מוצר מאייבי לא הגיע. הגיוני? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

מוצר מאייבי לא הגיע. הגיוני?


Recommended Posts

לפני חודשיים הזמנתי. זה הגיוני שמוצר שהמשלוח עליו חינם כשעזב מסין הגיע לארץ תוך 3 ימים? זה מוצר קטן של 2 דולר אבל עדיין לא הגיע אליי לבית

זה הגיוני מה שקורה פה במעקב המשלוח או שהמוכר הסיני עבד עליי ולא שלח בכלל את המוצר? https://www.4tracking.net/iw/t/#nums=SY14066109926

נערך על-ידי Shlomi Liber
קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

כן , זה הגיוני .

אם זה משהו שמהותי לך לקבל עליו החזר , תפתח dispute לפני שיגמרו 60 יום של הגנת קונה, אחרי 60 יום זה זה סיוט להזיז את איביי .

במצב כזה , שהמעקב מראה שהבעיה היא באשמת חברת השילוח , גם אתה וגם המוכר תקבלו זיכוי ( אם הוא יודע לבצע את התהליך מול איביי , רוב הסיניים לא יודעים ואין טעם לנסות להסביר להם ) כך או כך אתה לא צריך להרגיש לא נוח . 

 

נכון להיום משלוחים מאליאקספרס שנשלחים מCainiao  מגיעים הרבה יותר מהר ( 2-3 שבועות ) מאשר משלוחים רגילים מסין - מה שלרוב קורה עם איביי . ( חודשיים + ) .

גם חבילות עוקפות דואר שבסוף מגיעות בארץ ל HFD הולכות לאיבוד בארץ .( אקסלוט וepost  ) 

אני מקבל עשורות חבילות כל חודש...

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Shlomi Liber

זה הגיוני מה שקורה פה במעקב המשלוח או שהמוכר הסיני עבד עליי ולא שלח בכלל את המוצר?

הסיכוי שהוא עבד עליך ולא שלח את המוצר הוא אפסי. לא מפתיע בכלל שמשלוחים בדואר הולכים לאיבוד..

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של yoavke

כן , זה הגיוני .

אם זה משהו שמהותי לך לקבל עליו החזר , תפתח dispute לפני שיגמרו 60 יום של הגנת קונה, אחרי 60 יום זה זה סיוט להזיז את איביי .

במצב כזה , שהמעקב מראה שהבעיה היא באשמת חברת השילוח , גם אתה וגם המוכר תקבלו זיכוי ( אם הוא יודע לבצע את התהליך מול איביי , רוב הסיניים לא יודעים ואין טעם לנסות להסביר להם ) כך או כך אתה לא צריך להרגיש לא נוח . 

 

נכון להיום משלוחים מאליאקספרס שנשלחים מCainiao  מגיעים הרבה יותר מהר ( 2-3 שבועות ) מאשר משלוחים רגילים מסין - מה שלרוב קורה עם איביי . ( חודשיים + ) .

גם חבילות עוקפות דואר שבסוף מגיעות בארץ ל HFD הולכות לאיבוד בארץ .( אקסלוט וepost  ) 

אני מקבל עשורות חבילות כל חודש...

 

 

 

זה היה לי חשוד כי הבנתי שמשלוחים רגילים מסין באייבי מגיעים לארץ בספינות ולא בטיסות ובאתר ששלחתי של המעקב, כתוב שהמוצר נחת בארץ רק 3 ימים אחרי שעזב את סין. זה לא הגיוני 

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הדואר במצב קטסטרופלי כרגע. עד ללפני מספר חודשים מעולם לא אבדה לי חבילה בדואר, אחרי יותר מ10 שנים של הזמנות אונליין, והיו שני מקרים בלבד שאני זוכר שחבילות התעכבו מעבר לחודשיים.

 

כרגע יש לי שלוש חבילות שהוזמנו בנובמבר וטרם הגיעו - 2 מאירופה ואחת מארה"ב. כמו כן פעמיים הגיעו חבילות מבלי שמספר המעקב נסרק כראוי (הן עדיין מופיעות כאילו הן בדרך).

 

נראה שנובמבר-דצמבר הייתה התקופה הכי בעייתית. כי בעוד יש לי חבילות מאז שטרם התקבלו (ייתכן שאבדו), חבילות שהזמנתי בסוף דצמבר - ינואר כבר הגיעו. רק לפני יומיים אספתי שתי חבילות כמעט זהות - שתיהן נשלחו מאנגליה אחת באמצע דצמבר ואחת באמצע-סוף ינואר, והגיעו כמעט ביחד.

נערך על-ידי QttP
קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של QttP

הדואר במצב קטסטרופלי כרגע. עד ללפני מספר חודשים מעולם לא אבדה לי חבילה בדואר, אחרי יותר מ10 שנים של הזמנות אונליין, והיו שני מקרים בלבד שאני זוכר שחבילות התעכבו מעבר לחודשיים.

 

כרגע יש לי שלוש חבילות שהוזמנו בנובמבר וטרם הגיעו - 2 מאירופה ואחת מארה"ב. כמו כן פעמיים הגיעו חבילות מבלי שמספר המעקב נסרק כראוי (הן עדיין מופיעות כאילו הן בדרך).

 

נראה שנובמבר-דצמבר הייתה התקופה הכי בעייתית. כי בעוד יש לי חבילות מאז שטרם התקבלו (ייתכן שאבדו), חבילות שהזמנתי בסוף דצמבר - ינואר כבר הגיעו. רק לפני יומיים אספתי שתי חבילות כמעט זהות - שתיהן נשלחו מאנגליה אחת באמצע דצמבר ואחת באמצע-סוף ינואר, והגיעו כמעט ביחד.

 

רגע אז שאני אבין... אתה טוען שדואר לא מתפקד?

לא נכוווווון.

 

 

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תצחק, תצחק, אבל כמו שאמרתי (ויש לי ניסיון רב בשנים של הזמנות מחו"ל) - רוב הזמן דואר תיפקד בשבילי בסדר גמור. היה משהו חריג ביותר בחודשים נובמבר-דצמבר, כנראה בעקבות עומס מוגבר ששילב את העומס הרגיל של הזמנות סוף שנה (בלאק פריידיי + חגים) בתוספת הסגרים של הקורונה.

 

בכל השנים ששמעתי סיפורי זוועה על הדואר, עד כה מעולם לא חוויתי אותם על עצמי. אני מניח שיכולים להיות הבדלים לא מבוטלים בטיב השירות ברמה של עיר ואפילו ברמה של אזור / סניף.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

והנה עוד חבילה שנשלחה מאירופה בנובמבר הגיעה לפני יומיים. כרגע יש עוד 2 חבילות בעיכוב רב - אחת מסוף נובמבר מאירופה, אחת מאמצע דצמבר מסין.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

יש איזה חנות שהזמנתי ממנה בחול. מתוך 5 משלוחים שעוברים תקין 1 תמיד "נעלם" ומוצאים אותו לאחר חודשיים ויותר אחרי שכבר לקחת את הזיכוי מהחנות ובגלל שזה קרה כמה פעמים הם הפסיקו לשלוח לארץ לגמרי לכמה חודשים ואח"כ עברו למשלוח בתשלום לעומת החינם שהיה מקודם.

תמיד המצאות להגיע לאסוף מסניף הדואר שלא קשור בכלל לסניף שלי בצד השני של העיר. שמים לך בדואר הודעה שניה ושבוע אחרי שמים לך את ההודעה הראשונה אחרי שכבר אספת. שלא לדבר על התורים הזוועתיים... ככה זה שמנסים לחסוך בכסף משלמים בזמן.

דווקא העלי אקספרס עובד הכי טוב והכי מהר אין פאלטות אבל זה מוצרי בררה

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אימצתי הרגל לבקש מכל מוכר בEBAY שירשום את מספר הטלפון שלי יחד עם הכתובת. 90% מהם עושים את זה, וככה אני מקבל SMS מסניף הדואר ברגע שהחבילה אצלם ולא צריך להיות תלוי בדוור שמחליט מתי מתחשק לו לחלק את ההודעות ומתי לא.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

יש מוכרים שלא מאפשרים להשאיר להם הערה שכזו אבל בגדול זה שיטה שעובדת וגם אני עושה את זה אכן רוב המוכרים משתפים עם זה פעולה כי הם יודעים מה המצב פה בדואר. יש עשרות אלפי חבילות שאובדות בדואר ולא חוזרות לשולח מעניין באמת מה עושים איתם 🤔

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של QttP

אימצתי הרגל לבקש מכל מוכר בEBAY שירשום את מספר הטלפון שלי יחד עם הכתובת. 90% מהם עושים את זה, וככה אני מקבל SMS מסניף הדואר ברגע שהחבילה אצלם ולא צריך להיות תלוי בדוור שמחליט מתי מתחשק לו לחלק את ההודעות ומתי לא.

אני לא אמרתי להם את זה והם רשמו את הכתובת ומספר הטלפון שלי תמיד בכל השנים שהזמנתי באייבי בלי לבקש. הם לוקחים את הפרטים שהזנת כשפתחת את החשבון אייבי שלך

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של ravnadal

יש מוכרים שלא מאפשרים להשאיר להם הערה שכזו אבל בגדול זה שיטה שעובדת וגם אני עושה את זה אכן רוב המוכרים משתפים עם זה פעולה כי הם יודעים מה המצב פה בדואר. יש עשרות אלפי חבילות שאובדות בדואר ולא חוזרות לשולח מעניין באמת מה עושים איתם 🤔

 

פעם בכמה זמן דואר עושה מכירה פומבית של כל החבילות האלה.

בתאוריה הם אמורים לפרסם את זה כדי שאנשים ידעו מתי זה קורה ויוכלו להגיע.

בפועל? הם מפרסמים את זה באיזה עיתון סוג ג' שאף אחד לא קורא וככה יוצא שרק מי שמכיר את הפרטים מגיע למכירה הזאת.

אני אתן לכם לנחש לבד מי אלה אותם אנשים שמכירים את פרטי המכירה (לא צריך יותר מניחוש 1)....

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • צור חדש...

בראש החדשות:

ביוני הכל יסתדר? תערוכת MWC 2021 מתחילה בגרסה מותאמת לקורונה

במקום חגיגת מובייל גרנדיוזית בברצלונה - אנחנו מקבלים אירוע מצומצם יחסית בשנחאי השבוע, ותוכניות לקאמבק אירופאי במהלך חודש יוני הקרוב תערוכת MWC (ר"ת Mobile World Congress) הייתה האירוע הטכנולוגי הבולט הראשון שסבל מנחת ידה של הקורונה בשנה שעברה, עם הגבלות נאיביות בשלב הראשון, ביטול מלא של האירוע הפיזי לאחר מכן - ובמקביל הבטחות לכך שבשנה הבאה הכל יחזור לקדמותו, כאשר סביר להניח כי באותה נקודת זמן אף אחד לא ניחש או ניבא כי גם ב-2021...

חדש באתר