Jabberwock פורסם 2023 ביוני 19 Share פורסם 2023 ביוני 19 ציטוט של okarmi אין ערכים בSPD Slot 2 מוזר. לא נתקלתי במצב כזה. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
okarmi פורסם 2023 ביוני 19 מחבר Share פורסם 2023 ביוני 19 ציטוט של Jabberwock מוזר. לא נתקלתי במצב כזה. @Jabberwock האם זה הגיוני במצב בו יש כרטיס זיכרון אחד שמולחם על לוח האם וסלוט אחד להרחבה? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Jabberwock פורסם 2023 ביוני 19 Share פורסם 2023 ביוני 19 בדקתי בגוגל, יש שטוענים שאם תפעיל את CPU-Z ע"י מקש ימני והפעל כמנהל מערכת זה כן יופיע. ויש כאלו שטוענים כמו שציינת, שבגלל שהזיכרון מולחם אז אין צ'יפ SPD. בכל מקרה, מה עם מימוש אחריות? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HelpSupport פורסם 2023 ביוני 19 Share פורסם 2023 ביוני 19 ציטוט של okarmi אחת הסיבות שהם מתארים שם זה אם עשית הרחבת זיכרון (ועשיתי, מ 8 ל 16) שזה יכול להשפיע. מה דעתך לבדוק את המערכת רק עם הזכרון שהגיע עם המחשב. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
okarmi פורסם 2023 ביוני 20 מחבר Share פורסם 2023 ביוני 20 ציטוט של HelpSupport מה דעתך לבדוק את המערכת רק עם הזכרון שהגיע עם המחשב. @HelpSupport אני מאוד רוצה להסיר את הזיכרון ולראות אם זאת הבעיה אבל זה לא משהו שאני רוצה לעשות לבד. רוצה שהחנות או אסוס יעשו את זה (חושש שיפגע לי באחראיות אם אעשה זאת). אני לא מתכוון להתפשר על מערכת עם פחות זיכרון אבל אם זה רק עניין של חיברו זיכרון לא מתאים, את זה קל יותר לפתור. ציטוט של Jabberwock בכל מקרה, מה עם מימוש אחריות? @Jabberwock מכיון שהמחשב חדש (פחות מ14 יום), פניתי לחנות והם אמרו שיבדקו ואם זה לא יעבוד הם יחליפו לי באחר. (לגבי CPUz, הרצתי כמנהל מערכת ואותה תוצאה). ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Jabberwock פורסם 2023 ביוני 20 Share פורסם 2023 ביוני 20 ציטוט של okarmi פניתי לחנות והם אמרו שיבדקו ואם זה לא יעבוד הם יחליפו לי באחר כלומר כבר נתת להם את הנייד לבדיקה? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
okarmi פורסם 2023 ביוני 20 מחבר Share פורסם 2023 ביוני 20 ציטוט של Jabberwock כלומר כבר נתת להם את הנייד לבדיקה? @Jabberwock עוד לא. אבל דיווחתי להם על התקלה + ניסיון התמיכה של אסוס שלא צלח, ביקשתי החזר או החלפה והם אישרו. אמרו שבקרוב יגיע מכשיר חדש, ואז ינסו בדיקה לשלי, אם זה יעבוד מצוין ואם לא אקבל את המחשב החדש. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
okarmi פורסם 2023 ביוני 24 מחבר Share פורסם 2023 ביוני 24 @Jabberwock @A-10 תודה רבה לכם על התמיכה. כמו שאמרתי, פניתי לשירות הלקוחות של KSP והם החליפו את המחשב. התקנתי מחדש במחשב החדש והכל עובד כמו שצריך. כנראה היתה בעיית חומרה במחשב הישן. חייב לציין לטובה את שירות הלקוחות של KSP במייל וגם את הנציג בחנות שניסה בעצמו לתקן את המחשב בסבלנות. התמיכה של אסוס בטלפון היתה מאכזבת. סוף טוב ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A-10 פורסם 2023 ביוני 25 Share פורסם 2023 ביוני 25 ראשית, תודה על העדכון. לא נעים שזה קורה, אבל .... הסוף טוב. אכן שאפו ל - ksp שבאו לקראתך ולא הפנו אותך לאסוס, למרות שזה מה שצריך, לפי הפרוטוקול. כנראה שאצל אסוס אין חדש, וחבל.... ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.