עבור לתוכן

012 וחיובים נסתרים

Featured Replies

פורסם

היי

נרשמתי למנוי נוסף ב 012 ובשלב ניוד המספר לא היה כתוב 49 שקלים משלוח שליח. זה ממש מעצבן כי רק בשלב של הקבלה נוכחתי לגלות שיש תשלום נוסף,

 

יצרתי איתם קשר כמה פעמים במייל ובאסמס והם אמרו שיחזרו אלי אבל בנתיים אף אחד לא חזר אלי.

 

מישהו מכיר קושי מול החברה כמו זה או אחר?

חשוב לי להעלות את זה כאן שאנשים ידעו

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

הייתי אצלם ומאוד התאכזבתי.

 

הייתי במסלול של 40 מגה. האינטרנט בלא מעט מהזמן היה גולש על 4-5 מגה במקום 40. הם אמרו שזה בגלל בזק או בגלל וירוסים או בגלל אלף ואחת סיבות.

גם מבחינת זמני השירות, לא הייתי מרוצה - 40-50 דקות.

כנ"ל אצל בזק (ש-012 כל פעם הפנו אותי לבדיקה אצלם).

 

עברתי לחברה אחרת שמספקת לי ספק + תשתית של 100 מגה במחיר נמוך יותר ממה שהייתי משלם על ה-40 מגה ואני גולש על 80 מגה (הפלא ופלא למרות כל הטענות של 012).

פורסם

הוא התכוון ל-012 של הסלולר (שזה מותג ה-low cost של אורנג', כלומר פרטנר.. 3 שמות, אותה חברה)....

ונשמע מוזר שלא הופיע לך המחיר של המשלוח.. אני זוכר שלא מזמן גם רציתי להזמין מהם, וזה היה או משלוח רגיל בחינם (או בסכום נמוך, לא זוכר), או משלוח מהיר יקר יותר, או קניה במקום בסניפי yellow באיזה 30 שקל..  בכל מקרה כשאתה בוחר את סוג המשלוח זה מופיע מין הסתם לצד המחיר שלו...

 

פורסם

law89 היי, 

אפשר לדעת לאיזו חברה, תשתית וספק, עברת? אני בהוט עם ספק 012 ועם אותה הבעיה.

תודה

 

פורסם
ציטוט של fab2244

law89 היי, 

אפשר לדעת לאיזו חברה, תשתית וספק, עברת? אני בהוט עם ספק 012 ועם אותה הבעיה.

תודה

 

 

היי.

עברתי ל-018 ספק + תשתית.

 

משלם סדר גודל של 40 ש"ח + 5 ש"ח על הראוטר.

החסרון: אני צריך לחדש את התוכנית כל 3 חודשים ודמי החידוש הם 30 ש"ח. בנוסף הם שולחים הודעה בערך חודש לפני שהתוכנית מסתיימת, ואז אתה מתקשר אליהם והם אומרים שאפשר לחדש אותה בערך שבוע לפני הסיום. קרה לי ששכחתי והם גבו ממני על החלק היחסי (100 ש"ח חודשי כפול הכמות ימים מתוך החודש שלא חידשתי).

 

מבחינת זמני המתנה: הרבה יותר מהירים מ-012 ובזק.

מצד שני, אם אתה עושה מולם את הספק אתה לא יכול להתקשר לבזק. אציין שכשעזבתי את בזק ו-012 התקשרו אלי מבזק ואמרו שהם נותנים תעדוף ללקוחות שלהם במידה ו-018 מוציאים קריאה (מעניין אם זה חוקי) ושיבחה את שירות הלקוחות שלהם ואמרה שלא כדאי לעזוב וכו'.

אמרתי לה שאם אני צריך להמתין 40-50 דקות, אז זה לא שירות טוב.

היא ענתה: אבל איך השירות אחרי שהם עונים?

פורסם
ציטוט של law89

משלם סדר גודל של 40 ש"ח + 5 ש"ח על הראוטר.

החסרון: אני צריך לחדש את התוכנית כל 3 חודשים ודמי החידוש הם 30 ש"ח. בנוסף הם שולחים הודעה בערך חודש לפני שהתוכנית מסתיימת, ואז אתה מתקשר אליהם והם אומרים שאפשר לחדש אותה בערך שבוע לפני הסיום. קרה לי ששכחתי והם גבו ממני על החלק היחסי (100 ש"ח חודשי כפול הכמות ימים מתוך החודש שלא חידשתי)

אתה שפוי? להתעסק בשטויות האלה כל 3 חודשים בשביל לחסוך כמה שקלים, במקום למצוא חברה נורמלית עם מחיר קבוע שלא משתנה?

פורסם
ציטוט של QttP

אתה שפוי? להתעסק בשטויות האלה כל 3 חודשים בשביל לחסוך כמה שקלים, במקום למצוא חברה נורמלית עם מחיר קבוע שלא משתנה?

 

יש להם מחיר קבוע (נדמה לי ש-70 ש"ח).

שילמתי מעל 100 ש"ח לחודש על 40 מגה וקיבלתי במקום 100 מגה ב-40 ש"ח.

מבחינתי זה סבבה.

 

והם עונים מאוד מהר טלפונית, אז אם אתה שם תזכורת, ההשקעה היא של 5-10 דקות פעם ב-3 חודשים.

פורסם

והנה יש לי תקלות בימים האחרונים.

די הופתעתי להיות 30 בתור.

בדרך כלל כמעט אין תור

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

תודה על ההתייחסות

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים