נסיון נוסף לאתגר את אפל: Huawei משיקה נייד 13 אינץ׳ נאה ומשתלם - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נסיון נוסף לאתגר את אפל: Huawei משיקה נייד 13 אינץ׳ נאה ומשתלם


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אורח אחד שאכפת לו

חוץ ממחיר זול החברה הזאת לה מתעלה בשום דבר יוצא דופן יש דברים חשובים שאנשים מעדיפים לא תמיד מחיר הו חברה זולה עושים את זה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור בעל מחשב אפל שכל יום אני שעות איתו והוא נותן עבודה לא פחות ממחשבים חזקים יותר. חשובה לי איכות. לאשה ולילדים אני כבר שנים קונה . בשביל לחסוך קצת פעם בכמה שנים לא הייתי לוקח מחשב או טלפון סינים. גם פחות אוהב את כל התוכנות שמוסיפים או התהליכים שמוסיפים למערכת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ברור לי איך ניתן להשוות בכלל בין נייד של לכל חברה אחרת... ואין לזה שום קשר למפרט או לאיכות הרכיבים. כולם יכולים לנסות ו"לאתגר" [לטענתכם] את , כמה שהם רוצים, אבל מי שצריך MacOS/OSX [לא מתייחס אפילו לרולטה שנקראת hackintosh] יימצא זאת אך ורק במוצרי . בזה זה מסתכם - מערכת ההפעלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח matebook x pro

האם הכוונה לmatebook x pro? נמכר בארה"ב ואנגליה כבר זמן מה.. (למען הגילוי הנאות, תגובה זו נכתבת בדיוק ממכשיר כזה, מכשיר מעולה מכל בחינה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שקונה מוצרים של אפל קונה את התוכנה, את מערכת הפעלה macOS או , מה שהרבה לא מבינים ובמיוחד בשנים האחרונות עם כל היצרניות הסיניות האלו שבאמת מייצרות מוצרים באיכות בנייה גבוהה, זה שאפל היא חברת תוכנה במהות שלה, זה מה שבידל אותה כל השנים האלו והביא אותה להצלחה הגדולה שלה, תוכנה עם UX ברמה גבוהה מאוד, באינטגרציה גבוהה מאוד בין המכשירים של המשתמש, שעטופה בחומרה משובחת, המחשב הזה לא נמצא באותו ״עולם״ שבו נמצאים המחשבים של וזאת בגלל שיש לו שונה לחלוטין..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...