עבור לתוכן
  • צור חשבון

ירדן סער

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    5
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • זמן מחובר

    8ש' 20דק' 40שנ'

דירוג

0 ניטרלי

אודות ירדן סער

  • דרגה
    Zone Newbie

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. לנובו פשוט אל תקנו... שירות על הפנים נמכר לנו מחשב פגום ואין עם מי לדבר
  2. יקירי הדלקנו וראינו שבסדר אבל לא השתמשנו כי היה מיועד ללימודים של בני שבאותה עת היה בטיול אחרי צבא
  3. התנהלנו מולם השרות שלהם ממש רע אי אפשר להשיג אותם וכשמשיגים אז עשרות פעמים ביקשנו להביא למעבדה ואמרו שאין צורך רק לפרמט דרך הוראה טלפונית היום אני יודעת שהייתי צריכה להתעקש על מעבדה כדי שהתקלות יתועדו
  4. שלום באוגוסט בשנה שעברה רכשנו, בחנות אייבורי בראשל"צ, מחשב נייד מסוג lnovo לבננו הסטודנט שילמנו מעל ל 4000 ₪ והובטח לנו שקיבלנו מחשב מצוין שישרת את בננו הסטודנט נאמנה כולל שנה אחריות הבן הגיע מטיול אחרי צבא באוקטובר ישר ללימודים ואז גם הופעל המחשב לראשונה מאז ועד עתה המחשב קורס פעם אחר פעם בטיפול מול השרות הטכני קיבלנו הנחיות איתחול ופרמוט חוזרות ונשנות שהועילו לפרק זמן קצר ושוב הבעיה חזרה. לאחר שיחה עם שרות התמיכה ( שכללה נסיונות אינסופיים לקבל מענה ומענה רק לאחר שיחה עם חנות אייבורי) הוחלט לשלחו למעבדה המחשב נשלח אליהן "תוקן" והוחזר לאחר כחודש שוב החלו בעיות במסך ובכלל . לאחר שיחות עם אייבורי, המוכרים, ביקשנו לקבל מחשב אחר כי לדעתנו המוצר הגיע אלינו במצב לא תקין ,ועם בעיות חוזרות כל השנה אייבורי התנערה מאיתנו בטענה כי זה לא בכתב האחריות ותכף נגמרת האחריות ואז כנראה גם לא יהיה עם מי לדבר.
×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close