מלחמת הכוכבים: אחרוני הג׳דיי - במקום הראשון - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מלחמת הכוכבים: אחרוני הג׳דיי - במקום הראשון


yonatan.mendelson

Recommended Posts

כצפוי, השקתו של הסרט החדש בסאגת המדע הבדיוני הפכה לאירוע הגדול ביותר של השנה בארצות הברית - אך לא הצליחה להאפיל על המדע הבדיוני של וין דיזל וחבריו בחישוב כלל-עולמי

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ראיתי אבל אם זה הולך להיות כמו השניים הקודמים.... זה לא מפליא. כן כן, גם היום, 40 שנה אחרי...... תשימו על מסך אחד את הסרט הישן ועל מסך שני את הסרט החדש..... הישן תמיד מנצח! בהחלט בזבזו לנו את החיים ב2 הסרטים הקודמים. עדיף היה להביא איזה TREK טוב. אפילו ALIEN VS היה מנצח בקלות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סרט בינוני בתכלס. חסר עומק לדמויות ומזמן לא היה רשע כזה שמזכיר בתכלס ילד כאפות שמשחק בחרב. אולי השחקן עם הכי פחות כריזמה במסך. גם כשהוא כביכול מאיים או בפוזיציה מאיימת אין שום חשש. אתה רק חושב ומחכה שהילד הקטן הזה יסיים את הסצנה שלו. הדמות הכי מגניבה היא הטייס פו דמרון שיכול להיות ההאן סולו של הסדרה הנוכחית אבל לא מקבל זמן מסך מספק. חוצמזה שהעלילה די שטחית ביחס לספרים שיצאו בעשרים שנה האחרונות מאז הטרילוגיה הקודמת. ושהעלילה הזו מתעלמת מהם, וחבל (לוק מקים את המסדר מחדש, מתחתן ויש לו ילד בשם בן, להאן וליה יש שלושה ילדים, מהם שניים תאומים. לא כל הילדים שורדים את תהפוכות.העתידיות אגב. אחד מהתאומים הופך לרע ורק אחרי שבתכלס מציל את כל הגלקסיה. בתקופה של ארבעים שנה מאז שוספפמפלת הקיסר בשובו של הג'דיי, הגלקסיה התמודדה עם עלייתו של גאון אסטרטגי שהתבסס על חורבות האימפריה, אחר כך עם פלישה של חייזרים שאינם נמצאים בספקטרום הנראה של הכוח ואחר כך עם ישות על שמנסה להשתלט על הגלקסיה תוך כדי התגלותו של כוכב שלם שנשלט בידי סית' שכוחים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...