בחירת שפת תכנות - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בחירת שפת תכנות


No-One

Recommended Posts

שלום לכולם.

באמצע שנה הבאה אני מתחיל קורסים של שנה ראשונה בהנדסת תוכנה, למרות שלעולם לא עסקתי בנושא ואין לי בו אפילו מושגי יסוד(קופצים למים).

אבקשכם להמליץ על שפה שכדאי להתחיל בה, (ולא על מנת להשתלב בפיתוח בנושא מסויים) בכדי לנצל את הזמן ה"מת" עד תחילת הלימודים כדי לטוס ולצבור יותר ויותר ידע (תאורטי ומעשי, וביותר מעשי) בכדי להתחיל עם פתיחה יפה וקלה. אודה לממליצים שימצאו לינקים מתאימים, ורצוי בעברית בתור התחלה כדי לקצר את הזמן באיסוף מושגי יסוד. תודה רבה

(עברתי על הפוסטים הקודמים בכלליות, רובם למתקדמים, ואלא שאינם ישנים או ל מתאימים לענייני) תודה

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על ההכוונה, הקורסים הראשונים הם במתמטיקה, לפחות בשני סמסטרים. עד שאני אגיע לזה אני מחפש מושגים במיינסטרים.

אבל אם אתם מבינים שזה עדיף, אז בסילבוס של הקורס הראשון שנוגע לעניין כתוב כך:

"הקורס נועד לשמש מבוא למדעי המחשב ומבוא לתכנות. הקורס דן בנושאים בסיסיים ויסודיים במדעי המחשב, בפתרון בעיות, בכתיבת אלגוריתמים וניתוחם ובעקרונות התכנות. הגישה התכנותית הנלמדת היא תכנות מונחה עצמים (‏OOP – Object Oriented Programming‎)‏ באמצעות שפת התכנות Java."

והקורסים הבאים מציינים לימוד שפות תכנות בלי לפרט איזה מהן. ומתוך סתימות הדברים, קרוב לודאי שהם יהיו השפות המקובלות יותר.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

JAVA היא שפה בכלל לא רעה כדי להתחיל איתה, היא פופולארית למדי, אפשר למצוא עליה הרבה חומר באינטרנט והתחביר שלה דומה מאוד לכמה שפות אחרות שגם הן בשימוש נרחב. אישית אני לא ממליץ ללמוד דווקא ממקורות בעברית, מעבר לזה שקשה למצוא כאלה המושגים שמשתמשים בהם בתחום הזה הם באנגלית ועדיף להתרגל אליהם מהתחלה, דברים פשוטים כמו חיפוש באינטרנט של המושגים בעברית פשוט לא נותנים תוצאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין הוא שבכל תוצאות החיפוש שמצאתי, לרבות באנגלית, החומר המוצג מדבר כביכול מאמצע העניין, או למי שכבר יודע שפות. אני מחפש נקודת אפס, ממש לצעדים ראשונים, ולא רק בשפה זו אלא בתכנות בכלל. אם תמצא מקורות טובים אפילו באנגלית, אשמח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...