עבור לתוכן

שירות של Dell

Featured Replies

פורסם

^^^^  וואללה ?  מזעזע.

זו לא נורה אדומה, זה פרוז'קטור  אדום !

 

אם ב - DELL  נפלה שלהבת, לאן נפנה ?

 

כאילו, כל היבואנים / חברות מתחרפנות  בארץ  ?

 

לא יודע מה לומר ! 

פורסם

לצערי גם אני נפלתי בשירות המזעזע של דל.

וזה נורא כמו שזה נשמע 😖

פורסם

תוכל לפרט ?

פורסם
ציטוט של napoleon45

תוכל לפרט ?

הייתי זקוק לתיקון מסך של לפטופ דל שרכשתי לפני שנה ונפל

מהשירות של דל הפנו למעבדה חיצונית שנותנת את השירות עבור דל - יעל פתרונות

 

אין זמינות טלפונית (המתנה של מעל 20 דק עד למענה אנושי!)

אין מנהל לדבר איתו (הנוהל הוא חזרה של מנהל אליך תוך 2 ימי עסקים)

אין עדכון בסטטוס או צפי לתיקון... רק תשובות לאקוניות של: ממתינים לחלקים, עדיין לא מוכן, וכו'

 

ואי אפשר להתעלם מזה שאין תגובות למיילים ששלחתי לכתובת המיועדת לתמיכה ופניית לקוחות- רק טלפונית (כבר ציינתי שזה 20 דק לפחות המתנה בכל שיחה עם מוזיקת מעליות?!)

 

בקיצור, ממש מאכזב

פורסם
ציטוט של Earambo

בקיצור, ממש מאכזב

 

מאכזב זה לא מילה !

פורסם

גם אני נפלתי בשירות של DELL.

אמנם מדובר על מחשב שנקנה לפני כ5 שנים אבל נותן השירות יעל פתרונות הוא אחד הגרועים ובדיוק כמו שתיארו שם בתגובות..

 

פורסם

ל DELL יש באמת מוניטין של שירות מצויין

אז אולי פעם היה מצויין והיום הם כבר לא טורחים

 

ומכיוון אחר - זו חברה אמריקאית עד כמה שאני יודעת.
בפעם האחרונה שהנציגות המקומית של חברה אמריקאית אחרת נתנה לי שירות מחורבן, שלחתי הודעה דרך האתר הרשמי.
למחרת קיבלתי טלפון מנומס ששואל איך אפשר לעזור, והבעיה נפתרה בזריזות.
 

פורסם

סתם שתדעו.

יש בארץ 2 מעבדות גדולות שנותנות שרות לכל הניידים.

כל היצרנים משתמשים בשתי המעבדות הללו. האחת מתמחה בשרות באתר הלקוח (יעל) והשנייה באיסוף והחזרה (DCS)

ויש גם שרות של מעבדות IBM שנותנים שרות ללנובו (לא זוכר לגבי איזה דגמים בדיוק)

 

לכן השרות של אסוס, דל, אפל, אייסר,HP ועוד כמה הוא ........)

היוצא מהכלל הוא ה SURFACE של מיקרוסופט שלא מתוקן בארץ אלא עובר לחו"ל לתיקון.

פורסם
ציטוט של plonter

סתם שתדעו.

יש בארץ 2 מעבדות גדולות שנותנות שרות לכל הניידים.

כל היצרנים משתמשים בשתי המעבדות הללו. האחת מתמחה בשרות באתר הלקוח (יעל) והשנייה באיסוף והחזרה (DCS)

ויש גם שרות של מעבדות IBM שנותנים שרות ללנובו (לא זוכר לגבי איזה דגמים בדיוק)

 

לכן השרות של אסוס, דל, אפל, אייסר,HP ועוד כמה הוא ........)

היוצא מהכלל הוא ה SURFACE של מיקרוסופט שלא מתוקן בארץ אלא עובר לחו"ל לתיקון.

 

 

שאלה ברשותך:

ה surface אין באמת תמיכה רישמית של מיקרוסופט בארץ והאחריות זה מול החנויות\יבואן נכון?

 

פורסם
ציטוט של k534d

 

 

שאלה ברשותך:

ה surface אין באמת תמיכה רישמית של מיקרוסופט בארץ והאחריות זה מול החנויות\יבואן נכון?

 

בדיוק. יש יבואן אחד שנותן מכשיר חלופי (לא חייב להיות בדיוק כמו הנרכש) בזמן שהמוצר מטייל בעולם

ואחרים שיש להם כל מני סוגי מדיניות שונים.

פורסם

תודה על הפוסט החשוב.

לאחר שביצעתי אלימינציה של כל היצרנים נשארתי עם DELL, עכשיו נשארתי בלי כלום...

צריך נייד רציני בינואר הקרוב.

מה עושים?

o.O

 

פורסם
ציטוט של plonter

ויש גם שרות של מעבדות IBM שנותנים שרות ללנובו (לא זוכר לגבי איזה דגמים בדיוק)

 

 

השירות של IBM הוא לליין  ניידי THINKPAD, 

גם הפשוטים יחסית כמו E490 / 590  ועד היוקרתיים

שבהם  כמו  CARBON X1  וצפונה.

 

כאן המקום לקרוא לכל אלה שכן מרוצים מהשירות, לנסות ולאזן את התמונה !

 

ציטוט של No-One

צריך נייד רציני בינואר הקרוב.

מה עושים?

 

בוחרים את הנייד שמתאים מבחינת המאפיינים / ביצועים / מחיר.

עדיין, בזהירות, נדמה לי שה - DELL הם הרע במיעוטו ....

באסה שזה המצב, אבל מה לעשות ?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים