פורסם 2020 במאי 135 שנים היי לכולם, ניסיתי לבצע הערב התקנה של שני עדכונים ל- win 10 pro X64, ללא הצלחה. אלה שני העדכונים: * KB4556799 שגיאה - 0X80070002 * KB4552931 שגיאה - 0X80073701 מה ניסיתי לעשות כדי לפתור? * עפ"י המלצות מהרשת, בצעתי סנכרון של שעון המערכת לפי השרתים של מיקרוסופט ולפי אזור הזמן שלנו (+הפעלה מחדש). * נסיון התקנה במצב בטוח (חיבור לאינטרנט). * נסיון תיקון באמצעות שורת הפקודה תוך שימוש בקובץ install.esd שנמצא בכונן ההתקנה של חלונות (כונן USB). בחינת קובץ ה- log מצביעה על כך שיתכן וחסר קובץ DLL כלשהו (PEProvider.dll, שאמור היה להיות ממקום בתיקיית משנה זמנית בנתיב AppData\Local\Temp\ של תיקיית חשבון המשתמש שלי) * נסיות התקנה ע"י קבצי התקנה שהורדו מקטלוג העדכונים של מיקרוסופט. כל אלה נכשלו. האם ביצוע repair למערכת ההפעלה דרך כונן ההתקנה עשוי לפתור את הבעיה? הצעות נוספות לפתרון? תודה מראש.
פורסם 2020 במאי 145 שנים היי וואללה ? כל הבלגן הזה בשביל שני העדכונים האלה ? מה קרה ? אז לא הותקנו. נראה לך שאפילו מייקרוסופט יודעים / ידעו למה ? העיקר המחשב עולה ועובד ?! הרבה הצליחו בכל מיני עדכונים ונשארו ללא מערכת מתפקדת. לא רואה טעם מעשי להתעקש. אם זה משהו אקדמי / מחקרי , ראה הודעה זו כמבוטלת ........ נערך 2020 במאי 145 שנים על-ידי napoleon45
פורסם 2020 במאי 145 שנים מחבר ציטוט של napoleon45 ואללה ? כל הבלגן הזה בשביל שני העדכונים האלה ? מדובר בבעיה עקרונית. אם שני העדכונים האלה לא הותקנו, סביר להניח שגם עדכונים עתידיים לא יותקנו. אני מניח שהבעיה אינה בקבצי העדכון עצמם אלא במערכת העדכונים. כנראה שמשהו בה השתבש. אם יתברר שיש רבים נוספים שאינם מסוגלים להתקין את שני העדכונים הנ"ל, אחשב מסלול מחדש. אגב, עשיתי היום גם איפוס של windows update (דרך שורת הפקודה). לא עזר. אתה הצלחת להתקין אותם?
פורסם 2020 במאי 145 שנים אין לי מושג. הותקנו, מה טוב, לא הותקנו ? לא נורא. כנראה אני אדם ללא עקרונות ...... וברצינות - זה יותר תלוי חומרה מכל דבר אחר. יש חומרה, במיוחד נגיד שלוש ויותר שנים אחורה, ששום דבר לא יעזור. הכוונה מבחינת עדכונים מסוימים. כשייצא עדכון רציני, או בילד חדש יותר, אז תעדכן וזהו, עד הפעם הבאה וחוזר חלילה.
פורסם 2020 במאי 145 שנים בן כמה המחשב ואיזה דיסק מותקן בו ? ממליץ לבצע בדיקה לדיסק עם פקודת CHKDSK ורק אח"כ לנסות את ההמלצות בקישור -> https://is.gd/7CAQWI
פורסם 2020 במאי 145 שנים לעניות דעתי, בפאן המעשי, לא שווה את המאמץ .... Be carefull what you wish for ......
פורסם 2020 במאי 145 שנים הייתי ממליץ לחכות כמה ימים ולנסות שוב (אחרי ריסטרט). לפעמים הבעיה היא לא אצל המשתמש. ואם זה לא עזר אז כדאי להתחיל מהרצת הפקודות sfc /scannow DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth הן כנראה לא יפתרו כלום, אבל כדאי להריץ אותן למען הסדר הטוב. השלב הבא הוא כבר לנקות את תיקיית SoftwareDistribution (יש מידע ברשת) ולנסות שוב (מציע להתחיל מהתקנה ידנית של העדכונים מקטלוג העדכונים). אבל כפי שאמר נפוליאון, העדכון הגדול הבא של Windows נמצא ממש מעבר לפינה אז אולי כדאי להמתין עד שישוחרר ואז לעדכן אליו ידנית (אחרי המתנה של איזה שבועיים-שלושה ולא מיד כשהוא יוצא). נערך 2020 במאי 145 שנים על-ידי About:blank
פורסם 2020 במאי 145 שנים בפעם האחרונה אצלי כשלא הצלחתי לעדכן יותר את הוינדוס, זה היה שבטעות מחקתי את קבצי העדכון עוד שהוינדוס היה בתהליך עדכון. הוינדוס התפגר אחר כך ונאלצתי למפרמט. שום דבר שניסיתי לא עזר.
פורסם 2020 במאי 145 שנים מחבר ציטוט של About:blank ואם זה לא עזר אז כדאי להתחיל מהרצת הפקודות sfc /scannow DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth הן כנראה לא יפתרו כלום, אבל כדאי להריץ אותן למען הסדר הטוב. את הפעולות האלה ביצעתי עוד לפני שפתחתי דיון בפורום. שורת הפקודה דיווחה לי שנמצאו כמה קבצים פגומים, והיא הפנתה אותי לקובץ CBS.log שנמצא בתיקיית המערכת, וכך גם לקובץ dism. לא הצלחתי להבין מהם איזה קבצים תקולים, היכן הם נמצאים ואיך ניתן להחליף אותם. אם הבעיה היא במערכת העדכונים ולא בקבצי העדכונים עצמם, איך אוכל להתקים את העדכונים העתידיים? ציטוט בן כמה המחשב ואיזה דיסק מותקן בו ? בן שבועיים וחצי. כונן המערכת הוא כונן NVMe PCIe בנפח כולל של 256GB ציטוט ממליץ לבצע בדיקה לדיסק עם פקודת CHKDSK ורק אח"כ לנסות את ההמלצות בקישור ביצעתי. זה מה שהתקבל: Stage 3: Examining security descriptors... Security descriptor verification completed. 81328 data files processed. CHKDSK is verifying Usn Journal... Usn Journal verification completed. Windows has checked the file system and found problems. Please run chkdsk /scan to find the problems and queue them for repair. לאחר הרצה שניה (chkdsk qscan): Windows has scanned the file system and found no problems. No further action is required. מוזר... נערך 2020 במאי 145 שנים על-ידי אנדי
פורסם 2020 במאי 145 שנים מחשב בן שבועיים וכבר קבצי מערכת פגומים ? מה נסגר ? נערך 2020 במאי 145 שנים על-ידי napoleon45
פורסם 2020 במאי 145 שנים מחבר ציטוט של napoleon45 מחשב בן שבועיים וכבר קבצי מערכת פגומים ? מה נסגר ? אלה החיים....
פורסם 2020 במאי 145 שנים תעשה את החיים יפים יותר ותתקין חלונות מחדש ! ציטוט של Jabberwock נאלצתי למפרמט. שום דבר שניסיתי לא עזר ^^^^^ חבל"ז .....
פורסם 2020 במאי 145 שנים לפעמים הבעיה היא בעיתוי (עדכון לא בשל, מתנגש עם עדכון קודם או נכשל על תצורת חומרה מסוים) ואם תמתין היא תיפתר. אולי לא, אבל זאת אפשרות. הרצת את הפקודה DISM כפי שכתבתי אותה? עם המתג RestoreHealth בסוף? נטסית למחוק את תיקיית SoftwareDistribution? אם כן ו/או זה לא עוזר. תתחיל מהסרה ידנית של כל העדכונים האחרונים. תברר בקטלוג העדכונים איזו גרסת עדכון מחליף העדכון החדש (אם יש כזאת), תחפש גם אותה ותסיר ידנית. אחרי ריסטרט תנסה להתקין ידנית את העדכון האחרון. אם כל זה לא עוזר אתה יכול לנסות לתקן את המערכת אבל לא בטוח שזה ישנה משהו. לדעתי כבר כדאי להמתין לעדכון הגדול הקרוב, להמתין שקצת יבשיל ואז לעדכן אליו. אגב, על איזו גרסה של Windows אתה? 1909? התקנת מה-ISO הרשמי?
פורסם 2020 במאי 145 שנים מחבר ציטוט הרצת את הפקודה DISM כפי שכתבתי אותה? עם המתג RestoreHealth בסוף? לגמרי. מחקתי גם את התוכן של התיקייה הנ"ל. נאדה. את קובץ ההתקנה הורדתי מהאתר של מיקרוסופט באפריל האחרון, ולאחר ההתקנה הרצתי עדכונים.
פורסם 2020 במאי 145 שנים תתעלם מזה, גם בעסק וגם בבית אני נקלתי בזה, ובגדול כרגע יש תקלה עולמית ב-2 העדכונים הנ"ל, עדכון מצטבר ל05-2020 לווינדוס 1909 ובעדכון מצטבר ל-net framework 3.5\4.8 לווינדוס 1909 התקלה מדווחת גם למי שיש 1903 ומעלה. זה נפוץ בגרסאות ווינדוס שהן OEN ובגרסאות שהממשק אינו בשפה האנגלית. ובחיית זומזום.. תפסיקו להיות פרנואידים, אז לא העדכנתם יום או חודש את הווינדוס.. לא יקרה כלום נערך 2020 במאי 145 שנים על-ידי andralamusya
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.