס של אינטל 

Cooler Master Hyper T200 intel/AMD Dual Standard Air Cooled CPU Cooler RR- T200-22PK-R1 FN1674 Black : Buy Online at Best Price in KSA - Souq is now  Amazon.sa: Electronics

נערך על-ידי iveco
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה עוד בחור שקנה T20 של CM והנה התוצאה של התשובת :

r/computers - NEVER again am I getting a product from Cooler Master Hyper T20!?!

ב CM T200 אצלי נתקעו הפינים של התושבת בלוח האם , אצלי CM T20 יש סדק בתושבת לא כמו בתמונה פה זה ממש שבור אבל אצלי זה עדיין " מתפקד " עד שיתפרק לגמרי זאת הסחורה לצערי 

נערך על-ידי iveco
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...