עבור לתוכן

הודלפו תוצאות מבחן 3090 - מאכזב, רק 10% מעל 3080

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

אני לא מכיר "גיימרים" שמשחקים על 8K. אין "גיימרים" כאלו בעולם.

 

8K הינה רזולוציה בשלב פרה שווק, משהו נישתי, במחיר מטורף, יותר כמדגים טכנולוגיות לעתיד, מאשר משהו מסחרי נפוץ וקיים.

גם אין שדורי טלויזיה broad cast בתקן הזה בשום מדינה.

 

הסטנדרט הגבוה בתעשיה נכון להיום 2020 - הוא 4K. וזה לא הולך להשתנות בזמן הקרוב.

פורסם

האולימפיאדה שבוטלה/נדחתה היתה אמורה להיות משודרת גם ב-8K למיטב זכרוני.

פורסם
  • מחבר

המבחנים הרישמיים כבר שוחררו בשעה ארבע אחר הצהרים. לא הוטענו וזה אכן כרטיס שחזק מ- 3080 בלא יותר מ- 10%

סדר גודל. לגיימרים משמעות הדבר DOA מבחינה פרקטית:

 

 

פורסם

Enough said: 

 

image.png

פורסם
  • מחבר

סקירהה קצת תוקפנית ולא מנומסת, המנסה להעביר את המסר. gamernexus נעשו בשנה האחרונה לעוקצנים במידה מוגזמת לטעמי,
הדבר עוד יחזור אליהם בחזרה.  אם הם כל הזמן קוטלים מוצרים ומותגים, בסופו של דבר יחדלו מלשתף עימם פעולה.

במקרה שכזה הם ידרשו לבצע הכל מכיסם, וגם באחור לא מבוטל במיוחד באירועי השקות חדשות, היות ולצרכנים קשה מאד להשיג

בחנויות ציוד טרי שרק עכשיו הושק. הם ידרשו במקרה של חוסר שיתוף פעולה, לשחרר סקירות אף כדי חודש באחור אחרי כל התעשיית סוקרים. שקול שלהם.

 

פורסם

בשנה האחרונה הם מקבלים כסף מתרומות וממוצרים שווים שהם מוכרים אז אין להם יותר צורך בsponsorship או בפרסומות ואני לא חושב שניוידיה באמת יכולה למנוע מהם להעביר ביקורת על מוצר שהם קנו כשהוא משתחרר, חופש הביטוי שמעוגן בחוקה בארה"ב מאפשר להעביר ביקורת מקצועית פומבית על כל דבר (כל עוד לגוגל לא אכפת מכך).

 

מקסימום יכולים לתבוע אותם ולהפסיד או לבקש רווחים על פרסומות בסרטונים אם משחקים ממש מלוכלך...

פורסם
  • מחבר

לא הבנת את כוונתי,

יש שיתוף פעולה מקובל בתעשיה, בין היצרן/המותג - מול הסוקר. הסוקר מקבל מוצרים מוקדם יותר (ביחד עם כלל

העיתונות), לצרכי סקירה ביום ההשקה, כדי שהכל יצא במתואם באותה דקה לאור.

 

אם היצרנים והמותגים ימשיכו להיות מושא מתקפה חסר מעצורים פעם אחר פעם, וזו לא רק נוידיאה - זו גם אינטל וגם

AMD, ועוד כמה מותגי חומרה בתחום מי שעוקב אחרי סטיב מכיר... אזי רצונם כמו גם מוכנותם לשתף פעולה עם אותו

סוקר יגמרו. 

 

במצב שכזה הסוקר יאלץ לרכוש את המוצרים כצרכן רגיל בחנות, על מנת לסקור אותם. אלא ש,

בעת השקות חדשות, וכפי שרואים גם בהשקת סדרה 3000 הנוכחית, יכולתו של הסוקר לשים ידו על מוצר (ככקונה רגיל

בחנות) תהיה קשה מאד כשאין מלאים בשום מקום לקנות. האמור עלול לעכבו כדי חודש אחור בשקט. ואז לא רק

שהמוצר יעלה לו כסף, לעיתים כסף רב, הנה 3090 עולה 1500$ אם יש להשיג, או יותר בשוק המסופסר, אלא

שהוא יעכב את תהליך הסקירה למועד כזה, שכבר אינו רלוונטי (כי כולם כבר קראו את הסקירות על ההשקה מזמן 

באתרים אחרים).

 

סטיב מ- gamernexus לא היה כך בעברו ובתחילת דרכו, הוא החל בהדרגה עם הזמן להסחף לכוון "הקטילה הבלתי

פוסקת", לאחר שחש כי זו משרתת את האיטרס שלו להגדלת הרייטינג. עד כדי מצב שבשנה האחרונה הדבר נעשה

מלאכותי ומאוס בעייני הקורא המבוגר, זה שאין לו סבלנות לברברת ילדותית.

 

בשם חופש העיתונות שיעשה מה שהוא רואה לנכון, בוודאי, אם כדי להגדיל את הרייטינג שלו (זו הכנסתו = רייטינג) זה 

מה שהוא מוצא לנכון. אך שלא יתפלא אם בהמשך הדרך, הוא יאבד את שיתופי הפעולה עם המשווקים והיצרנים

השונים, עד כדי שימצא עצמו מתמודד עם הכל עצמאית וללא שום עזרה מהם. לא טכנית ולא באספקת חומרה בשלב

מקדים לטובת סקירה.

 

כבר היו אובר חוכמים שהלכו בדרכו בעבר, והם נעלמו משוק הסוקרים עם הזמן. שכן לנסות להיות סוקר עצמאי ללא שום

שתופי פעולה או עזרה טכנית מהיצרנים והמותגים, בסופו של דבר גומר אותך.

 

לתפיסתי סטיב צעיר מדי ואינו חושב מספיק לטווח ארוך, הוא בוסרי וחסר נסיון בתחום העיתונות.

אפשר להעביר ביקורת, שלא יובן אחרת, אלא שיש לעשותה בצורה אינטיליגנטית, באופן מנומס, ומכובד. ומה שהוא

עושה אינו כך.

 

לי עושה הרושם שהעליה האחרונה בכמות הצופים הרשומים שלו ל- 1 מיליון, קצת עלתה לו לראש בבחינת השתן עלה

לראש. זו גרמה לו לקבל אומץ יתר, בטחון מופרז... הנסיון מלמד את כולם דרך הרגליים, וסטיב עוד ילמד את שלו באם

ימשיך בדרכו זו. לא ירחק היום שהוא יעבוד ללא עזרה מנוידיאה אינטל ו- AMD ואז נראה איך הוא ממשיך להיות ערוץ

בגודל שהגיע אליו כיום. אם אין לו day 1 reviews בשל העדר שיתופי פעולה, הוא יעשה לסוקר דרג שני או שלישי,

המתלונן סדרתית על כולם. במצב שכזה ערוצו ידבר בעיקר לצעירים המחפשים אש ועיתונות צהובה.

בקיצור לא מעניין.

 

סוקר מנוסה רב שנים יודע תמיד, איך וכיצד להעביר ביקורת (כשצריך), באופן כזה, שהמותג/היצרן מכבד אותו בחזרה

ומשיב לו בכבוד "קבלתי ביקורת בונה". סטיב אינו עושה זאת ומגדיל לנסות ל"חנך" ארגון בשווי מולטי מיליארדים איך

עושים את העבודה. הבאמת סטיב מתיימר להיות מבין בשווק ומלאכת בניית brand - טוב יותר מחברה בגודלה של

נוידיאה ?

הוא טוען "שהם לא משווקים נכון את 3090", האם סטיב למד באקדמיה את מלאכת השווק והפרסום והמיתוג 

עד שיש לו מעמד של יועץ רציני כזה שכדאי להיוועץ בו ? מה סטיב אי פעם עשה בקריירה שלו שהוא יכול להתגאות

בנוצות שכאלו ?

אנשי השווק והמיתוג בחברה בינלאומית מגודלה של נוידיאה הם אנשים רציניים, המקבלים משכורת ראויה

והתקבלו לעבודתם לאחר שהוכיחו נסיון רב והשכלה הולמת. 

 

ואם הוא חושב שהוא טוב מהם כדי לתת בהם עצות ולעשות בהם שפטים, הוא מוזמן לנסות את עצמו בתחום.

אך עד אז, שיהיה צנוע יותר.

 

כמו שאני רואה זאת, ערוץ היוטיוב עלה לסטיב לראש יותר מדי גבוה עד שמשבש את תפיסת עולמו והבנתו. 

הוא אינו מבין מה הרייטינג הזה "ביוטיוב" אומר, לכן מפרשו שגוי, וכתוצאה מכך מבולבל מה גודלו האמיתי של סטיב

מחוצה לערוץ שבנה. 

 

אני בנעליה של נוידיאה לא משתף עימו יותר פעולה ושיסתדר לבד כמו שאומרים. שיקטול באופן פרטי עד שיעשה

ללא רלוונטי ויאבד קהל.

 

לספר בהזדמנות זו על מקרה לדוגמא, נוידיאה כבר כמעט ועצרה שיתוף פעולה לפני כשנתיים עם סטיב אחר,

זה מ- hardwareunboxed . סטיב שיתף את קהל המאזינים שלו בנושא, ואמר שהוא פועל על מנת להשיב היחסים

לתיקונם ולקבל שיתוף פעולה מחודש. מאז שהם שבו לשתף פעולה, וסטיב מ- hardwareunboxed אשר למד את

לקחו, נעשה הרבה יותר קורקטי ומנומס בסקירותיו את מוצרי נוידיאה. הוא מעביר ביקורת אבל בצורה מנומסת

ומקובלת מבחינה עיתונאית, זה בסדר עכשיו. מביא עבורנו כדוגמא להראות, שהסוקר מאד זקוק לשיתוף הפעולה ואם

הוא מאבד אותה, הוא בברוך.

 

עוד דוגמא הוא joker productions. ערוץ סקירה קטן יחסית שאיבד אשתקד את נוידיאה גם. הוא הבין זאת מיד,

הסביר לקהל היעד גם מה היתה הסיבה לכך, הוא קטל יותר מדי את DLSS ואת RT, ומשם פעל להשיב היחסים

למסלולם.  

החודש האחרון ממש, הם נאותו לתת לו הזדמנות שניה, אבל ממש ברגע האחרון, שלחו אליו 3080 לסקירה כאשר הוא

היה בטוח שלא יקבל (וסיפר לקהל מאזיניו מדוע השנה לא יקבל כרטיסים מנוידאה).

הוא היה מופתע לחלוטין שהם שבו לשתף עימו פעולה ממש ברגע האחרון,  אבל מופחתת:
יקבל רק מוצר אחד מבין השניים לסקירה, בבחינת תוכיח קודם שאתה עומד בשיתוף פעולה כלפינו ואחרי זה נראה.

 

יש בשוק עשרות סוקרים בדרג בינלאומי מוכר, היצרן באמת שלא צריך את כולם גם יחד. מספיק לו שיהיה מיוצג במסה

הקריטית העיקרית. דהיינו, שאם יש כמה סוקרים בצד שמחבלים ביחסים מולו, אפשרי בידי היצרן בהחלט לחתוך אותם

הצידה. במקרה שכזה מחד, היצרן לא נפגע בכלום, כי שוב, יש הרבה סוקרים אחרים שממשיכים לעבוד עימו ולסייע

במלאכת הצגת המוצר החדש ובשווקו המוצלח והחדרתו לשוק.

בעוד שמאידך הסוקר הבודד אין לו ברירות - הוא תלוי במותג וביצרן על מנת לסקור את מוצריו החדשים ביום הראשון

להשקתם, הכל על מנת להיות מיושר קו ביחד עם כל הסוקרים המובילים. ומי מבין הסוקרים שמאבד את זה נעשה

לערוץ משני לא רלוונטי וקטן. 

פורסם

אני מסכים שהוא כנראה כבר ברשימה השחורה של הרבה יצרנים, אבל מספיק שהוא קשור בצורה כלשהי לחנות שמוכרת מוצרי חומרה והוא יקבל את הכרטיסים ראשון, עם החנויות.

נראה מה יהיה, אולי הוא ירגע כבר בהשקות הבאות...

אני גם לא מבין על מה הוא מתעצבן, אדם שקונה בקנייה מוקדמת כרטיס ב1500 דולר כשאין לו עדיין מספיק מידע למחקר על מנת להעריך את איכות המוצר הוא פראייר ומגיע לו. לא צריך להתעצבן על ניוידיה, הגררפים שלהם על ביצועי הכרטיסים מההשקה תמיד היו שווים לתחת: לא נכונים ולא ברורים בעליל, אם הם חושבים שזה יכניס להם כסף הם יעשו זאת.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים