פורסם 2018 באוגוסט 97 שנים רכשתי את ה-VR600 ונסיונות הסנכרון לא ממש מצליחים. לכמה דקות החיבור עבד ובזה זה הסתיים. גרסת התכנה על המודם: 0.2.0 0.9.1 v0057.0 Build 160614 Rel.41735n גרסת חומרה: Archer VR600 v1 00000000 ספק האינטרנט הוא 018 על תשתית ADSL במהירות של 15 מגה. המלצות לפתרון הבעיה?
פורסם 2018 באוגוסט 107 שנים VR600..... שוב עולה לכותרות. לצערי אין לי משהו חכם לומר, אלא רק להציע לך לעשות מה שאני עשיתי - קנה משהו אחר שעובד: https://hwzone.co.il/community/topic/581924-ציוד-חדש-ואינטרנט-איטי/ https://hwzone.co.il/community/topic/585878-המלצה-לראוטר-עם-vdsl/?tab=comments#comment-5108344
פורסם 2018 באוגוסט 107 שנים מחבר יכול להיות אבל לא הייתי מספיד אותו כל כך מהר. אחרי קריאה רבה מאד בפורומים, באופן יחסי המשוב לגביו חיובי מאד. בנוסף להכירות עם בעלים של מודם כזה שמרוצים מאד. יתכן באמת שאצלי יש בעיה בנתב או בקו של בזק (בניין ישן מאד עם חוטים ממש עתיקים). בכל מקרה, ביקשתי מהספק לשדרג ל-100 מגה כלומר VDSL, נמתין לראות אם יש שיפור. ותודה על התגובה
פורסם 2018 באוגוסט 107 שנים מחבר ציטוט של Jabberwock זאת גירסת חומרה ישנה ממה שיש לי. אבל תנסה לשחק עם ההגדרות. זה מה שמסקרן אותי, איזה הגדרות יכולות להשפיע על חיבור ה-DSL עצמו? עם זה לא יצא לי להתעסק עדיין
פורסם 2018 באוגוסט 107 שנים יש לי את הראוטר חודשיים והכל עובד חלק ללא תקלות. בגלל שהוא חדש אז כמובן שזה V2. מדוע רכשת V1?
פורסם 2018 באוגוסט 107 שנים כמה הצעות לפי הסדר תבדוק אם יש גרסת קושחה חדשה. תחליף את המיקרו-פילטר שמחובר לשקע הטלפון בקיר; תחליף את כבל הטלפון מהמיקרו-פילטר למודם. תנסה את ההצעות שכאן בהתאם לאפשרויות שיש לך בממשק הניהול של המכשיר (קנית את המכשיר בארץ?). תפנה לתמיכה הטכנית של ספק התשתית. אם שום דבר מאלה לא עוזר, ייתכן שהמכשיר לא תקין. אם הוא באחריות, תשתדל להחליף אותו לגרסת חומרה V2. נערך 2018 באוגוסט 107 שנים על-ידי About:blank
פורסם 2018 באוגוסט 107 שנים תוודא שאתה משתמש בכבלים שהביאו לך מהקופסה. הכבל cat5e שהם מביאים יכול להיות יותר טוב מכמה של cat 6 שיש בשוק. נערך 2018 באוגוסט 107 שנים על-ידי Jabberwock
פורסם 2018 באוגוסט 107 שנים מחבר תודה על כל התגובות. רכשתי באיביי והספק לא ציין שהגירסה ישנה. בתחילת השבוע נרכוש מיקרו פילטר חדש, זה שאצלי פועל כבר קרוב לעשר שנים. ספק השירות ניסה כמה דברים בסיסיים, בלי הצלחה כלשהיא. אני מתשמש בחיבור האלחוטי, הכבל לא רלוונטי למקרה הזה. בכל מקרה הבעיה היא ב-DSL ולא לכיוון הציוד בבית.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.