עבור לתוכן

שאלה לגבי מקדחה

Featured Replies

פורסם

הי לכולם

 

על מקדחה נכתב שה-Torque Settings שלה הם "18+1"

 

ניסיתי להבין מה זה ה-"1+" הזה,

ומתמונות של המקדחה באינטרנט, רואים את זה:

 

 

t1.jpg

 

 

t2.jpg

 

 

 

הגלגל הכסוף משמש לכיוון ה-Torque.

 

על הגלגל הזה מסומנים המספרים 1 עד 18,

וכפי שניתן לראות בתמונה השנייה, לאחר Torque 18, יש קו מפריד, ולאחריו סימון כלשהו.

לא ברור מה הסימון הזה: בורג? מקדח?

בכל מקרה, הסימון הזה הוא כנראה ה-"1" הנוסף.

 

השאלה היא: מה זה?

מתי זה שימושי?

 

 

תודה

פורסם

הדרגות השונות של המומנט מאפשרות לווסת כמה כוח אתה מפעיל בהברגה כדי לא לגרום נזק לבורג או להברגה עצמה.

כשאתה מעביר למצב קידוח אתה מסיר את הההגבלה הזאת ומאפשר למברגה להסתובב בכוח המירבי שהסוללה מאפשרת.

פורסם

18 רמות למצמד (קלאץ') + 1 ללא.

פורסם
  • מחבר

מעניין

 

אז לגבי הערכים 1 עד 18 (בלי ה-1+ כרגע) הגלגל בעצם רק משנה את מקסימום הכוח שמופעל?

הוא לא משנה גם את המהירות?

 

אני חשבתי שזה כמו הילוכים באוטו:

בקצה אחד יש הרבה כוח אבל מעט מהירות,

בקצה השני יש הרבה מהירות אבל מעט כוח..

 

כאן רק הכוח משתנה, בלי המהירות?

פורסם
  • מחבר

תודה לשניכם על ההסבר, והלינק גם, מאד נחמד

 

זה מפתיע, לא חשבתי שזה כך,

טוב ששאלתי..

 

משהו נוסף:

בתמונות, ניתן לראות בחלק העליון של המקדחה, מתג צהוב.

זהו מתג מכני, לא אלקטרוני,

והוא בורר בין שני מצבים:

מצב 1: מאפשר מהירות של 0-400RPM

מצב 2: מאפשר מהירות של 0-1500RPM

 

אני מניח שכאן זה כבר כן כמו הילוכים באוטו?

במצב 2, בו אפשר להגיע לכמעט פי 4 מהירות, זה בא על חשבון הכוח?

פורסם

בגדול כן, הבורר הצהוב הוא גיר מכני.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים