udif פורסם 2023 ביולי 17 Share פורסם 2023 ביולי 17 קניתי מעבד AMD 5950X + רכיבים למחשב חדש ב Black Friday האחרון. לצערי השילוח לקח זמן, אני שברתי יד, ולקח לי זמן להרכיב את המערכת החדשה. גיליתי שהמערכת לא יציבה ומבצעת ריסט ספונטני כל פעם שמעמיסים אותה עם גישות SSD (למשל פתיחת ZIP גדול). היות שיש לי מערכת קיימת, גם כן מבוססת AM4 , הצלחתי לבדוק ולהצליב את כל הרכיבים - ספק, זכרון, SSD, כרטיס גרפי, ולבסוף המעבד. לצערי גיליתי שהבעיה במעבד. מכיון שעבר זמן רב מהקניה (8 חודשים) איני יכוטל לפנות לאמזון. פץחתי claim ב AMD ורציתי לדעת אם מישהו כאן עשה זאת בעבר, ומה יצא בסוף. האם הוא הופנה להחלפה בארץ? האם היה צורך לשלוח את המעבד לחו"ל? אם נשלח לחו"ל, האם המעבד החלופי עבר ללא מכס? תודה מראש! ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.