פורסם 2018 ביוני 107 שנים שלום לכולם, אני מחפש כונן קשיח "גנרי" לצורך עבודה/אחסון/גיבוי ללא צרכים סופר מיוחדים (אני עובד על המחשב, אבל לא כל שניה חשובה לי). מה אני מחפש: נפח: לפחות 2TB כונן פנימי. SSD/HDD: האמת לא יודע, אני חושב שעדיף SSD; אבל אם יש משמעותית יותר נפח אז HDD. אמינות: חשוב. עדיף שיהיה שקט ככל האפשר. מחיר: רגיש; אבל אם יש משהו ששווה את העוד אקסטה מוכן לשלם עוד 100-150 ש"ח. לוח אם: ASRock Fatal1ty-Z87-Killer זהו זה, תודה לכל העונים.
פורסם 2018 ביוני 107 שנים נשמע כאילו מה שאתה מחפש הוא כונן קשיח סטנדרטי לחלוטין. האמינות היא בגדר רולטה, אבל פשוט חשוב שזה לא יהיה המקום היחיד לנתונים חשובים https://www.tms.co.il/hua723020ala640pc זה כונן שמיועד לשרתי NAS באחסון מתקדם. הוא אמור להיות בממוצע אמין מכונני HDD רגילים למשתמש. הוא גם זול, אז זה נראה טוב סה"כ
פורסם 2018 ביוני 167 שנים מחבר תודה, בהחלט מחיר טוב. רכשתי את הכונן. האם הנתונים האלו תקינים? על פניו נראה שהשתמשו בכונן 152 שעות...
פורסם 2018 ביוני 167 שנים באמת מעניין הנתונים של הכונן הזה אבל, יתכן ומדובר בבקרת איכות שהכונן עבר ואשר לאחריה לא עשו לו איפוס נתוני smart - קרי לא הייתי מוציא זאת מגדר אפשרות. לקונה - בדוק את תאריך הייצור שעל הכונן, וודא שהוא טרי מ- 2017/2018 - זה סימן שהוא חדש כנראה. תאריך יצור מוטבע על המדבקת כיתוב שבחזיתו. אם מדובר בכונן ישן יותר הדבר מעיד על מלאי ישן, או משהו משומש שפורק ממחשב אחר, וכדומה... יחד עם זאת כמות כזו של שעות זה באמת כלום בריבוע, אז משומש או לא, זה משומש בן שבוע לערך. השאלה היא מה היה הגורם שצבר את השעות הללו. נסה אולי לברר מול המוכר, שהוא בתורו יברר מול מי שסיפק לו את המוצר. זה מסקרן. נערך 2018 ביוני 167 שנים על-ידי nec_000
פורסם 2018 ביוני 167 שנים כונן צריך להגיע עם אפס שעות והפעפלות. כל השאר - מסקרן, מעניין ושאר ירקות, פשוט לא לעניין. תחזיר אותו לחנות ותבקש אחד כפי שצריך להיות - תקין וחדש ! כל הבירורים אם זה בכלל מעניין אותך, שהחנות תעשה לאחר שתקבל כונן קשיח אחר.
פורסם 2018 ביוני 187 שנים מחבר קיבלנו את הכונן כנראה פתוח בשקית. הכונן מ-2012... כבר התקנו אותו, העברנו מידע וכרגע כל התהליך של שחלוף הכונן (אם בכלל), יעלה יותר בזמן וכסף. מה עושים?
פורסם 2018 ביוני 187 שנים כלום. 150 שעות = בטל בשישים. מה שכן, הייתי מודיע לחנות, זה אומנם בגדול לא ממש משנה אבל בכל זאת זה לא חדש. נערך 2018 ביוני 187 שנים על-ידי yotam
פורסם 2018 ביוני 187 שנים אם השקית היתה פתוחה, ככל הנראה קיבלת כונן מהרכבת מחשב או רכישת כונן שבוטלה. בדרך כלל חנויות נפתרות מכוננים כאלו בהרכבות אחרות בהן הלקוח הוא לא זה שפותח את השקית. במקרה הזה, לא הכי חכם מצד החנות, לצערי כל החנויות עושות את זה. שווה את הזמן שלך? כנראה שלא.
פורסם 2018 ביוני 187 שנים זה יותר עניין צרכני מאשר בעיה / סוגיה טכנית. אני מבין לאן נושבת הרוח מעצם ניסוח השאלה שלך. איך שנראה לך. לא דוחף אף אחד להילחם על עוולות העולם......
פורסם 2018 ביוני 307 שנים מחבר ציטוט של askme זה יותר עניין צרכני מאשר בעיה / סוגיה טכנית. אני מבין לאן נושבת הרוח מעצם ניסוח השאלה שלך. איך שנראה לך. לא דוחף אף אחד להילחם על עוולות העולם...... אז לא בטוח... ראו את ההתכתבות שלי בת'רד הזה:
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.