עבור לתוכן

אייבורי ראשל"צ - לא להתקרב

Featured Replies

פורסם

שלום

באוגוסט בשנה שעברה רכשנו, בחנות אייבורי בראשל"צ, מחשב נייד מסוג lnovo לבננו הסטודנט שילמנו מעל ל 4000 ₪  והובטח לנו שקיבלנו מחשב מצוין שישרת את בננו הסטודנט נאמנה כולל שנה אחריות

הבן הגיע מטיול אחרי צבא באוקטובר  ישר ללימודים ואז גם הופעל המחשב לראשונה מאז ועד עתה המחשב קורס פעם אחר פעם בטיפול מול השרות הטכני קיבלנו הנחיות איתחול ופרמוט חוזרות ונשנות שהועילו לפרק זמן קצר ושוב הבעיה חזרה. לאחר שיחה עם שרות התמיכה ( שכללה נסיונות אינסופיים לקבל מענה ומענה רק לאחר שיחה עם חנות אייבורי) הוחלט לשלחו למעבדה המחשב נשלח אליהן "תוקן" והוחזר לאחר כחודש שוב החלו בעיות במסך ובכלל . לאחר שיחות עם אייבורי, המוכרים, ביקשנו לקבל מחשב אחר כי לדעתנו המוצר הגיע אלינו במצב לא תקין ,ועם בעיות חוזרות כל השנה אייבורי התנערה מאיתנו בטענה כי זה לא בכתב האחריות ותכף נגמרת האחריות ואז כנראה גם לא יהיה עם מי לדבר.

 

פורסם

בעיה קשה, אבל אני מקווה שלמדתם מזה שלא קונים מחשב(או כל מוצר חשמלי אחר) ומשאירים אותו בבוידם.

אם קניתם, להדליק ולהתחיל להשתמש ישר. שלא תיגמר תקופת האחריות.

פורסם
ציטוט של ModChiP

בעיה קשה, אבל אני מקווה שלמדתם מזה שלא קונים מחשב(או כל מוצר חשמלי אחר) ומשאירים אותו בבוידם.

אם קניתם, להדליק ולהתחיל להשתמש ישר. שלא תיגמר תקופת האחריות.

לא יכול להיות שאתה רציני !

עדיף לו לא הגבת בכלל......

 

 

ציטוט של ירדן סער

באוגוסט בשנה שעברה רכשנו, בחנות אייבורי בראשל"צ, מחשב נייד מסוג lnovo לבננו הסטודנט שילמנו מעל ל 4000 ₪  והובטח לנו שקיבלנו מחשב מצוין שישרת את בננו הסטודנט נאמנה כולל שנה אחריות

 

רגע. למה אייבורי היא הכתובת אם עברו מעל לשבועיים, נגיד חודש מאז הקניה ?

קשה לדעת מבלי שיודעים מה הדגם המדויק של הנייד למי הייתם צריכים לפנות,

אבל בניידים, יש נותן אחריות שבמקרה של לנובו זה בד"כ CPM, ומולם הייתה צריכה להיות כל ההתנהלות.

פורסם
ציטוט של napoleon45

לא יכול להיות שאתה רציני !

עדיף לו לא הגבת בכלל......

 

 

 

רגע. למה אייבורי היא הכתובת אם עברו מעל לשבועיים, נגיד חודש מאז הקניה ?

קשה לדעת מבלי שיודעים מה הדגם המדויק של הנייד למי הייתם צריכים לפנות,

אבל בניידים, יש נותן אחריות שבמקרה של לנובו זה בד"כ CPM, ומולם הייתה צריכה להיות כל ההתנהלות.

 

 

זה נשמע לך הגיוני לקנות מוצר חשמלי ולשים אותו בצד ולא להדליק בכלל?

עזוב את זה שזה שגוי מבחינת זה שהחומרה מתיישנת ושהם יכלו לקנות אותו ביותר זול עכשיו מאשר לפני שנה.

 

מזכיר לי אנשים שקונים מכונת כביסה כשהישנה עדיין עובדת ומשאירים את החדשה בצד עד שהישנה תתקלקל.

ואז אחרי כמה שנים הם נזכרים שיש להם מכונה חדשה בצד רק חבל שכבר נגמרה האחריות.

 

פורסם
ציטוט של ModChiP

זה נשמע לך הגיוני לקנות מוצר חשמלי ולשים אותו בצד ולא להדליק בכלל?

 

מה לא הגיוני בלקנות מחשב נייד ולהשתמש בו חודשיים אחרי הקניה ?

מאיפה הבאת שנה ?

 

בכל מקרה, לא הקונים אשמים, אם היה לך ספק .......

פורסם

כמו שנאמר איבורי לא צד בעניין , האחריות היא לא של איבורי אלא של היבואן. דווקא נראה שהם עוד ניסו לעזור בהתנהלות מולם.

זאת הזדמנות להמליץ שכשקונים מחשב נייד גם מרחיבים את האחריות (עולה 100-200 שקלים) וגם קונים מחשב שהשרות עליו הוא בבית הלקוח.

 

פורסם
  • מחבר
ציטוט של napoleon45

לא יכול להיות שאתה רציני !

עדיף לו לא הגבת בכלל......

 

 

 

רגע. למה אייבורי היא הכתובת אם עברו מעל לשבועיים, נגיד חודש מאז הקניה ?

קשה לדעת מבלי שיודעים מה הדגם המדויק של הנייד למי הייתם צריכים לפנות,

אבל בניידים, יש נותן אחריות שבמקרה של לנובו זה בד"כ CPM, ומולם הייתה צריכה להיות כל ההתנהלות.

התנהלנו מולם השרות שלהם ממש רע אי אפשר להשיג אותם וכשמשיגים אז עשרות פעמים ביקשנו להביא למעבדה ואמרו שאין צורך רק לפרמט דרך הוראה טלפונית היום אני יודעת שהייתי צריכה להתעקש על מעבדה כדי שהתקלות יתועדו

 

פורסם
  • מחבר
ציטוט של ModChiP

 

 

זה נשמע לך הגיוני לקנות מוצר חשמלי ולשים אותו בצד ולא להדליק בכלל?

עזוב את זה שזה שגוי מבחינת זה שהחומרה מתיישנת ושהם יכלו לקנות אותו ביותר זול עכשיו מאשר לפני שנה.

 

מזכיר לי אנשים שקונים מכונת כביסה כשהישנה עדיין עובדת ומשאירים את החדשה בצד עד שהישנה תתקלקל.

ואז אחרי כמה שנים הם נזכרים שיש להם מכונה חדשה בצד רק חבל שכבר נגמרה האחריות.

 

יקירי הדלקנו וראינו שבסדר אבל לא השתמשנו כי היה מיועד ללימודים של בני שבאותה עת היה בטיול אחרי צבא

 

פורסם

מה קשור לא להתקרב לאייבורי? למה הם המציאו את המחשב הנייד ויצרו אותו בעצמם רק בשביל לא לענות לך לטלפון?

הם רק חנות, וככזו אני ממליץ עליהם מאד, היו לי כוננים באחריות, תמיד הוחלפו לחדשים, שירות טוב ומהיר, מבחר מוצרים רחב. אתר אינטרנט עם מלאי שימושי.

 

אם אנשים לא יודעים לתפעל מחשבים, או אין להם ידע בסיסי בפתרון תקלות, הכתובת היא נותן השירות של היצרן בארץ, שהם ישברו את הראש. לזה יש מעבדה ארצית, אייבורי לא צריכים לחפש את הבעיה במחשב כמה חודשים לאחר שנקנה, ואף לא מחוייבים להחליף אותו לחדש.

פורסם
ציטוט של ae bd

אם אנשים לא יודעים לתפעל מחשבים,.....

היי, תרגיע ...   :)

 

ציטוט של ירדן סער

התנהלנו מולם השרות שלהם ממש רע אי אפשר להשיג אותם

מולם = CPM ?

אם כן, את לא הראשונה וספק רב אם אחרונה.

בכל מקרה, הטענה היחידה שיכולים להפנות לאייבורי זה 

ש / אם המליצו על נייד לא מתאים.

אבל כפי שכל המקהלה כאן שרה ( ואני בתוכם ), החנות לא מהווה כתובת 

במקרה שנייד יוצא לא תקין או מתקלקל לאחר זמן מה.

 

טוב, עכשיו, כשידועה לך הכתובת או הגורם האחראי( וזו לא החנות ),

מציע לך לפנות לאחד מהגורמים הבאים שבדיון הזה - 

 

https://hwzone.co.il/community/topic/592187-כתובת-לתלונות-בנושא-צרכנות-לא-רק-מחשבים/

 

בהצלחה !

פורסם
  • מחבר

תודה אפנה לגורמים הנל

פורסם

בהצלחה !

תעדכני בבקשה.

  • 4 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

ירדן, תוכל לשתף בבקשה את הדגם של המחשב לתועלת הכלל?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים