מוזיקה להמונים: שירות הסטרימינג Deezer מושק רשמית בישראל - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מוזיקה להמונים: שירות הסטרימינג Deezer מושק רשמית בישראל


yonatan.mendelson

Recommended Posts

בינתיים האפליקציה עובדת ממש רע אצלי, אני לא יכול לחזור שירים אחורה בתפריטים אני לא יכול לגלול שמאלה, כי זה כל הזמן חוזר לצד הימני ביותר. אני חושב שזאת פשוט הסבה מקולקלת לימין-שמאל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה יש בשירות שאין באמאזון Prime שנותן: 1. שירות מוסיקה לכל הז'אנרים. 2. משחקים חינם ובונוסים מטורפים וכמובן חשבון Premium ב-Twitch Prime. 3. משלוח מועדף. 4. מועדפים. 5. . וכל זה ב-10 דולר לחודש. מה יש בשירות הנ"ל ובשירותי מוסיקה אחרים שאמאזון לא מביאים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שהמשלוח המועדוף הוא רק לארצות הברית הספרים שכלולים בPRIME הם רק באנגלית והKINDLE לא תומך בתרגום לעברית מתוך האפליקציה מה שהופך את הקריאה למאוד לא נוחה. שהציפייה ישירה דרך הPRIME לא כוללות כתוביות בעברית או תמיכה בנגן חיצוני שהוא לא הדפדפן, לצורך העניין תמיכה בקודי הייתה יכולה להיות מעולה. ולגבי שירות המוזיקה האמת שאף פעם לא ניסיתי. נכון לכיום אני משתמש באפל מיוזיק ב20 שקלים לחודש ואני די מבסוט מזה, יש שם כמעט כל אלבום אפשרי לשמיעה מיידית, אפשר לסדר את זה בספריה והכל מתנהל בנוחיות. הדבר היחיד שמפריע לי באפל מיוזיק זה שלעומת שם אין השמעה אוטומתית או הצעות לשירים דומים לשיר שאתה שומע באותו רגע. מה שדי מאכזב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...