פורסם 2019 בפברואר 146 שנים אז עזרתי לחבר לקנות רישיון לעסק מחודש לאופיס 365 (אם אני לא טועה ככה זה נקרא). שילמנו לפי חודש אבל משום מה הם לא העניקו לנו מפתח מוצר בשום שלב. לאחר שהחבר ניסה לשוחח איתם ארוכות בטלפון בכל מיני שפות הוא התייאש ולכן אני שואל מה עשינו לא נכון ככה שלא קיבלנו שום מפתח מוצר. בטלפון אגב נאמר לי שאמרו לו שצריך מפתח מוצר. מה לעשות? אני אישית משתמש בלינוקס אבל בעסק חשוב להם ווינדווס (10) תודה
פורסם 2019 בפברואר 146 שנים עד כמה שידוע לי אופיס 365 הינו כלי ארגוני הוא לא עובד עם מפתח מוצר, אתה פותח חשבון במיקרוסופט עושה LOGIN קונה את המוצר דרכם ומתקין אותו דרך OWA Outlook.office365.com אם יש צורך במתח מוצר אז מדובר כנראה על אופיס 2016 או קודמיו.
פורסם 2019 בפברואר 156 שנים מחבר אז מה בעצם אתה ממליץ לעשות? כי התמיכה הטכנית שלהם גהינום לפי מה שהבנתי ולפי מה שאני זוכר מהעבר. אולי תמיכה בהתכתבות יותר יעילה?
פורסם 2019 בפברואר 286 שנים פתחת חשבון? תתחבר דרכו Outlook.office365.com בהגדרות שם תהיה לך אפשרות להתקין את התוכנה אם באמת הרכישה בוצעה ועברה למערכת בהצלחה. סליחה על התגובה המאוחרת הייתי מאוד עסוק ולא שמתי לב.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.