פורסם 2019 ביוני 276 שנים שלום רב רציתי לשאול ולהזהיר מהשירות הגרוע שקיבלתי לאחר פניה לדל כדי לממש אחריות. יש לי מחשב נייד DELL VOSTRO 5568 שקניתי עם שלוש שנים אחריות עד בית הלקוח בשביל השקט הנפשי שלי בשבוע האחרון הבית שאליו מוברג אחד הברגים של הציר נשבר בפנים והציר יוצא מהמקום ומרים את הפלסטיק שעליו יושב המקלדת. אני עובד תוך כדי הלימודים בתור טכנאי ותיקנתי מאות נייד עם שלל תקלות ועם צירים שבורים גם כן, המחשב לא נפל לא התעללו בו וכלום הציר פשוט או יותר נכון הבית של אחד הברגים של הציר נשבר כנראה עייפות חומר או משהו תופעה לא כזאת נדירה גם במקרים שתועדו באינטרנט. על מחשבים של דל. אני לתומי התקשרתי לשירות של דל אמרתי מה אני דואג יש לי אחריות ודל יתקנו בלי בעיות, מה שהתברר לא קרוב אפילו למציאות ביקשו שאשלח תמונות וכו' שלחתי כאמור אין שברים בפלסטיקה הכל עובד פין טעינה מסך וכל החיבורים הקרובים לציר. אחרי כמה דקות של המתנה חוזר אליי הנציג ואומר שזה לא מכוסה באחריות וזה ושזה נגרם משבר מצד המשתמש כמו שאמרתי לא נפל לא התעללתי בו שמרתי עליו נסיתי להסביר את הנושא דקות רבות ושום דבר הנציג ממשיך לחזור על הדברים כמו רובוט. אמרתי אני אנסה ביום אחר עם נציג אחר אולי הוא כן יקשיב בשיחה השניה גם נאמר לי שזה לא מכוסה ונותן אמירות כמו שזה לא אמור לקרות ושזה לא מכוסה בגלל זה באחריות, אמרתי לו ברור שזה לא אמור לקרות בגלל זה התקשרתי מלחתחילה. בכל מקרה כנראה שאחריות בארץ היא המלצה והמחשבים הבאים שלי לא אקנה בארץ ואייבא עצמאית מחו"ל כי אחריות גם ככה אין. הזמנתי את החלק שנשבר (אמבטיה עליונה) מספק של חלפים שאנחנו עובדים מולו בעבודה עלות החלק 250 שקל התיקון אני אבצע בעצמי. יצא לכם גם שירות כזה מדל ? אסוס למשל תקנו מחשבים עם דברים יותר גרועים במסגרת האחריות פה בעבודה. יש מה לעשות בכלל או לקבל את הבשורה שלהם ? נערך 2019 ביוני 276 שנים על-ידי As-21
פורסם 2019 ביוני 276 שנים היי ראשית, לתשומת לב המנהלים, זה יותר שייך לפורום צרכנות, אז נא טיפולכם. לגופו של עניין - בד"כ היוצרות הפוכות. מתלוננים על אסוס ולא על דל .... אבל, אף אחד לא מתווכח שזה מקרה מעצבן. אם הכל מסביב שלם ורק הבית של הבורג עף ממקומו, הרי ברור לכל בר דעת שזה לא מרשלנות המשתמש ולא באשמתו. כבר ראיתי ניידים עם כל המסביב סדוק ושבור, אבל זה לא המקרה. מה שכן, עם הזמן זה יכול לגרום לכל מיני עיוותים ושברים בגוף הנייד. מנגד, כנראה באותיות הקטנות בכתב אחריות נזק בכל צורה שהיא לא מכוסה, ועכשיו לך תתוכח עם DELL. העניין הוא, שאין צורך שאתה תעשה זאת. הנה דיון עם גורמים שיכולים לסייע לך מול DELL - https://hwzone.co.il/community/topic/592187-כתובת-לתלונות-בנושא-צרכנות-לא-רק-מחשבים/ בהצלחה ! תעדכן !
פורסם 2019 ביוני 276 שנים היה מקרה דומה עם אפל עם ברגים להחזקת המחשב למסך שנשברו בעקבות פגם בייצור. היו תביעות כנגדה מלחמת התשה חלקם קיבלו את שמגיע להם. יש מצב שהמקרה דומה גם כאן, תפנה למועצה לצרכנות ותפתח פנייה במידה ודל מסרבת לעשות זאת. אני מדגיש ומוסיף תפנה לדל עצמה ולא ליבואנית בארץ. נערך 2019 ביוני 276 שנים על-ידי andralamusya
פורסם 2019 ביוני 276 שנים עד כמה שאנחנו הישראלים לא אוהבים לצעוק "בארץ הכל גרוע", הניסיון שלי, בתור אחד שעוקב אחרי עולם הניידים בצורה כזו או אחרת כבר עשור וחצי, של יצרנים שונים, במדינות שונות, הנסיון שלי אומר חד-משמעית שהאמת היא אחרת. כשזה נוגע לתקלות של שבר פיזי, שיכול לנבוע הן מבעיות טכניות והן מנזק שנגרם ע"י הלקוח, הרי שתיקון במסגרת האחריות הוא תמיד הימור. או שיסכימו לתקן על חשבונם, או שיאשימו אותך ויסרבו. כך זה אצל כל היצרנים ובכל המדינות.
פורסם 2019 ביוני 276 שנים זה הזמן והמקום לציין, שיש גם יוצאי דופן. אבל זה חריג ודי נדיר. הכוונה למבצע של טושיבה שהיה פעם על מחשבים ניידים - בין אם נגנבו או נשברו. אבל כאמור, זה היוצא מן הכלל בתוך הכלל. בד"כ קורה מה ואיך שתיאר Qttp.
פורסם 2019 ביוני 276 שנים ציטוט של QttP עד כמה שאנחנו הישראלים לא אוהבים לצעוק "בארץ הכל גרוע", הניסיון שלי, בתור אחד שעוקב אחרי עולם הניידים בצורה כזו או אחרת כבר עשור וחצי, של יצרנים שונים, במדינות שונות, הנסיון שלי אומר חד-משמעית שהאמת היא אחרת. כשזה נוגע לתקלות של שבר פיזי, שיכול לנבוע הן מבעיות טכניות והן מנזק שנגרם ע"י הלקוח, הרי שתיקון במסגרת האחריות הוא תמיד הימור. או שיסכימו לתקן על חשבונם, או שיאשימו אותך ויסרבו. כך זה אצל כל היצרנים ובכל המדינות. מניסיון אישי יצרניות הרבה יותר פתוחות למשא ומתן מהיבואניות בארץ. היום? גם אם באחוז בודד יש שוני ביניהם אני תמיד אעדיף פנייה ישירה ליצרן, תשלום ישיר ליצרן, ושינוע עצמאי מטיפול פנימי. ומעבר לא כל כך ירוק כן סירבו לטפל בי בארץ ולא סירבו בחול ואף פתחתי מול פנייה פנימית שיעשו בדק בית. אז נכון יש את הרע במיעוטו אבל הוא עדין רע בסופו של דבר רוב הסיכויים שהוא כן יענה בשלילה לנזק שנגרם באשמתו נערך 2019 ביוני 276 שנים על-ידי andralamusya
פורסם 2019 ביוני 276 שנים ציטוט של napoleon45 זה הזמן והמקום לציין, שיש גם יוצאי דופן. אבל זה חריג ודי נדיר. הכוונה למבצע של טושיבה שהיה פעם על מחשבים ניידים - בין אם נגנבו או נשברו. אבל כאמור, זה היוצא מן הכלל בתוך הכלל. בד"כ קורה מה ואיך שתיאר Qttp. אין קשר, הם פשוט שיקללו בתוך מחיר המחשב עלות של ביטוח (בניגוד לאחריות). פותח הדיון - בבעיות כאלו בד"כ מקובל לגבות רק את מחיר החלק בלי התיקון. לא הציעו לך את האפשרות?
פורסם 2019 ביוני 276 שנים ציטוט של napoleon45 ראשית, לתשומת לב המנהלים, זה יותר שייך לפורום צרכנות, אז נא טיפולכם.
פורסם 2019 ביוני 276 שנים היה לי מקרה דומה עם דל לפני כשנה (מחשב מסדרת Latitude). נשבר בורג, כנראה הגיע תקול מהמפעל, ורק כשפתחתי לנקות אבק אחרי שנה וחצי של שימוש התגלתה הבעיה. התקשרתי לשירות בארץ וביקשתי שישלחו לי בורג חלופי. סרבו והתחילו במסכת האשמות על כך שאני שברתי. טענו שפתיחת המכסה התחתון כדי לגשת למאוורר (או להוסיף זיכרון או להחליף סוללה) מבטלת אחריות. הוכחתי להם שלא בעזרת כתב האחריות, אבל הם בשלהם. לא הייתה לי סבלנות. יצרתי קשר עם Dell Cares בטוויטר (לא תקפתי, רק ביקשתי שייצרו איתי קשר בפרטי כי יש לי בעיה והנציגות המקומית לא סיפקה מענה הולם). הם פנו בפרטי והסברתי את הבעיה. כעבור שבוע התייצב טכנאי (מקומי כמובן) ולא רק שהחליף את הבורג הבעייתי, אלא את כל המכסה התחתון. אני לא יודע מה תהיה תשובתם במקרה שלך, אבל מניסיוני כשהנציגות בארץ מסרבת לתת שירות (וחלק מהסיבות הן שהרוב מתנהל במיקור חוץ ובדרך כלל זה פוגע ברמת השירות כי לנותן השירות לא תמיד איכפת ותיקונים הם הוצאה מכיסו עד שיקבל החזר), עדיף לפנות ליצרן ולראות מה הם מציעים. כמובן שכל הנאמר לעיל תקף רק למקרים לגיטימיים ולא לניסיונות לתחמן את המערכת. נערך 2019 ביוני 276 שנים על-ידי About:blank
פורסם 2019 ביוני 276 שנים וואללה, הפני DELL כפני CPM ואסוס ? אם על לטיטיוד עושים סיפור, מה יגידו כל הווסטרו ואינספירון ?
פורסם 2019 ביוני 276 שנים שאלה לכל המגיבים שפנו ל - DELL : למי בדיוק נעשתה הפניה ? אם אפשר טלפון ושם של נותן האחריות ( יעל מערכות וכו' ). כי לפי נסיוני איתם והידוע לי, אם מדווחים על פעולה לא תקינה, הם אצים רצים עם נייד חלופי. כנראה הדיווח על בורג מזיז אצלם איזה בורג .....
פורסם 2019 ביוני 276 שנים מחבר ציטוט של ag43 אין קשר, הם פשוט שיקללו בתוך מחיר המחשב עלות של ביטוח (בניגוד לאחריות). פותח הדיון - בבעיות כאלו בד"כ מקובל לגבות רק את מחיר החלק בלי התיקון. לא הציעו לך את האפשרות? לא רצו פשוט שאני אתקן מכספי דרך יעל פתורנות שזה המעבדה של דל בארץ. שמה זה מתחיל מעלות בדיקה של 150 ש"ח שאמורה להתקזז עם עלות התיקון. טורטרתי שם במענה ממקום למקום אז נמאס לי ופשוט ניתקתי כי ככה או ככה זה או לתקן לבד ב 250 ש"ח או לשלם 150 בהימור שהם לא יחזרו אליי עם עלות תיקון יקרה מידי אז אני בוחר לתקן לבד ושהאחריות מצידי שתבטל עקב זה כי אחריות הזאת לא כל כך עזרה לי. מה שכן אנסה לפנות לדל העולמית עם תמונות של הנייד ומה שעברתי עם הנציגות שלהם אולי יצא מזה משהו. הבעיות עם המענה הטלפוני זה לא רק אי הנכונות מצידם לפתוח קריאה אלא ההתנהלות והתשובות המתחמקות שהם הביאו לי. שאלתי את הנציג מה הסיבה שהמקרה הזה לא מכוסה באחריוות התשובה שלו הייתה הבורג נכנס פנימה זה לא צריך לקרות, ברור שזה לא צריך לקרות אם זה לא היה קורה מלחתחילה לא הייתי מנסה לפנות לאחריוות. לא נתנו תשובות ברורות כגון נזקי ציר לא נכללים באחריות וכו' שאלתי איך זה נקבע ונאמר לי שיש סמכות מעל שקבעה וכשביקשתי לדבר עם אותה סמכות כדי שיסביר לי למה זה לא מכוסה נענתי בשלילה. חפשתי מייל לפנות אליהם באתר אבל לא הצלחתי למצוא אז אם למישהו יש אשמח אם תפנו אותי לזה או טוויטר או משהו. ותודה לכל מי שהגיב מעריך מאוד את תגובתכם.
פורסם 2019 ביוני 276 שנים אכן נראה שכל בורג או העיה פיזית מהווה בד אדום עבורם. מצער לשמוע. גם החוויה שעברת ויותר מזה שאחרוני "הצדיקים" בתחום מתגלים כשאר נותני או יותר נכון אי נותני שרות בתחום. "אנא אני בא" ? אם הפניה לדל העולמית לא תניב תוצאות, יש לך את המדור שבלינק השנתתי. או אולי אפילו במקביל. בהצלחה !
פורסם 2019 ביוני 276 שנים קצת בעיה לפנות אליהם באימייל. לא רק שאין ממש כתובת ישירה כי מבחינתם עליך לפנות לנציג השירות באזורך, גם אם תמצא כתובת כלשהי בסופו של דבר הפנייה שלך תועבר לנציג המקומי (ולא תהיה לך שום אינדיקציה אם הפנייה בכלל התקבלה). אני פניתי אליהם דרך טוויטר. ממליץ להיות מנומס וענייני. לבקש שייצרו איתך קשר בפרטי כי יש לך תקלה ואתה לא שבע רצון מהתשובה שקיבלת. זה בעקרון חשבון שירות הלקוחות הכללי שלהם במדיה חברתית. אם זה יתקדם, הם כבר יקשרו אותך עם מי שצריך כדי למסור עוד פרטים ולסכם הכול.
פורסם 2019 ביוני 286 שנים בעז"ה נחזיק לך אצבעות! אל תשכח לעדכן. אני מכיר את התקלה הזאת וצריך לתקן אותה בהקדם, אחרת זה יגרום לתגובת שרשרת. סדקים במסך/גוף המחשב ועוד דברים שיכולים להינזק.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.