עבור לתוכן

איפוס יצרן

Featured Replies

פורסם

שלום ,

1)  אם אני מחזיר את הלפטופ להגדרות יצרן , יש אפשרות לבחור  שמחיצה D תשמר עם כל הקבצים שיש בתוכה כרגע?

2)  אם במידה וקורה משהו תוכניתית למחשב , (על ידי או גורם שלישי),האם עדיין אפשר לגשת  להגדרות איפוס יצרן ? במידה ולא , איזה דיסקים כדי לצרוב ולהחזיק לעת צרה?

כלומר כאלו שבעזרתם אוכל לפרמט את המחשב או לתקן את התקלה- ידוע לי שיש  "דיסק תיקון למערכת הפעלה "  

תודה.

 

נערך על-ידי SSD

פורסם

שלום לך וברוך הבא לפורום.  :)

 

אם זה לא סוד, רצוי לדעת מה דגם הנייד.

 

1. בד"כ כן.

ישנה אפשרות שמערכת ההפעלה תותקן על מחיצה C  בלי שמחיצות אחרות תימחקנה.

 

2. כל עוד לא מוחקים את מחיצת השיחזור או מפרמטים את הכונן, וכמובן בהנחה שהאפשרות 

מובנת בנייד ( לרוב זה נכון ) .

בנייד על פי רוב ישנה תוכנה שמכינה אוטומטית את המדיה / מדיות  לשחזור הנייד למצב המפעל.

 

:angryfire: איך לא חשבתי על האווטאר בעצמי  :D ).

 

פורסם
  • מחבר

תודה תודה :)

דגם המחשב N550JV של חברת אסוס 

כן בנייד שלי ישנה אפשרות לאיפוס יצרן - עשיתי זאת בעבר.

אבל אני שואל את זה במידה והמערכת הההפעלה לא עולה ,עדיין אפשר לעלות את מדיית השחזור ?

 

2. תוכל להגיד בבקשה איפה  מוצאים את התוכנה שמכינה מדיית שחזור  למצב מפעל?

נערך על-ידי SSD

פורסם
ציטוט של SSD

2. תוכל להגיד בבקשה איפה  מוצאים את התוכנה שמכינה מדיית שחזור  למצב מפעל?

אני אחפש.

 

 

ציטוט של SSD

אבל אני שואל את זה במידה והמערכת הההפעלה לא עולה ,עדיין אפשר לעלות את מדיית השחזור ?

נו, זו כל המטרה של מדיית שחזור.

אם לדוגמה הקשיח נהרס,ותרצה לעשות שחזור למצב מפעל - 

מהנייד עצמו זה כבר לא  אפשרי ( כי הוחלף הקשיח ).

אבל בעזרת מדיית חירום / שיחזור, זה אפשרי.

פורסם

מנסיוני בעבר איפוס יצרן כשמו כן הוא. תקבל מחשב ממש כמו שקנית אותו ושום דבר

בשום מחיצה לא יישמר עליו.

פורסם

מנסיוני המעודכן, בהרבה מקרים,,

עם הפעלת התהליך של הבאת הנייד למצב שבו

עזב את היצרן, ניתנת האפשרות של התקנת מערכת הפעלה בלבד

בעוד המחיצה / צות האחרות נשארות כמות שהן או מחיקת הכל

והתקנה מחדש.

יכול להיות שאצלך ( Ivan )  הייתה רק מחיצת  C.

פורסם
  • מחבר

אוקיי  פשוט לא הבנתי נכון את ההגדרה של מדייה.

לצערי ASUS BACKTRACKER לא נתמך במחשב שלי. 

אבל להלן קישור של מישהו שיש לו את אותו דגם מחשב וזה עבד לו 

https://www.eightforums.com/threads/unable-to-factory-restore-win-8-1-asus-n550jv-oem.58298/

פשוט בקישור למדריך של התוכנה כתוב:

 

"Note: If your model does not have ASUS Backtracker in the list, it's not supported. "

 

לגבי  זאת: https://neosmart.net/EasyRE/  לפני שאני קונה , יש עוד אלטרנטיבות אפילו יותר טובות יותר ? במידה ואתה מכיר

 

י

נערך על-ידי SSD

פורסם

אין צורך לקנות כלום

 

מה הבעיה להוריד את התוכנה מכאן ?

 

https://www.asus.com/support/FAQ/1008641/

 

נאמר שם שזה עשה את העבודה.

פורסם
  • מחבר

תודה תודה תודה  הצלת אותי.

ביומיים האחרונים הגעתי למצב שאפילו המחשב לא רצה לתת לי לשחזר ממחיצת השחזור .. הייתה לי הודעה משהו כמו :

אין אפשרות לשחזר כי מחיצת השחזור חסרה..

ואז משם לעוד בעיה ועוד  שגיאה  . מייקרוסופט הציעו לי ליצור מדיית התקנה של 8.1  ואז  בעליית ההתקנה ללחוץ על "תיקון" וזה לא עזר..

אבל  יצירת מדיית שחזור של BACKTRACKER  עשתה את העבודה בלי בעיות.

שוב פעם תודה

 

ואגב לגבי פרמוט מחיצה של מערכת ההפעלה בלבד , זה אכן נכון כשזה נעשה דרך כלי של ווינדוס אבל לא דרך הBACKTRACKER - קבלתי מחשב נקי לגמרי..

נערך על-ידי SSD

פורסם

^^^

זה תלוי ביצרן.

אני יודע שב - HP  זה מאפשר לבחור.

 

בכל מקרה, יופי.

שמח שהצלחת  ואתה מרוצה !  :)

כל טוב !

פורסם
ציטוט של Ivan

מנסיוני בעבר איפוס יצרן כשמו כן הוא. תקבל מחשב ממש כמו שקנית אותו ושום דבר

בשום מחיצה לא יישמר עליו.

 

פורסם
ציטוט של askme

זה תלוי ביצרן.

אני יודע שב - HP  זה מאפשר לבחור.

רק בשביל לאזן את התמונה.  :)

פורסם
  • מחבר
ציטוט של askme

^^^

זה תלוי ביצרן.

אני יודע שב - HP  זה מאפשר לבחור.

 

בכל מקרה, יופי.

שמח שהצלחת  ואתה מרוצה !  :)

כל טוב !

תודה,  אם יש אפשרות לסייע לי גם פה:

תודה רבה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים