פורסם 2019 במרץ 176 שנים בשורות טובות לכל מי שמשתמש ב - OctaneRender ! בגירסת 2019 ישנה תמיכה בטכנולוגיית ה - RTX של NVIDIA והדבר מביא לשיפור דרמטי בביצועי הרינדור, כאשר הזמן הנדרש יורד לכ - 35% עם RTX לעומת הזמן שלוקח ללא ה - RTX. לידיעתכם !
פורסם 2019 במרץ 276 שנים מחבר יש רושם ( אצלי לפחות ) שיישום הטכנולוגיה בתוכנות שונות, בעיקר במנועי רינדור, מתבצע מהר יותר מרוב ההערכות שהיו ליודעי דבר ברשת עם הכרזתה של נווידיה על RTX. זה כמובן משמח בייחוד את יוצרי התוכן, ויש לקוות שגם הגיימירים ישבעו נחת בעוד זמן לא רב, אם כי שם העניין הוא יותר כלכלי ..... נערך 2019 במרץ 276 שנים על-ידי napoleon45
פורסם 2019 במרץ 276 שנים זה דווקא היה ברור. וזה עוד ישתפר הרבה. אותה מתמטיקה. רק שעכשיו אפשר להכפיל (וכמובן גם שאר הפעולות) מטריצות ווקטורים שלמות אחת בשניה מה שקרוי טנסור (שעל פי NVIDIA כל ליבת טנסור יכולה לקבל מערך 4X4X4) במקום להכפיל ווקטור ווקטור כמו שעשינו עד היום קודה קודה. משהו כזה: \ 4 / \ 1 / \ 4 / | 8 | | 2 | | 3 | | 12 | = | 3 | (X) | 2 | | 16 | / 4 \ / 1 \ | 3 | | 6 | | 9 | | 12 | | 2 | | 4 | | 6 | | 8 | | 1 | | 2 | | 3 | / 4 \ ה-GPU מחווט ספציפית למתמטיקה הזו וזה קורה ברמת החומרה. וכל מנוע רנדר באשר הוא וכל החישובים הללו מטבעם משתמשים בווקטורים (מייצג מספרי של כוון ועצמה+) והם המרוויחים הראשונים ככה סתם מהקופסה שתדעו. בטח ובטח אחרי המרה של המנוע. ובחישובי AI זה ברור והקפיצה בכפולות של עשרות כי הכי נח לעשות ככה קונבולציות. מצגת של NVIDIA יותר טוב מההסבר שלי: נערך 2019 במרץ 276 שנים על-ידי se7en
פורסם 2019 במרץ 276 שנים הבנתי גם שבקרוב נוכל לבחור דרייבר בין GAME READY ל CONTENT CREATOR. מזל טוב.
פורסם 2019 במרץ 276 שנים מחבר כן, גם @ae bd ציין זאת בדיון אחר. רק שבינתיים, "השיפור" הוא מינורי, וגם זה בהגזמה, לפחות בתוכנות אדובי עם ה CRD, כך שלפחות זה עדיין לא אפוי. אבל העתיד בהחלט וורוד .... דרך אגב, זהו ? נפרדת מהנייד ? נערך 2019 במרץ 276 שנים על-ידי napoleon45
פורסם 2019 במרץ 276 שנים בקרוב... האמת שאני ממש אוהב אותו. הכל מהכל. הולך לטוס הרבה עכשיו. נערך 2019 במרץ 276 שנים על-ידי se7en
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.