לעיתים אנו מגזימים עם הרזולוציה שבוחרים לעבוד עימה - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לעיתים אנו מגזימים עם הרזולוציה שבוחרים לעבוד עימה


nec_000

Recommended Posts

אני מהאנרכיסטים שלא מאמינים ב"מספיק", לפחות לא כרגע, ואשמח אם מסך ה24 אינצ' שלי היה במקום 1080P. העניין היחיד הוא שפשוט אין לי מספיק כח סוס להשתמש בו ב- כמו שאני משתמש בו ב-1080P. המרחק שלי ממנו הוא אגב בד"כ 40-50 ס"מ.

 

היה עוזר גם אם בחלונות היו שומעים על גרפיקה ווקטורית לכל מערכת ההפעלה שלהם, כדי ששימוש ברזולוציות גבוהות לא היה נראה כל כך מוזר ומטופש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יושב קרוב מדי למסך.

מזלך שהנך צעיר, עם הגיל תדרש להתרחק וגם לשים . חכה לגיל 40....

מוטב לשבת לפחות 80 ס"מ מהמסך בכדי שלא להזיק מדי למנגון הפיקוס של עדשת העין ולהרוס אותו מהר.

שמור על עינך, אין חלקי חילוף זמינים על המדף לבני אדם עדיין, כמו שיש למכונות made by man.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מגיל 0 אומרים לי שאאלץ לשים . הראיה שלי סופר-חדה והיא כלי העבודה שלי בעבודה. אני דואג להזיז את שרירי העיניים (מה שלא מספרים לנו שצריך) ואחכה בשמחה גם לגיל 60.

לא הולך לשבת כמעט מטר שלם מהמסך.זה אבסורד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפסקתי לקחת את הסרטון ברצינות ברגע שהוא אמר שהוא מעדיף מסך 144\1080P על any day of the week .

הוא משחק בהדגמה הקטנה PUBG ויש בחדר שהוא צילם כמה רמזים לזה שהוא שחקן תחרותי, למי שמתבונן טוב.

 

מעבר לזה שהסרטון מספק לנו מידע שמשתנה מאדם לאדם, הוא מגיע ממישהו שכנראה* רוב הזמן משחק

מולטיפליירים מהירים או משחקים תחרותיים ולכן ההעדפה שלו היא לקצב רענון גבוה יותר אל מול רזולוציה.

 

סרטון שמאוד מבוסס על השקפה אישית של הבחור.

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרזולוציה הכי טובה היא זו הטבעית של המסך. נקודה. כל בחירה אחרת תהיה מטושטשת יותר, בעיות scaling , וזה כולל גם עבודה פרודוקטיבית וגם חדות התמונה בגיימינג. אם המסך הוא אז זו הרזולוציה המיטבית, כל רזולוציה נמוכה יותר היא פשרה מכל הבחינות. עדיף כבר להפעיל שינוי גודל הפריטים בחלונות מאשר להתפשר על רזולוציה. הבעיה מתחילה בכוח סוס להפעלת המשחקים ברזולוציות גבוהות, ולפעמים דרושים שני לכך, זה כבר סיפור לשרשור אחר.

בינתיים הרוב המוחלט של השחקנים אינו משחק בקטגוריית ו- hdr

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של ae bd

הרזולוציה הכי טובה היא זו הטבעית של המסך. נקודה. כל בחירה אחרת תהיה מטושטשת יותר, בעיות scaling , וזה כולל גם עבודה פרודוקטיבית וגם חדות התמונה בגיימינג. אם המסך הוא 4k אז זו הרזולוציה המיטבית, כל רזולוציה נמוכה יותר היא פשרה מכל הבחינות. עדיף כבר להפעיל שינוי גודל הפריטים בחלונות מאשר להתפשר על רזולוציה. הבעיה מתחילה בכוח סוס להפעלת המשחקים ברזולוציות גבוהות, ולפעמים דרושים שני כרטיסי מסך לכך, זה כבר סיפור לשרשור אחר.

בינתיים הרוב המוחלט של השחקנים אינו משחק בקטגוריית 4k ו- hdr

אתה קצת מבלבל. Scaling היא לא בעיה של רזולוציה לא טבעית, אלא מנגנון פיצוי לרזולוציה טבעית גבוהה מידי, שיש לו לפעמים תופעות לוואי.

 

באופן כללי, רזולוציה לא טבעית לעבודה פרודוקטיבית היא בעיה הרבה יותר גדולה מאשר בגיימינג. בגיימינג לפעמים להתפשר על רזולוציה נמוכה יותר מהטבעית היא הברירה הנכונה, כי יש הרבה משחקים ולא לכולם אותם דרישות, ואם אתה מכוון למכנה המשותף הנמוך ביותר (קרי - יכול להריץ את המשחק הכבד ביותר ברזולוציה הטבעית), אתה מגביל את עצמך במשחקים קלים יותר שיכולת בכיף להריץ ברזולוציה גבוהה משמעותית, וכמובן גם יכולת להשתמש ברזולוציה גבוהה יותר בשולחן העבודה.

 

כן נכון להוריד פילטרים לפני שמורידים רזולוציה, ולהוריד רזולוציה רק כברירה אחרונה. בנוסף, אם יש אפשרות להוריד לרזולוציה שהיא חלק שלם מהטבעית (למשל להוריד וUHD/4K לFHD), הפגיעה בחדות תהיה מינימלית (לפחות במשחקים - בטקסטים עדיין עשויה להיות מורגשת בגלל החלקות ברמת תת-הפיקסלים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

אני מהאנרכיסטים שלא מאמינים ב"מספיק", לפחות לא כרגע, ואשמח אם מסך ה24 אינצ' שלי היה 4k במקום 1080P. העניין היחיד הוא שפשוט אין לי מספיק כח סוס להשתמש בו ב-4k כמו שאני משתמש בו ב-1080P. המרחק שלי ממנו הוא אגב בד"כ 40-50 ס"מ.

 

היה עוזר גם אם בחלונות היו שומעים על גרפיקה ווקטורית לכל מערכת ההפעלה שלהם, כדי ששימוש ברזולוציות גבוהות לא היה נראה כל כך מוזר ומטופש.

 

 

אני איתך. מזמן עברתי ל גם העבודה וגם בבית, לא רואה את עצמי חוזר אחור לרגע. מה שכן בבית לגיימינג זה הכריח אותי לרכוש מאיץ גרפי יקר ולהתפשר על הגדרות בינונויות, אבל לטעמי בהגדרות בינוניות נראה טוב יותר מ 1080P בהגדרות אולטרה (מה גם שב לרב לא צריך AA, מה שעוזר).

 

לגבי , עם כל SP חדש שיוצא לווינדוס 10 הם משפרים יותר ויותר את חווית השימוש על מסכים גדולים/ברזולוציות גבוהות. עדיין לא מאה אחוז בשל אבל לעומת מה שקורה בוונדוס 7/8 או מה שהיה בהתחלה בווינדוס 10, המצב כמעט טוב.

אני חושב שהסיבה היחידה לרדת מ ל 1080P היא או תקציב לא מספק או כפי שרואים בסרטון, אנשים שחייבים FPS מאוד מאוד גבוה (גיימרים "מקצועיים"). 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...