פורסם 2018 ביולי 97 שנים ספק תשתית הוט 200Mbps ספק אינטרנט סלקום 200Mbps מבחני הורדה מרהים 20Mbps בבדיקה עם ספק האינטרנט לא נמצאה הבעיה ביום חמישי יגיע נציג הוט לביתי Hard reset להוטבוקס לא הועילה האם יש עוד דבר שאוכל לעשות על מנת למצוא את הבעיה ?
פורסם 2018 ביולי 97 שנים שדרגת מהירות לאחרונה או שזה עבד בסדר כבר תקופה ופתאום התחילה הבעיה? למען הסדר הטוב, הייתי מתחיל בכיבוי ההוטבוקס, ניתוקו מהחשמל לכמה דקות והפעלתו מחדש. המחשב מחובר ישירות להוטבוקס או לנתב שמחובר להוטבוקס? האם מחובר בכבל או אלחוטי? האם במבחני הורדה אתה מתכוון לבדיקת מהירות כמו Speedtest? ואם כן, בדקת מול שרתים שונים? ניסית לדבר עם סלקום? וכמובן הבדיקה הכי טובה היא להתחבר לספק כמו הוטנט או בזק בינלאומי (שני ספקים אמינים מניסיוני) רק לצורך בדיקה ולבדוק אם יש שינוי. נערך 2018 ביולי 97 שנים על-ידי About:blank
פורסם 2018 באוגוסט 37 שנים גם אני על ספק תשתית HOT 200 ספק רשת HOTNET . תעדיף תמיד את הספק שהוא גם קשור עיסקית לספק תשתית . לא יודע למה , אבל זה עובד יותר טוב. אבל... אצלי לא הצלחתי לעבור את ה 95 הוט היו נחמדים עלק , ושלחו לי הוטבוקס חדש מהקופסא, טענו שזו גירסה יותר טובה ... אבל בפועל .. כלום לא השתנה . נדה נשארתי על 95 . נמאס לי מהם. אבל חשוב לי האפלואד והוא עומד על 5 כמו שהבטיחו. התמיכה שלהם שווה לתחת.... ממש. מושיבים שם טיפוסים שלא מבינים ברשתות כלום. גם לא מכירים את הקופסא שלהם. סתם טמבלים שקיבלו בטח קורס בקריאה של מצבים ותקלות....עבודה לפי פרוטוקול. יש לי מחשבה לעבור בקופסה של הוט למצב ברידג' כלומר, להפוך אותו למודם בלבד ולקנות נתב תותח. כי גם יש הפרעות וקיטועים ב WIFI . בקיצור, אתה מקבל בחינם וזה שווה בהתאם. קופסה סינית עם חלקים ממוחזרים כניראה פחחח ללא בקרת איכות. בטח רק 2 מ 5 עובדים תקין.
פורסם 2018 באוגוסט 47 שנים מחבר שלחו אלי שני אנשי מקצוע, עשו מה שעשו ... רוחב פס חזר ל 200. לעניות דעתי הוט פשוט מנסים. מי שלא בודק ומתלונן מפסיד. כאשר רואים לקוח עם רמת הבנה ממצוע + ... מחזרים את הפס. מי שלא ... לא.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.