מחפש נייד לעבודה עד 6000 שח (עדיפות לדגם חדש) - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש נייד לעבודה עד 6000 שח (עדיפות לדגם חדש)


b3ta0

Recommended Posts

אני חושב אחרת לגמרי. בתקציב הזה T480 או 580. 

נוחות אמצעי קלט, אמינות, אחריות 3 שנים אתר לקוח ע"י , כל הio שצריך, קירור טוב לעומת זולים. 

 

בדור 8 כש i5 וi7 הם 4C/8T, מעבדי ה 6 ליבות ממש מיותרים למטרה שציינת. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו נראית אשפרות מעולה, מהרבה בחינות

 

כמה שאלות... האם לשימושים שלי, מעבד i5 8250U יהיה מספיק, בהשוואה לנייד עם מעבד i7 8550U?

8GB יספיקו? או לשדרג או אותו ל 16GB?

מה הכוונה ב " Windows 7 Professional (64-bit) with 10 Pro License " - האם יהיה מותקן 10 בנייד? או האם אפשר להתקין?

מה הכוונה באחריות "3 שנים באתר לקוח"?

 

תודה :)

 

זה הדגם שהכי הגיוני לדעתי:

 

http://www.nayadnayad.co.il/Product.aspx?productid=23346

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחלה דגם.

המעבד מספיק ואף יותר מזה.

הכוונה "באתר הלקוח" שבאים אליך הביתה אפילו עם חלופי.

בכל מקרה, אתה לא צריך לכתת רגליים עד למעבדה שלהם.

לגבי החלונות - עדיף שתשאל את החנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של b3ta0

האם לשימושים שלי, מעבד i5 8250U יהיה מספיק, בהשוואה לנייד עם מעבד i7 8550U?

בהחלט, ההבדל ביניהם מינורי. אלא שלפי מה שבדקתי כמה מהיבואנים החזירים בארץ מביאים בכוונה את ה i5 רק עם 128GB (?!) כדי שמי שרוצה יותר ייאלץ לקנות את גרסאות ה i7 היקרות יותר. 

 

ציטוט של b3ta0

8GB זכרון יספיקו? או לשדרג או אותו נייד ל 16GB?

כנראה שכן, 16 זה נחמד אבל כמדומני שה8GB מגיע בסטיק בודד ומותיר סלוט פנוי כך שתמיד תוכל לשדרג, זה מיועד לתחזוקה בקלות והיא אינה מסירה את האחריות אם לא הזקת במהלכה. 

 

ציטוט של b3ta0

מה הכוונה ב " Windows 7 Professional (64-bit) with Windows 10 Pro License " - האם יהיה מותקן ווינדוס 10 בנייד? או האם אפשר להתקין?

מוזר, בדרך כלל זה הפוך, מגיע מותקן ווינדוס 10 עם רישיו מובנה ב UEFI עם רשיון שנמוך לווינדוס 7. המשמעות היא שהם תומכים בווינדוס 7 ומספקים עבורו. 

לדעתי זאת טעות שכונות העתיקה מדגמים קודמים, לא ידוע לי על תמיכה בווינדוס 7 ובטח שלא שהוא מגיע מותקן מראש עם רישיון ל 10. שאל את החנות או חפש דגם אחר. 

בכל מקרה הייתי ממליץ לך להפטר מהרישיון היקר והכפול הזה, אם קיימת גרסה של הנייד ללא . רישיון עולה כמה דולרים באיביי וללנובו תוכנה בשם System Update שמורידה את כל הדרייברים המתאימים עם הפרדה ברורה בינם ל Bloatware. 

 

ציטוט של b3ta0

מה הכוונה באחריות "3 שנים באתר לקוח"?

אם ישנה תקלה אתה פונה לשירות בטלפון ופותח קריאת שירות. אם מוחלט שיש לשלוח את הנייד לבדיקה במעבדה הם מתאמים שליח לאיסוף להחזרה על חשבונם. (אגב בארה"ב השירות מול ישירות ואתה יכול לפתוח קריאה באתר, לבדוק סטטוס להוסיף קבצים לתאם טכנאי וכו ללא נפש חיה. ושם שירות באתר לקוח המשמעות *תיקון באתר לקוח*. כולל  חלפים. כן כן). 

 

ציטוט של b3ta0

זה הדגם שהכי הגיוני לדעתי:

 

http://www.nayadnayad.co.il/Product.aspx?productid=23346

אני גם חושב. בדוק אם לא קיים בזאפ בזול יותר בחנות אחרת, או למשל בורסיה קצת שונה. למשל ללא או רק עם 10. (יש לך מי שיתעסק להחליף ל 10 אם מגיע בלי או עם 7?)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת זוהי החנות הזולה ביותר (+חנות עם ביקורות טובות) ונראה שאין גרסה שמגיעה ללא מותקן.

יש גם בשניידר (PC365) אבל יקר ב 200 שקלים עם אותו מפרט.

בכל מקרה מסתבר שאני כן צריך ווינדוס כי אי אפשר להעביר רשיון מנייד אחד לאחר, ואני מעדיף שהנייד יבוא מותקן עם ווינדוס כבר. אתקין לבד.

 

תודה על העזרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של askme

הכוונה "באתר הלקוח" שבאים אליך הביתה אפילו עם נייד חלופי.

נראה לך? הלוואי. 

 

זה שרות נפרד שנסגר כעסקה בעת רכש מחשבים לחברה במקומות שהזכיין המקומי מספק שירות כזה, כמו שירותים אחרים של בנק שעות לתמיכה או הגעת טכנאי בעת הצורך.

(וכפי שסלקום מספקת נייד חלופי לעובדי חברות. אגב, איזה חלופי? לפני שנים מסרתי E71 לתיקון וקיבלתי בינתיים עם סנייק. כן, ככה מפגרים.)

 

הכוונה אתר לקוח בארץ זה שהשליח הלוך חזור על חשבונם לפי שיקול דעתם כמובן. זה שווה יותר מיום העבודה להגיע אליהם. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nachum37

נראה לך? הלוואי. 

זה קצת אוף טופיק, ובעיקרון אתה צודק.

לפי הספר, בארץ זה לנסות ולתקן באתר הלקוח 

ואם לא מצליחים, לוקחים ומחזירים.

אממה ?

ב - , בייחוד בניידים שנקנו אך זה עתה, והלקוח התלונן על בעיה כל שהיא,

הרבה פעמים הגיע טכנאי עם זהה ובלי הרבה שאלות לקח ושם על המקום.

אאאמריקה !  :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה טועה. ראשית לא מתקנים פה באתר לקוח, לא שולחים טכנאי אלא שליח לאיסוף והחזרה. אולי ללקוחות עסקיים כנ"ל. 

 

אתה מדבר על משהו אחר לגמרי שנקרא DOA - החלפת מוצר חדש תקול תוך 14 יום מהקניה. זה לא קשור לאחריות אלא לחוק. אם בטלפון אתה מתאר מוצר תקול בבירור תהיה זכאי ל DOA. 

כאן מתבטאת סוג האחריות, אחריות מעבדה עליך להגיע להחליף ואחריות אתר לקוח מגיע שליח.

כמובן גם מתבטאת במקרה שהתקלה לא נהירה והם רוצים לבחון את המחשב האם זכאי ל DOA. אגב כאן תיאום השליח עלול לפעול לרעתך ולפספס את ה 14 יום. 

 

בכל מקרה לקוח פרטי לא מקבל חלופי בזמן תיקון. רק עסקיים עם הסכם שירות \ חכירה וזה לא קשור לאחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב זו פרצה ברורה בחוק לרעת הצרכן. מדוע צרכן ששילם על משלוח עד לביתו תלוי בסוג האחריות מול היבואן? 

יש לתקן את החוק ולהטיל את האחריות לאיסוף והחזרה על החנות לפי סוג המשלוח שנקנה.  קניתי פיזית אצטרך להגיע, שילמתי על משלוח שיתבצע איסוף על ידי שליח. אחריות החנות לספק מוצר תקין לא ענין הצרכן הבעיות של החנות עם היבואן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...