נקווה שהבנצ' של ה3090 הזה הוא פייק - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נקווה שהבנצ' של ה3090 הזה הוא פייק


No-One
 Share

Recommended Posts

ציטוט של Moon-Mage

המטרה של מסכים עם ריענון מהיר היא לא לשחק על ההגדרות הכי גבוהות, אלא לשחק על ההגדרות הנמוכות במשחקים תחרותיים ולקבל זמן תגובה קצר ככל הניתן.

אצלי בCOD על QHD, ההדבל בין ULTRA לLOW הוא 25FPS בממוצע, עם 2060.

 

בדר"כ המקובל הוא לכוון הגדרות טקסטוריות לMID-HIGH, וצללים לבטל\LOW.

כשמדברים על משחקי FPS, בדר"כ  CSGO הוא לא דוגמא רלוונטית כי הוא יוצא מהכלל, שכן שם גם על ההגדרות הכי גבוהות תקבל עם כרטיס מסך ממוצע 200+ FPS.

COD, OVERWATCH, PUBGוכו' שהם משחקים כבדים במעט מCSGO.

 

הפיצ'ר של RT הוא בכל מקרה ישומי בעיקר בSINGLE, ששם גם ככה הFPS הוא רק עניין של החלקת התמונה ולא INPUT LAG.

רוב ככל השחקנים שמשחקים במשחקי FPS במולטיפלייר לא משתמשים בRT אלא מחפשים MAX FPS תחת הגדרות שפויות, שכן הם שני עניינים דיי סותרים.

אז פי 4 פחות פגיעה בביצועים בRT הוא עניין סקטוריאלי שמתאים לאלה שמשתמשים בפיצ'ר הזה, ולרוב בסינגל, ואז בכל מקרה לא כ"כ משנה להם הפגיעה בFPS.

רוב ככל שחקני הMULTI מצפים לשיפור בFPS גרידא, אז 26% נכון לעכשיו לא יפיל לנו את הלסת....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של amit14

אני גם קראתי על זה...אבל חייב הסבר..

נניח ש 2080ti מריץ היום משחק ב 100 fps ללא RT..ועם RT זה יורד ל 50 fps..

30% שיפור יביא ל 130 fps ללא RT...אז לאן בדיוק יביא שיפור של פי 4 בביצועי RT?הרי לא נקבל 200 עם ו130 בלי..

 

הכוונה היא שמשחקים בעתיד יוכלו להריץ גרסאות כבדות ומלאות יותר מהRT שמיושם היום?שהכרטיסים הנוכחיים לא מסוגלים להתמודד איתו בכלל?

 

כן, הבנת נכון. כיום הכח ההחישובי של יכולות RT בדור 2000 הוא כח בתולי, שהתברר, כי אינו מספק את הצרכים של כל הגשפט הזה:
גם global illumination, גם הצללה, וגם השתפקויות. ולכן כל כותר משחק שכן מטמיע משהו מהיכולות הללו , לרוב מטמיע (כמדגים טכנולוגיות)

רק את אחת מהן ולא את שלושתן ביחד. המצב לעיתים כה חמור עד שהמפתחים של הכותר נדרשים לממש RT ברמה מאד בסיסית,

רק כדי שהעסק לא יקרוס מעומס. 

 

סדרה 3000 אמורה לתת סדר גודל של פי 4 כח חישובי ביכולות RT, ולכן הפעם כן נוכל לקבל יישום במשחק של כל שלושת התכונות הנחוצות יחדיו.

עוד דבר שזה יאפשר, הוא שלא תהיה פגיעה דרמטית (אם בכלל) במעבר מ- rasterization ל- RT rendering וזה מאד חשוב. הם אזנו את היחס

שבין שתי התכונות, העלו את RT פי 4, ואת rasterization בערך ב- 30% סדר גודל, והתכונות התלכדו למאזן טוב ונכון יותר ככה.

 

כבר ב- 2080ti יש די והותר כח rasterization ויקשה למצוא כותרי משחק שברנדור מסורתי הכרטיס הזה לא עומד בהם בצורה מכובדת.

מנגד, כן קל להכשילו ביכולות RT בקלות רבה ומדאיגה, ואת זה סדרה 3000 באה על מנת לפתור. כי זה מה שחשוב עכשיו, הרנדור המסורתי

כבר בדרך למצות את עצמו (אם לא כבר מיצא) ומתחילה תקופה שנקראת תקופת המעבר לרנדור ray tracing. בעוד חומש (כנראה) זה

יהיה רק ray tracing.

בעוד חומש אנחנו נהיה שני דורות קדימה מהיום, משמע פי 4 כח חישובי (לעומת סדרה 3000 שמייצגת את 2020 מבחינה חישובית).

זו דרמה. לא רואה מצב ש- RT אינו נעשה במצב שכזה לסטנדרט מינמאלי בכותרים שיצאו לשוק בעת ההיא.

 

כמו כן RT לבדו אינו כל הסיפור, ראינו הדגמה טכנולוגית במאי האחרון מהחומרה החדישה של בשבבים שהיא מכינה

לקונסולות של ומיקרוסופט, היא מראה שם אלגוריתמיקה מאד מעניינת של החזקת נפח אדיר של מידע ב- flash (כדי רבע

טרה) ורנדור ברמה של מעל מיליארד פוליגונים בפריים בודד, לכדי תמונה פוטוראליסטית בצורה מבהילה ממש (בהיבט החיובי

כמובן).

 

משמע, שהיכולת לספק גראפיקה ממוחשבת בזמן אמת ברמה פופטוראליסטית כבר עכשיו נכנסת לחיינו וכנראה 2021 גג 2022

יהיו השנים שזה יהיה בשוק זמין לכולנו בכל פינת רחוב. לכן המשך בחינתם של מאיצים גראפיים במושגים של האתמול,

משולה לטעות בהסתכלות על הדברים. גם נוידיאה וגם מבינות זאת והתקדמו הלאה, אנחנו הצרכנים נמצאים קצת

בדיליי אחריהן זה הכל. כדאי לנו לישר קו ולהתחיל להסתכל על אמות מידה חדשות בבחינה של ביצועים גראפיים.

 

הנה לנו הדגמה של זו מהמנוע החדש unreal 5 - שמראה לנו כי AMD רצינית וחזקה בתמונת ההאצה הגראפית של המחר.

משמע שזה אינו ספור של שחקן מוביל יחיד עוד, ואם כך כבר טוב מבחינתנו הצרכנים עוד יותר:

 

 

שני המדדים החדשים איפה להתחיל לבחון ולמדוד בהם את ההאצה הגראפית הם:

הספק חישובי RT

הספק האצת פוליגונים (שכבר מובן כי נשען בחלקו העיקרי, על טכניקה חדשה בשמוש בזכרון flash ענק בנפחו).

 

כל סוגיית ההתיחסות שלנו לספירת ההספק החישובי ב- rasterization די הפכה ללא רלוונטית עוד, מרגע שהגיע לסף של

הרסטריזציה של היום. עתה צריך לתת מענה לתכונות החדשות שפורצות קדימה והן אלו אשר תמלאנה את המסך

בגראפיקה הפוטוראליסטית של המחר. שהוא בעצם ממש מעבר לפינה, prototyping כבר רצים ועובדים כפי שראינו בהדגמה מעלה. 

נערך על-ידי nec_000
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...